sultenape Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 @Skyenet Ga de deg kode eller noe????????? Ja, fikk først beskjed om å oppgi ordrenr. og deretter at jeg allerede hadde fått kode (Hvor den har gått vet ikke jeg), og når jeg da nektet får at jeg hadde fått kode fikk jeg en ny en etter noen minutter venting. For engangs skyld en produktiv samtale med EA kundesupport. Ringte du dem eller hadde de support over nettet? Isåfall, kunne du linket til support chatten? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Når man skal installere predownloaded torrent skal det ligge Programmfiler/Origingames/Battlefield 3 Beta Trial eller Programmfiler/Origingames/Battlefield 3 Beta Trial/bf3_pc_openbeta_20110922?? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Origin Games\Battlefield 3 Open Beta Edit: Readme filen som ligger vedlagt er feil. Bytt ut Trial med Beta Endret 27. september 2011 av Hille Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Skynet, kl.14 idag begynte de og sleppe betaer. =( Bestilte desverre så sent så regner med inatt/imorgen føre jeg får den Bestilte 11. februar jeg... har bare en konto hos EA, fikk alphakey... men ingen forbanna betakey Fikk bare en av to keys. Tok kontakt med EA support. Tok to timer. men fikk nøkkel nr 2. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Origin Games\Battlefield 3 Open Beta Edit: Readme filen som ligger vedlagt er feil. Bytt ut Trial med Beta SÅ den skal hete Battlefield 3 Trial Beta? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Origin Games\Battlefield 3 Open Beta Edit: Readme filen som ligger vedlagt er feil. Bytt ut Trial med Beta SÅ den skal hete Battlefield 3 Trial Beta? Yup ' Nei, Ta bort Trial.. Dette skal mappen hete: Battlefield 3 Open Beta Min fulle sti ser slik ut: C:\Programfiler\Origin Games\Battlefield 3 Open Beta Endret 27. september 2011 av Hille Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ø Skynet, kl.14 idag begynte de og sleppe betaer. =( Bestilte desverre så sent så regner med inatt/imorgen føre jeg får den Bestilte 11. februar jeg... har bare en konto hos EA, fikk alphakey... men ingen forbanna betakey Fikk bare en av to keys. Tok kontakt med EA support. Tok to timer. men fikk nøkkel nr 2. Lyst til å dele?... Har god grunn! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Da var alle akseptert i klubben Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 @Skyenet Ga de deg kode eller noe????????? Ja, fikk først beskjed om å oppgi ordrenr. og deretter at jeg allerede hadde fått kode (Hvor den har gått vet ikke jeg), og når jeg da nektet får at jeg hadde fått kode fikk jeg en ny en etter noen minutter venting. For engangs skyld en produktiv samtale med EA kundesupport. Ringte du dem eller hadde de support over nettet? Isåfall, kunne du linket til support chatten? Live Chat på nettet, to sekunder så skal jeg finne link... Fra EA Supports Twitter: http://t.co/0qDYgVZk Må logge inn med Origin kontoen din, og hadde godt over en times ventetid (Først en time, men ble disconnected før jeg fikk snakket med en kundebehandler, og så en 50+ minutter på andre forsøk. Var definitivt verdt det. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Lydene er gode ja, men SMG og carbine er jo to ganske forskjellige saker. Det er ihvertfall det de har kalt typiske SMG i BF3 virker det som. Det er vel forøvrig et ganske løst anvendt utrykk er det ikke? SMG er vel autamatvåpen som bruker pistol ammunisjon, mens carbine er korte automatrifler. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Endelig fikk eg den helsikes koden fra chat support! :D Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Da var alle akseptert i klubben Smooth! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvordan kan man rapportere bugs/glitches osv. Fikk nettopp BlueScreen mens jeg spilte. bump? Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvordan kan man rapportere bugs/glitches osv. Fikk nettopp BlueScreen mens jeg spilte. bump? Battlelog tror jeg Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er det en Diskusjon Platoon jeg kan joine? Noen som har teamspeak eller noe? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er det en Diskusjon Platoon jeg kan joine? Noen som har teamspeak eller noe? http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2826550451852442054/ Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvordan kan man rapportere bugs/glitches osv. Fikk nettopp BlueScreen mens jeg spilte. bump? Battlelog tror jeg Takk, fant det ikke sist jeg lette Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er det en Diskusjon Platoon jeg kan joine? Noen som har teamspeak eller noe? http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2826550451852442054/ Applyed! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er det en Diskusjon Platoon jeg kan joine? Noen som har teamspeak eller noe? ^ . De fleste som spiller oppholder seg vel på speak.battle.no. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) So er det jobb igjen da Fikk spilt ca 2 timer, blei rank 10. Ser eg kommer nok til å bli lei av metro.( er allerede litt lei fra alphaen) Uansett, viss noe fra Diskusjon/HW skal spille imåro so er eg med Endret 27. september 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå