Big h3aD Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Blir helt gal av dette her, har leitet etter en løsning en stund nå, men finner ingenting. Jeg har sjekket systemkravene og jeg ligger en del over minimum, så det burde ikke være noe problem, men når jeg spiller har jeg en helt uforklarlig hakking, av og til fryser spillet og andre ganger bare hakker det sinnsykt mye, men det går ann å springe rundt på banen. Er det flere som har denne feilen eller noe lignende? Alle jeg har pratet med spiller spillet glatt og som sagt kan ikke en slik hakking begrunnes av hardware. Har prøvd på ultra, low og custom, alltid like ille. Noe som burde rapporteres til DICE eller? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) jeg har faen meg enda ikke fått koden... FML -.- ser dere på den andre siden. Se 2 poster opp !! Du kan få en av meg Mangler du en nøkkel? Om 10 min setter jeg opp en tråd i www.battle.no BF3 forumet. Her vil jeg gi 5 glade medlemmer 1 nøkkel hver Det eneste du trenger å gjøre er å svare i tråden jeg setter opp. Om du er kjapp og regger deg på battle.no har du mulighet til å stikke av med 1 av dem. Endret 27. september 2011 av Cri Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er det ikke HW.no ? Da kjører vi det http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2826550451852442054/listmembers/True/ Come one, come all Se å få godtatt oss da mann! Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Herrejesus, finner ikke EN plass på en eneste server! Skriv "NO" i filteret og huk av på 1-5 ledige plasser, da finner du flere servere med en gang Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 jeg har faen meg enda ikke fått koden... FML -.- ser dere på den andre siden. Se 2 poster opp !! Du kan få en av meg Mangler du en nøkkel? Om 10 min setter jeg opp en tråd i www.battle.no BF3 forumet. Her vil jeg gi 5 glade medlemmer 1 nøkkel hver Det eneste du trenger å gjøre er å svare i tråden jeg setter opp. Om du er kjapp og regger deg på battle.no har du mulighet til å stikke av med 1 av dem. prøver å registrere, men funker ikke!! Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 WOO! Kom endelig igjennom til EA kunde support, står å laster ned Betaen nå! Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Takk til battle.no for beta-nøkkel! Sykt digg! Det er synd jeg ikke får utnyttet linjen min heeelt, men la gå! Endret 27. september 2011 av Waldemariel Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 I dag prøvde jeg BF3 beta'n. Jeg kan trygt si at dette er det FØRSTE BF spillet siden Desert Storm jeg faktisk liker. Eneste minus så langt er respawn tiden på 15 sekunder fra du blir drept. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Lydene er gode ja, men SMG og carbine er jo to ganske forskjellige saker. Det er ihvertfall det de har kalt typiske SMG i BF3 virker det som. Det er vel forøvrig et ganske løst anvendt utrykk er det ikke? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) @Skyenet Ga de deg kode eller noe????????? Endret 27. september 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Kommer an på serveren det med respawntid. De siste 2 jeg var innom så var respawntid satt til 0. Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 til cri hvis du ser dette: prøver å registrere meg slik at jeg kan sende deg melding på battle.no ! men detr funker ikke.... kommer opp at jeg har prøvd for mange ganger etter at registreringen ble fucka opp en gang Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tusen takk til Cri som ga meg Beta key! Ta en tur innom Battle.no hvis du mangler du også! 2 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 @Skyenet Ga de deg kode eller noe????????? Tier 2 chat support skal visstnok kunne gi kode. Da snakker eg om de som kan engelsk. Ikke Inderene og kineserene fra Tier 1. Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 @Skyenet Ga de deg kode eller noe????????? Ja, fikk først beskjed om å oppgi ordrenr. og deretter at jeg allerede hadde fått kode (Hvor den har gått vet ikke jeg), og når jeg da nektet får at jeg hadde fått kode fikk jeg en ny en etter noen minutter venting. For engangs skyld en produktiv samtale med EA kundesupport. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Nok en takk til Cri fra Battle.no for key! Laster ned as we speak. Litt mikro på morgenkvisten og så blir det gamings! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvordan kan jeg se FPS ? Jeg bruker radeon pro og/eller msi afterburner Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tusen takk til Cri som ga meg Beta key! Ta en tur innom Battle.no hvis du mangler du også! tomt? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tror det ja, vi var over fem stykker som svarte på slaget elleve Lenke til kommentar
Halky Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Flere som har fått problemer med og ikke få startet denne beta versjonen av spillet? Selv prøver jeg alt jeg kan, men får bare beskjed om at Origin ikke er installert Og vel det er jo installert det og er oppe å går... Tror kanskje feilen kan ligge i at den battleloggen installerer seg selv til C og det er ikke der jeg har Origin mappen min, siden den ligger på en egen disk der jeg har alle spillene mine. Teite battlelogg siden det ikke går an og velge hvor den skal ligge hen Teite greier, da får jeg heller vente til spillet slippes da i slutten av Oktober isteden Ingen her som har en løsning eller ha vært borti dette problemet idag? Er ikke så lysten på og slette Origin og installere alle spillene på nytt igjen liksom, siden man tydeligvis er nødt til og ha Origin på C siden battleloggen installeres automatisk der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå