Dr.Peedee Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Da har jeg spilt en times tid på Xbox. Kommet meg fram til at det er på tide å få noen nye konsoller nå. Ræva grafikk! Blir vel til at jeg får punge ut å få kjøpt meg en stasjonær PC igjen Sammenlignet med hva? Hvordan er det sammenlignet med Battlefield Bad Company 2 på Xbox 360? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 det er faktisk servere med caspian border, men må ha passord. kanskje vi får prøve den senere? Det står på siden der du finner infoen om betaen at caspian border mapet kun er for testing for ea sin del. Men så går det rykter om at de vil bli åpnet for almennheten i morgen, DET hadde vært kult! Jaaaaa. Flyyyyyy<3 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Chris og merko, de referer til det det trollet fra DICE sa på ea uk forumet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Dagens konklusjon: Skuffet. Minimalt med endringer fra Alpha'en. Ikke imponerende grafikk, kjører altfor tungt til å ha så lavoppløste teksturer. Grusomt "facebook" interface istedenfor faktiske spill-menyer. Like store hitbox problemer som BFBC2 hadde i sine tidlige dager. Har de ikke lært? Litt skuffende lydeffekter på skytevåpen (men eksplosjoner skal de ha stor + for.) Kan ikke endre innstillinger når en er død.. Seriøst? Det er vel eneste tidspunktet i en runde du faktisk vil endre innstillingene For å ikke nevne squadsystemet. Det er som om det var lagd for noe ENDA simplere enn konsoller.. Hadde vært knallfornøyd med BFBC2 + ordentlige conquest maps + ordentlige luftkjøretøy.. Men men.. Håpe det blir litt bedre etterhvert :] Endret 27. september 2011 av Möllers Tran 3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Da har jeg spilt en times tid på Xbox. Kommet meg fram til at det er på tide å få noen nye konsoller nå. Ræva grafikk! Blir vel til at jeg får punge ut å få kjøpt meg en stasjonær PC igjen Sammenlignet med hva? Hvordan er det sammenlignet med Battlefield Bad Company 2 på Xbox 360? Først prøvde jeg Battlefield 3 på PC på high og noen instillinger på ultra. du dæven... Så stakk jeg innom lillebrodern å prøvde det på PS3... Det så ikke rett og slett ut.. Blir bedre når den kommer ut. Hørt spillet er i 480p i brtaen Endret 27. september 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
dredg Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Litt skuffende lydeffekter på skytevåpen (men eksplosjoner skal de ha stor + for.) Der er vi diametralsk uenige ihvertfall. Jeg er av den audiofile legning og må si at dette er noe av det bedre av lyddesign jeg har hørt i noe medium. Våpnene er svært naturtro i mine ører i forhold til våpen jeg har skutt med. Det er i alle fall det nærmeste noe spill jeg har spilt har kommet lyden av faktiske våpen. Er du sikker på at du har fått stereo på lydinnstillinger osv? Eventuelt ikke sitter med puslete "gamer" headset? 3 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Jau, tok en test nå og det var hvertfall ikke CPUen (i7 920) som holdt igjen, den var aldri over 40%. Gainward GTX 570 "phantom" plukkes opp i morra Det er hvertfall over recomended som er lik "high" settings, med GTX 275 måtte alt bli kjørt på low for å få brukbar fps Edit: Må si at våpenlydene er gode ja, men jeg savner de siste, skarpe frekvensene samt at lyden har for lang release. Skudd fra våpen som f.eks Browning .50 (12.7), HK416, AG3 eller MP5 som er det jeg har skutt med er mye skarpere (høye frekvenser) og "varer" ikke så lenge. Men for all del, de er 100 hakk bedre enn i CoD Endret 27. september 2011 av Feh Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Hva skal jeg kjøpe til BF3? 6970 eller GTX 570? Endret 27. september 2011 av Asbjørn² Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Prøvde med ny Driver for Ati AMD Catalyst 11.10 Preview driver Improves performance in Battlefield 3 Open Beta release komm for 24 timer siden http://support.amd.com/us/Pages/AMDCatalyst1110Previewdriver.aspx Lenke til kommentar
dredg Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg sitter med ett 6970 med 11.10 driver og kjører alt på Ultra uten noen særlige problemer, så kan anbefale det. Vet ikke hvordan det ligger ann med Nvidia på BF3. Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hva skal jeg kjøpe til BF3? 6970 eller GTX 570? Hvilken oppløsning har du på skjermen din? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Prøvde med ny Driver for Ati AMD Catalyst 11.10 Preview driver Improves performance in Battlefield 3 Open Beta release komm for 24 timer siden http://support.amd.com/us/Pages/AMDCatalyst1110Previewdriver.aspx Haha, er hvertfall på tide å oppgradere når skjermkortet ikke støttes i en driver =P Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 noen av dere som har bestilt via origin som har fått tilgang til dette: Type 88 LMG med stativ Flechette-ammo for DAO-12 DAO-12 Flash Suppressor til SKS-snikskytterrifle Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg sitter med ett 6970 med 11.10 driver og kjører alt på Ultra uten noen særlige problemer, så kan anbefale det. Vet ikke hvordan det ligger ann med Nvidia på BF3. Takker, hvilken oppløsning kjører du? Hvilken oppløsning har du på skjermen din? Jeg kjører 1920x1200. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Disse unlocks gjerlder i full realease og ikke beta. Jeg kjører i 1920x1200 Endret 27. september 2011 av dredg Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 noen av dere som har bestilt via origin som har fått tilgang til dette: Type 88 LMG med stativ Flechette-ammo for DAO-12 DAO-12 Flash Suppressor til SKS-snikskytterrifle BETA Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Prøvde med ny Driver for Ati AMD Catalyst 11.10 Preview driver Improves performance in Battlefield 3 Open Beta release komm for 24 timer siden http://support.amd.com/us/Pages/AMDCatalyst1110Previewdriver.aspx Haha, er hvertfall på tide å oppgradere når skjermkortet ikke støttes i en driver =P ? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Herrejesus, finner ikke EN plass på en eneste server! Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Disse unlocks gjerlder i full realease og ikke beta. Jeg kjører i 1920x1200 da ville eg valgt 6970 kjører bedre på høyere oppløsninger en gtx 570! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Litt skuffende lydeffekter på skytevåpen (men eksplosjoner skal de ha stor + for.) Der er vi diametralsk uenige ihvertfall. Jeg er av den audiofile legning og må si at dette er noe av det bedre av lyddesign jeg har hørt i noe medium. Våpnene er svært naturtro i mine ører i forhold til våpen jeg har skutt med. Det er i alle fall det nærmeste noe spill jeg har spilt har kommet lyden av faktiske våpen. Er du sikker på at du har fått stereo på lydinnstillinger osv? Eventuelt ikke sitter med puslete "gamer" headset? Du kan jo ta et eksempel i M16A3 riflen: Et youtube klipp gir ikke det riktige lydbildet av det det gjør på ekte, men det er HELT KLART mer trykk og skarpere lyd om det skulle være "naturtro". Fant forresten ut at jeg ikke hadde noe særlig med lydinnstillinger på i spillet når jeg skrev posten. Satt til War tapes for å virkelig prøve å høre bedring, men der var det veldig liten til ingen endring, kontra bfbc2 sin "War tapes" innstilling om du har hørt den. http://www.youtube.c...feature=related For å legge til et annet poeng når det gjelder lyd, så virker det ikke som om omgivelsene har så mye å si på våpenlyd + ekko i bf3 kontra bc2 Endret 27. september 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå