bruno99 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) http://www.pressfire.no/intervjuer/PC/3132/aldri-har-destruksjon-vrt-s-vakkert hoho FAEN JEG GLEDER MEG "- Nei. Vi bygger det beste spillet vi kan, på PC, og så «porter» vi det til konsoll. Frostbite 2-motoren er ekstremt skalerbar, så selve spillopplevelsen og mekanismene blir likt på PC og konsoll, det handler bare om hvilken plattform man foretrekker å spille på. Mange PC-brukere sammenlikner automatisk avanserte ting med høy kvalitet - men vi er ikke helt enig i det. Vi vil lage et svært bra spill som er tilgjengelig for alle. - Det handler ikke om fordumming, men om å gjøre ting tilgjengelig. Noen vil kanskje bare røre ved spillets overflate og ha det svært gøy, mens andre vil kunne ta et dypdykk i spillet og finne nok til å være der i årevis, sier Bach." Hmm, jeg er ikke helt beroliget... Endret 25. februar 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Limited version, vil det si at det bare er de som har denne versjonen som kan spille på karkand? Regner vel med at karkand kan spilles av alle etterhvert. Og selv om det koster 399 kr, er det noen som skal kjøpe denne versjonen? Hvorfor kommer det bare limited version i første omgang, og ikke både limited og en som ikke har bonus (litt billigere). Nei, det vil si at de som kjøper limited edition får ekstrapakken gratis. Karkand kan spilles av de som har ekstrapakken, enten du kjøper den separat eller får den inkludert i limited edition. Jeg kan lett tenke meg at de aller fleste som forhåndsbestiller er interessert i ekstrapakken. Det vil si at det ikke tas hensyn til den lille gruppen som kun vil ha limited edition, og ikke ekstrapakken. Dessuten slipper man å forvirre kundene med mange varianter av spillet. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg har ihvertfall troen. Når det er primært utviklet for PC og portet til konsoll så vil sannsynligvis opplevelsen bli mye bedre enn i BC2 som var portet fra konsoll med de problemer det medførte. Satser på at Dice har kontroll på problemer som rubberbanding, optimalisering og rare hitboxer som oppstod i BC2. Ser så utrolig frem til BF3, og det skal bli gøy å spille et skikkelig BF-spill igjen med store baner med mange muligheter for forskjellige taktikker, 64 spillere, flere kjøretøy og et generelt mer avansert gameplay enn i Bad Company. Offtopic: Er det mange som spiller BF2 for tiden? Har ikke hatt det installert på lang tid, og det hadde vært gøy å teste litt igjen Bare så synd dataen min garantert må oppgraderes for å kjøre BF3, men en gang måtte jo det skje.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg er redd for at de har en del begrensninger på grunn av konsoll. Ikke nødvendigvis fordi de tenkte på det underveis, men fordi de allerede er klar over konsollens begrensninger fra BC1&2. Hadde de aldri lagd et konsollspill, hadde de kanskje strukket det lenger. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Limited version, vil det si at det bare er de som har denne versjonen som kan spille på karkand? Regner vel med at karkand kan spilles av alle etterhvert. Og selv om det koster 399 kr, er det noen som skal kjøpe denne versjonen? Hvorfor kommer det bare limited version i første omgang, og ikke både limited og en som ikke har bonus (litt billigere). Nei, det vil si at de som kjøper limited edition får ekstrapakken gratis. Karkand kan spilles av de som har ekstrapakken, enten du kjøper den separat eller får den inkludert i limited edition. Jeg kan lett tenke meg at de aller fleste som forhåndsbestiller er interessert i ekstrapakken. Det vil si at det ikke tas hensyn til den lille gruppen som kun vil ha limited edition, og ikke ekstrapakken. Dessuten slipper man å forvirre kundene med mange varianter av spillet. Vel er karkand gøy, men om det achievements, og våpen (sikkert ikke noe særlig siden det ikke kan ødelegge dynamikken i multiplayer maps) er verdt la oss si 100 kr. Da kjøper jeg heller den versjonen til 299 kr. Alle selskapene gir deg ett valg ved release, aner ikke koffor EA ikke har gjort det samme. Sikkert bare hype, det kommer vel likevel en vanlig versjon like før utgivelsesdatoen. Endret 25. februar 2011 av Samegerilja Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Vel er karkand gøy, men om det og achievements er verdt la oss si 100 kr. Da kjøper jeg heller den versjonen til 299 kr. Alle selskapene gir deg ett valg ved release, aner ikke koffor EA ikke har gjort det samme. Sikkert bare hype, det kommer vel likevel en vanlig versjon like før utgivelsesdatoen. Jeg vil tro det bare finnes 3-4 personer totalt av de som venter på BF3 som ikke vil ha de ekstra banene der. Så skjønner godt at EA ikke tar hensyn til det på nåværende tidspunkt. Det jeg ikke kan forstå er hvorfor de ikke lager et fullverdig spill med alle banene fra starten av, og heller satser på ekstrautgivelser etter at det har gått et år eller to. Slik det alltid har vært i BF-serien. Endret 25. februar 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Limited er sikkert vanlig versjon bare kalt det for å virke spesielt. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Limited er sikkert vanlig versjon bare kalt det for å virke spesielt. Helt sikkert. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Tenkte på de som lager spillet da, ikke gamerene. Det var ikke de som laget spillet som sa det, det var pressfire. De nevnte også at animasjonen og "realismen" var på høyt nivå. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Spesielt to ting blir avgjørende for meg om dette blir en verdig oppfølger til BF2. Det ene er Manuell kommunikasjon, og det andre er at man får samme squadsystem som i BF2. Altså en squadleader, som man kun kan spawne på, som kan kommandere spillerne til ulike posisjoner, og at det er seks spillere. 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Tenkte på de som lager spillet da, ikke gamerene. Det var ikke de som laget spillet som sa det, det var pressfire. De nevnte også at animasjonen og "realismen" var på høyt nivå. Det gjenstår fremdeles å se om animasjonene er scriptet inn i singleplayer (spesiellt når du ser lagkamerater åpne dører og slikt), eller om det kommer til å være naturlige deler av bevegelsene som man også kommer til å se i full multiplayer. Vil man kunne bære/slepe squadmates i sikkerhet før man reviver dem som vi ser i traileren (ok, vi ser ikke selve reviven, men sleping i alle fall) f.eks.? Jeg vil uansett se mp gameplay, ikke singleplayer. Vil vite hvordan de har lagt opp mp, Struktur, kommandoer, kommunikasjon og teamplay o.s.v. Endret 25. februar 2011 av MrLee 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Vil man kunne bære/slepe squadmates i sikkerhet før man reviver dem som vi ser i traileren (ok, vi ser ikke selve reviven, men sleping i alle fall) f.eks.? Jeg mener å ha lest et sted at du sleper fallne lagkamerater til sikkerhet i multiplayer også. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ja man kan slepe sårede lagkamerater. Hvorfor skulle animasjonene blitt scriptet til SP? Akkurat det med å åpne dører vet jeg ikke, men at animasjonene med løping osv er ekte er vel opplagt? 2 Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Vil man kunne bære/slepe squadmates i sikkerhet før man reviver dem som vi ser i traileren (ok, vi ser ikke selve reviven, men sleping i alle fall) f.eks.? Jeg mener å ha lest et sted at du sleper fallne lagkamerater til sikkerhet i multiplayer også. Korrekt. Dette har de allerede laget en stor sak av at du skal kunne gjøre. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Håper de lager an animasjon til å åpne dører til multiplayer hvertfall. Ble litt for teit å slå dørene til flis med ett "knivslag" i BC2 1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Begynner å gå lei rambokniven ja 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Limited version, vil det si at det bare er de som har denne versjonen som kan spille på karkand? Regner vel med at karkand kan spilles av alle etterhvert. Og selv om det koster 399 kr, er det noen som skal kjøpe denne versjonen? Hvorfor kommer det bare limited version i første omgang, og ikke både limited og en som ikke har bonus (litt billigere). Limited edition er ikke å regne som ''special edition'' der du betaler ekstra for noe ekstra attåt. Limited edition vil si at det er en versjon av spillet som bare selger en viss tid, der du får noe med uten høyere pris. 399 er standard pris, og er vel det spillet vil koste en tid etter at limited edition har gått ut også. Er en slags kjøp tidlig, få ekstra kampanje ting. Karkand map packen kan kjøpes av alle 30 dager etter release. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ganske tidlig dem begynner med å utlyse limited edition. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nei? Når man kan kjøpe spillet nå så er det ikke tidlig. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Noen som kan si noe om hva spillet vil kreve? Vil ikke forhåndsbestille før jeg vet hvilken maskinvare det krever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå