InsertNumLock Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Merka også dette med error codes og problemer med connect i går. MEN, dette gjaldt kun disse standardserverene som dukka opp i web browseren. De serverene som alle prøver å koble til. Søkte frem Battle.no sine servere. Hadde aldri noe problemer med å koble til de serverene. Så jeg holder meg der fremover. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Bare la meg dobbeltsjekke at jeg har forstått dette riktig: I morgen åpner betaen for absolutt alle, invite eller ei? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det stemmer. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Åpen for ALLE ja. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Riktig. Vi får bare håpe de ikke har startproblemer denne gangen. Hvis Origin er den eneste nedlastingskilden kommer det vel til å bli enormt med load på serverne deres. 1 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har dere noe greie på når på dagen det åpnes for nedlasting? Kan jeg anta at det blir i natt? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Det blir nok på ettermiddagen en gang vil jeg anta. Endret 28. september 2011 av Deosl Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Antar også det....i og med tidsforskjellen. Lenke til kommentar
Kalanthes Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Skjer update nå! Lov å håpe at nytt map kommer? Det er vel lov men er vel heller bare en del bug fixes o.l. @battlefield Battlelog daily maintenance slot is 8am GMT/9am CEST/3am EDT/12am PDT which is why it is down at the moment. #BF3BETA Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Vil anbefale å preloade via torrenten. Funka fjell. Og så er dere klare til åpning. Edit: Forøvrig noe som irriterte meg ved Alpha var den dårlige forumstrukturen. Hadde håpet å se en forbedret utgave i Beta. Litt flere kategorier, men fortsatt ustrukturert og dårlig orden. Skulle vært et duplikasjonsfilter som sjekka etter like tråder. Lettere måter å følge opp hva som blir fikset osv. Lang mer detaljerte startposter. Mye greiere for communitiet og poste bugs også da. Nå føler jeg at det er all over the place, og 10 tråder om det samme.. Endret 28. september 2011 av Hille Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Vil anbefale å preloade via torrenten. Funka fjell. Og så er dere klare til åpning. Eller løpe til en kompis med minnepinne, funka også fint Endret 28. september 2011 av Feh Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 old scuuul Men ja. Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Noen andre enn meg som merka de bugga stenene på Operation Metro? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 rapporter til DICE har også merka litt bugs med clipping når man skal forbi fallne trær :/ Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Noen som vet klokkeslette i morgen når betaen kommer ut? En siste ting, hvordan får jeg lasta ned betaen, via psn? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Men er det bare jeg som syntes at karakterens bevegelse over hinder o.l. virket mer flytende i Alpha? Ja, uten tvil. Vet ikke om det er jeg som husker det feil, men er enig. Hvorfor vises ikke K/D på profilen til folk?? Merka også at de har tatt bort meteret som målet K/D-en fra alphaen. Profilen min. Endret 28. september 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Kalanthes Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvorfor vises ikke K/D på profilen til folk?? Merka også at de har tatt bort meteret som målet K/D-en fra alphaen. Den er der, men helt nede på siden under "More statistics" er ikke noe ordentlig måler though. Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har DICE ordnet med noen spesiell måte å rapportere bugs på? Annet enn forumet på Battlelog. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Noen som vet klokkeslette i morgen når betaen kommer ut? En siste ting, hvordan får jeg lasta ned betaen, via psn? Mellom 10 og 16.00 vil jeg tippe. Ps3 brukere fikk tilgang i 11 tia såeh hehe Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 BF3 Beta ligger på playstation store, men tilgang har jeg da ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå