Runar Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg forstår enkelte av dere er frustrerte over å se medbrukere på forumet få tilgang til betaen før dere, men husk at vi har regler for språkbruk. Ett innlegg har blitt slettet.Blir du sint så hamre løs på tastaturet og rop stygge ting på tysk, ikke la det gå utover forumet.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Husk at det ikke er bra for øret å høre på helt realistiske skytelyder over lang tid... Lenke til kommentar
SystemFeil010 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Halla, noen som har peiling på åsn jeg fjerner BIOS passordet? Har bærbar og vil sjekke om jeg har sånn turboboost greier. ... har Intel i5 M430. Trenger man eget program for turboboost eller bare å ordne i BIOS? Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Husk at det ikke er bra for øret å høre på helt realistiske skytelyder over lang tid... Tror ikke øret vil ta skade på grunn av at lydene er realistiske. Det er nok heller et spørsmål om volum/lydstyrke? 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Prøvde med ny Driver for Ati AMD Catalyst 11.10 Preview driver Improves performance in Battlefield 3 Open Beta release komm for 24 timer siden http://support.amd.com/us/Pages/AMDCatalyst1110Previewdriver.aspx Haha, er hvertfall på tide å oppgradere når skjermkortet ikke støttes i en driver =P ? Står at den driveren er for 5000 serien og nyere. Jeg har et 4800 kort. Yay me. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 ... Jeg kan jo ikke si at du tar feil for hørsel er veldig subjektiv. Men i mitt utstyr (Denon D2000 og Moddet Asus Xonar Essence) så samsvarer det jeg hører i BF3 mye mer med våpen jeg har skutt med enn noe annet spill jeg har spilt. Og jeg har vært innom de fleste FPS For eksempel glocken syntes jeg var utmerket. I tillegg er det moro at SMG eller carabines som de heter nå endelig er noe mer enn ertepistoler. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg kjører i 1920x1200 Ok. da ville eg valgt 6970 kjører bedre på høyere oppløsninger en gtx 570! Ser nå at ingen har ASUS 6970 på lager, typisk. Lenke til kommentar
noxside Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Prøvde med ny Driver for Ati AMD Catalyst 11.10 Preview driver Improves performance in Battlefield 3 Open Beta release komm for 24 timer siden http://support.amd.com/us/Pages/AMDCatalyst1110Previewdriver.aspx Takk for linken! Lurte på hvor man kunne hente den =) EDIT: Kan man ikke endre innstillinger i den battlefacebook greia ? Endret 27. september 2011 av noxside Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Husk at det ikke er bra for øret å høre på helt realistiske skytelyder over lang tid... Maser ikke om å få det helt realistiskt, men at det kan være arkade-spill vennlig og samtidig gi litt trykk og våpenfølelse (slik bfbc2 nailet) Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Kjørte Battlefield 3 på System Requirements Lab og kom med følgende resultat. Hva tror dere? Bør jeg bytte grafikkort for å få maksimal (n)ytelse? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvordan kan jeg se FPS ? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 I tillegg er det moro at SMG eller carabines som de heter nå endelig er noe mer enn ertepistoler. Lydene er gode ja, men SMG og carbine er jo to ganske forskjellige saker. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Flere som har fått problemer med og ikke få startet denne beta versjonen av spillet? Selv prøver jeg alt jeg kan, men får bare beskjed om at Origin ikke er installert Og vel det er jo installert det og er oppe å går... Tror kanskje feilen kan ligge i at den battleloggen installerer seg selv til C og det er ikke der jeg har Origin mappen min, siden den ligger på en egen disk der jeg har alle spillene mine. Teite battlelogg siden det ikke går an og velge hvor den skal ligge hen Teite greier, da får jeg heller vente til spillet slippes da i slutten av Oktober isteden Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 ... Jeg kan jo ikke si at du tar feil for hørsel er veldig subjektiv. Men i mitt utstyr (Denon D2000 og Moddet Asus Xonar Essence) så samsvarer det jeg hører i BF3 mye mer med våpen jeg har skutt med enn noe annet spill jeg har spilt. Og jeg har vært innom de fleste FPS For eksempel glocken syntes jeg var utmerket. I tillegg er det moro at SMG eller carabines som de heter nå endelig er noe mer enn ertepistoler. Godt hende jeg må ha noe mer trøkk i når det gjelder lydutstyr før jeg kan argumentere noe mer, så I rest my case: ] Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvordan kan man rapportere bugs/glitches osv. Fikk nettopp BlueScreen mens jeg spilte. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Mangler du en nøkkel? Om 10 min setter jeg opp en tråd i www.battle.no BF3 forumet. Her vil jeg gi 5 glade medlemmer 1 nøkkel hver Det eneste du trenger å gjøre er å svare i tråden jeg setter opp. Om du er kjapp og regger deg på battle.no har du mulighet til å stikke av med 1 av dem. Endret 27. september 2011 av Cri 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 hvordan kan eg skrive i chatten? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 hvordan kan eg skrive i chatten? "J" for alle "K" for allies Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 jeg har faen meg enda ikke fått koden... FML -.- ser dere på den andre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå