hugRmunR Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Medium ser forøvrig veldig bra ut og krever fint lite. At den visuelle stilen har klarere fargenyanser er egentlig helt greit, det gjør det lettere å skille spillere fra bakgrunnen. At spillet virker noe mer tegneserieaktig er et minus, men det er vel smakssak. Krever fint lite? Antar du har en meget god PC som klarer å lire av deg den der =P Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Hmm skuffende om jeg kan kjøre det sånn nogenlunde med alt på Ultra med et vannkjølt/OC'ed GTX 480.....i 1920x1200 (uten AA)... Jeg som sitter på nippen til å bestille to ekstra GTX 480'er for Trippel SLI, men om det stemmer at spillet skal kreve såpass lite, og grafikken er mer middelmådig så tror jeg kanskje at jeg dropper den planen. Kanskje jeg skal kjøpe et ekstra. Ikke bare skuffende på Dice sin side om de ikke engang klarer å få med skarpe teksturer, men for hele PC-bransjen er det jo direkte flaut at vi må tilbake til hjemmelagde teksturmods i Oblivion og Crysis 1 for å finne teksturer som hører hjemme i en moderne datamaskin. Edit: Kan det hende dette ikke er like høy grafikk som vi kanskje kan få se ved lansering? Hmmm.... Til å være så høye krav til anbefalte spesifikasjoner i spillet, og i forhold til det vi har sett på videoer osv.. så høres det ut som om det er unormalt lettdrevet og overraskende middelmådig grafikk. Endret 28. september 2011 av Andrull Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hmm skuffende om jeg kan kjøre det sånn nogenlunde med alt på Ultra med et vannkjølt/OC'ed GTX 480.....i 1920x1200 (uten AA)... Jeg som sitter på nippen til å bestille to ekstra GTX 480'er for Trippel SLI, men om det stemmer at spillet skal kreve såpass lite, og grafikken er mer middelmådig så tror jeg kanskje at jeg dropper den planen. Kanskje jeg skal kjøpe et ekstra. Ikke bare skuffende på Dice sin side om de ikke engang klarer å få med skarpe teksturer, men for hele PC-bransjen er det jo direkte flaut at vi må tilbake til hjemmelagde teksturmods i Oblivion og Crysis 1 for å finne teksturer som hører hjemme i en moderne datamaskin. Hadde nok ikke kjøpt flere varmeelementer til pc'n før jeg hadde testet det ihvertfall.. Istedenfor å investere i 2 ekstra glovarme mursteiner, bør du heller oppgradere til f.eks 580, som skal kjøre spillet mer enn greit på den oppløsningen. Eller da et enkelt 590. Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 faen kommer ikke inn på caspian border serverne JEg kom inn!! Edit again: Caspian border var noe helt annet en metro klarte å få tak i et heli og flydde litt rundt, drit artig wait what? er ikke de låst da? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) faen kommer ikke inn på caspian border serverne JEg kom inn!! Edit again: Caspian border var noe helt annet en metro klarte å få tak i et heli og flydde litt rundt, drit artig wait what? er ikke de låst da? " So the deal with Caspian Border in the Open Beta is that it is only for internal testing at the moment. Passwords are being given out to selected community members, sites and clans to help us evaluate the feedback we are getting as well as making sure that the map is continiously being tested. The passwords will be changed on a frequent basis and I am personally making sure that as many community people as possible who are engaged in different community sites get the chance to try the map out and supply us with feedback. This in itself was a challenge. This is only meant to be for internal testing. When footage and passwords start being spread around, it´s difficult for me to justify the community´s cause about joining us in our internal testing. So please, if you are participating in the testing, please don´t post any footage and please don´t spread the password. If we can´t keep this in an organized fashion, I won´t be able to include the community into more cool stuff in the future " - Daniel "Zh1nt0″ Matros , DICE Global CM Tydeligvis noen unger som ikke klarer å holde det de sier seg enig med når de leser "User agreement"'er Endret 28. september 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 vel det er dumt da... noen få ødelegger for alle andre. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Er det ikke bare å gi de som får tilgang en streng NDA, spore de opp hvis de plaprer og gi dem en finfin bot? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Spiller med rimelig høy oppløsning, 2560 x 1440. Alt på Ultra, får 43 frames/sec i snitt på Metrokartet utendørs. Synes det er rimelig bra, oppløsningen tatt i betraktning. (Har et ekstra nVidia GTX 580 kort liggende, og vurderer å slenge det inn i maskina og kjøre SLI). Hardware - se signatur Hey, kjører med ganske likt oppsett når det gjelder GPU og oppløsning. Ligger også på samme fps. Personlig så syns jeg den FPS'en er ganske uspillbar, og det merkes fort at alt går myyee tyngre når jeg spiller på slik fps. Har imidlertidig stilt spillet til å spille i vindu på en litt lavere oppløsning, så mine fps behov blir fylt Skal få slengt inn et 580 ekstra med tiden, så blir det saker. Jeg merket også at om jeg spilte på 2560x1440 så passet ikke HUD'en inn på skjermen, alt var på en måte utenfor oppløsningen.. HUD fix. Trykk Esc - gå inn på Options - Video - Screen adjust. Bruk piltastene for å flytte HUD'n utover eller innover i bildet. Hadde samme problem som deg, men det ble fikset slik. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Irriterende at psn er nede i morgen fra 18:00-22.00 for vedlikehold:( Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Irriterende at psn er nede i morgen fra 18:00-22.00 for vedlikehold:( WaitWHAT?! Endret 28. september 2011 av Quote Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Hmm skuffende om jeg kan kjøre det sånn nogenlunde med alt på Ultra med et vannkjølt/OC'ed GTX 480.....i 1920x1200 (uten AA)... Jeg som sitter på nippen til å bestille to ekstra GTX 480'er for Trippel SLI, men om det stemmer at spillet skal kreve såpass lite, og grafikken er mer middelmådig så tror jeg kanskje at jeg dropper den planen. Kanskje jeg skal kjøpe et ekstra. Ikke bare skuffende på Dice sin side om de ikke engang klarer å få med skarpe teksturer, men for hele PC-bransjen er det jo direkte flaut at vi må tilbake til hjemmelagde teksturmods i Oblivion og Crysis 1 for å finne teksturer som hører hjemme i en moderne datamaskin. Hadde nok ikke kjøpt flere varmeelementer til pc'n før jeg hadde testet det ihvertfall.. Istedenfor å investere i 2 ekstra glovarme mursteiner, bør du heller oppgradere til f.eks 580, som skal kjøre spillet mer enn greit på den oppløsningen. Eller da et enkelt 590. Ja, jeg er enig i at jeg kanskje bør teste spilelt først. Men på skjermkortfronten er jeg ikke helt enig med deg. Joda, de er ut av boksen noen gloheite varmeelementer, men de er egentlig bare noen uslepne diamanter. Med litt kjærlighet og raffinering så sitter du med et kjempekort. Ellers ser jeg ingen grunn til å "opgpradere" til et GTX 580 om jeg har ett vannkjølt GTX 480 fra før. (vannblokken kan ikke flyttes over) Ytelsen er på samme nivå, mens temperaturen er langt lavere og støynivået er lik 0 på sistnevnte. Har betalt 2700kr totalt for GTX480, vannblokk og det som måtte trenges for et år siden. På den tiden så fantes ikke GTX 580, men skulle jeg kjøpt ett så måtte jeg nok ut med rundt 5000kr for det skjermkortet med vannblokk. Ellers synes jeg det bare er kos å tenke på at det er flere transistorer under panseret til GTX 480'en. Selv om de ikke er dedikert til gaming. I tillegg så er nok GTX 470 og GTX 480 som du kan få best pris/ytelse på bruktmarkedet i disse dager. Ett GTX 590 ser jeg egentlig enda mindre bruk for. Hvorfor vil jeg fordele all varmeutviklingen og støyen på ett sted? Når jeg har oppsett klart for Trippel-SLI/SLI så er det fordelmessig å bruke dette. GTX 590 kan sikkert være veldig riktig for mange, men jeg kjører heller da to GTX 570'er. Eneste fordelen er jo at jeg bare trenger EN vannblokk til GTX 590'en. (dog er den dyrere enn de fleste andre) Endret 28. september 2011 av Andrull Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Noen som vet om det er mulig å endre bildet av soldaten i Stats & Progression? Og reflekterer den hvordan man ser ut i spillet? Huhumm. NVM, så det nå ^^ Meg blind. Endret 28. september 2011 av Northern Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Irriterende at psn er nede i morgen fra 18:00-22.00 for vedlikehold:( WaitWHAT?! Utrolig at sony klarer å time vedlikeholdet så dårlig Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Flere enn meg som har problemer med Battlefield 3 beta'n? Uansett hva jeg gjør så snur kameraet seg å sikter opp i luften mens jeg snurer rundt, hva kommer dette av og er det en måte å fikse det på? Lenke til kommentar
UGP Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Krever dette spillet mye eller? lastet nettopp ned bf3 betaen, men i det jeg skulle starte spillet kom denne feilmeldingen: "We're sorry, an error has occured, there is a problem with your game setup. Please reinstall your game" Er det flere som har fått den feil meldingen? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ta å installer på nytt, så ser du. 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hmm skuffende om jeg kan kjøre det sånn nogenlunde med alt på Ultra med et vannkjølt/OC'ed GTX 480.....i 1920x1200 (uten AA)... *SNIP* Tja jo, skulle skrivd et langt og utfyllende svar, men det orker jeg ikke akuratt nå Jeg hadde ihvertfall heller gått for 2x 580 / 570 om jeg først skulle investert mer. Men om du får GTX 470 og 480 til SÅ hyggelige priser, da ser jeg ikke noe i veien med det. (mtp på at 580 gir mer ytelse per kort enn 480, samt utvikler mindre varme, vil du også evnt spare penger på vannkjølingsutvidelse som du mest sannsynligvis må trenge om du skal ha 3x 480'er i maskinen om du vil opprettholde gode temps) Krever dette spillet mye eller? lastet nettopp ned bf3 betaen, men i det jeg skulle starte spillet kom denne feilmeldingen: "We're sorry, an error has occured, there is a problem with your game setup. Please reinstall your game" Er det flere som har fått den feil meldingen? Spillet krever helt ok hardware, hva har du nå ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Folk som løper med flashlight og veiver den i trynet mitt, FØKK DERE Mulig jeg tar feil, men er ikke det som ser ut som "flashlight" egentlig gjennskinn fra et sniper scope? Tror jeg leste noe om det, slik at de skulle forhindre folk som satt i en busk og campet hele rundet, så ble det gjennskinn i kikkertsiktet mot de du sikta på eller noe. Men ser absolutt ut osm en flashlight Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Da er jeg nr. 999 i køen. Denne gangen gir jeg ikke opp. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Folk som løper med flashlight og veiver den i trynet mitt, FØKK DERE Mulig jeg tar feil, men er ikke det som ser ut som "flashlight" egentlig gjennskinn fra et sniper scope? Tror jeg leste noe om det, slik at de skulle forhindre folk som satt i en busk og campet hele rundet, så ble det gjennskinn i kikkertsiktet mot de du sikta på eller noe. Men ser absolutt ut osm en flashlight Tror det er det ja. Den trenger helt klart en fiks. Skjønner ikke problemet med å spotte snipere når du har en spot knapp, og kan se en klar og tydelig tracer + lyd når de skyter.. så når de atpåtil skal ha en 1000watts arbeidslampe festet på kikkerten .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå