kaasa92 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen som har problemer med at betaen bare legger seg ned uten forvarsel og uten feilmelding? Jeg har og begynt og få dette problemet Jeg mister ofte connection og får en feilmelding i battlelog: "you were disconnected from the login server" Har også fått en annen feilmelding... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Engineer er min fav. class for øyblikket Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg mister ofte connection og får en feilmelding i battlelog: "you were disconnected from the login server" Har også fått en annen feilmelding... Den får jeg også av og til, da vet man i hvertfall hva failen/buggen er. Jeg får også slik at det bare legger seg ned uten noen verdens ting Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Legger meg etter en times gaming, blir nok mere i morgen! Var ganske fornøyd etter denne runden: Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Savner hardcore med en gang merker jeg! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Engineer er min fav. class for øyblikket Ja, du din pikk skaut meg med rpg isted på TV2.NO om du er "merkoen". Lenke til kommentar
siindre Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Prøvde å leite litt bakover men så ingen som svarte på dette spørsmålet. Er soldiername = originID? Er mye frem og tilbake rundt det emnet på forskjellige forum, har også sett en screenshot av en battlelog side med flere soldiers, alle var PC soldiers. Noen her med beta som har fått til et annet soldiername en originID? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Engineer er min fav. class for øyblikket Ja, du din pikk skaut meg med rpg isted på TV2.NO om du er "merkoen". :tease: Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Folk som løper med flashlight og veiver den i trynet mitt, FØKK DERE Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Folk som løper med flashlight og veiver den i trynet mitt, FØKK DERE Flashlight er flott. enkle targets. ^_^ Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Merker nok at det blir hardcore mode på meg når spillet faktisk slippes. Syns at folk (inkl. meg selv) tåler litt mye, men det kan vel bare være jeg som ikke har spilt FPS på ganske lenge. Synes også LMGene til begge lag har alt for små magasiner til å 'legge ned ild', men det er nå en vane sak og egentlig ganske realistisk Endret 28. september 2011 av Skyenet Lenke til kommentar
b00n Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har kost meg med dette nå en del timer Rett og slett diggbart spill HK416 er en liten favoritt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Flere som havner under bakken og spaser totalt ut når dem proner? Jeg havner også halveis under bakken når jeg croucher i oppoverbakke. Sykt plagsomt og umulig å spille siden jeg bare dør på grunn av det. 19-50ping på diverse servere. Så delay, osv er ikke problemet. 70FPS ingame og. Endret 28. september 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Flere som havner under bakken og spaser totalt ut når dem proner? Jeg havner også halveis under bakken når jeg croucher i oppoverbakke. Sykt plagsomt og umulig å spille siden jeg bare dør på grunn av det. 19-50ping på diverse servere. Så delay, osv er ikke problemet. 70FPS ingame og. Har merket en del bugs med prone... Ender opp inni terrain og med spasmer. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Nå ble plutselig hele kartet svart hvitt og dritt mørkt. Mye merkelig som foregår med hitbox og diverse her. Veldig kjedelig å dø randomly når man legger seg ned, etc. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har merket jeg ofte blir skutt gjennom stener osv. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Seriøst til mange bugs. Skulle tru det var alfa :S Endret 28. september 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Da har jeg spilt en times tid på Xbox. Kommet meg fram til at det er på tide å få noen nye konsoller nå. Ræva grafikk! Blir vel til at jeg får punge ut å få kjøpt meg en stasjonær PC igjen Sammenlignet med hva? Hvordan er det sammenlignet med Battlefield Bad Company 2 på Xbox 360? http://www.youtube.com/watch?v=AzA4dv0xkzg Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Seriøst til mange bugs. Skulle tru det var alfa :S Det skjer med meg hele tiden. Samtidig som jeg blir haxa gjennom alt fra 50cm tykk bettong til stålplater på gud veit hvor mange mm. Og jeg dør på ett skudd. Mister ACOG scop'en etter hver runde og må unlocke den på nytt. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Seriøst til mange bugs. Skulle tru det var alfa :S hva bruker du til screens? fraps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå