MrLee Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Grei ytelse på 4870x2, 1920x1200 i medium med grei flyt. Får duge det til 7xxx serien til ATI/nvidia 6xx serien kommer. Digg med masse newbies.. 29/12 med mine middelmådige skills Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Bestilte 17. Sept, og har fått utallige bekreftelser på alt mellom "snart" og "innen 24 timer" (For snart 48 timer siden)... Hadde egentlig ikke vært så irriterende hvis jeg ikke hadde byttet fra Play.com preorder til Origin for nesten 200kr mer kun for 'early' access Edit: Typo Endret 27. september 2011 av Skyenet Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er det noen andre som ser at BF 3 bruker 8 tråder på CPU? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 ..og hva vil de si for meg som har 4-kjerners f.eks? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er det noen andre som ser at BF 3 bruker 8 tråder på CPU? Den bruker all kraften den får ut av pcen. Blir awesome å teste med oppsettet mitt. Regner med du pumper ut spillet på ultra uansett Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Betaen var overaskende lett og kjøre, med ALT eg fikk stille på fullt, så låg eg på 35-40 FPS. Eg har Intel i5 2500K, 4GB ram og Radeon HD 6870. Lenke til kommentar
Loffen^ Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen som kan printscreene to bilder fra ingame med alt på Low og alt på High/Ultra? Hadde vært greit å sett hvor stor forskjellen er grafisk. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen som kan printscreene to bilder fra ingame med alt på Low og alt på High/Ultra? Hadde vært greit å sett hvor stor forskjellen er grafisk. http://www.youtube.com/watch?v=AGbo50Ar420 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Der ja, fikk koden nå ^^ Blir artig å finne ut hvor ræva pc'en min faktisk er. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen som kan printscreene to bilder fra ingame med alt på Low og alt på High/Ultra? Hadde vært greit å sett hvor stor forskjellen er grafisk. http://www.youtube.com/watch?v=AGbo50Ar420 Morsomt de foerste 100000 gangene. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg trykker "Klar til innstallering" men ingenting skjer! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Pokkers skuffende at du bare har EN soldat og ikke mulighet til å lage ny under samme origin konto... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) @Lami Samme skjedde med meg. Måtte gjennom denne her for å fikse det: Logg ut av origin. Skift navn på spillmappen til feks backup. Logg på origin igjen og start download. Stopp downloaden etter noen prosent og logg ut av origin igjen. Kopier over innholdet fra backupmappen til den nye mappen som har dukket opp. Logg på origin igjen og start installasjonen. Endret 27. september 2011 av Hille Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Da har jeg spilt en times tid på Xbox. Kommet meg fram til at det er på tide å få noen nye konsoller nå. Ræva grafikk! Blir vel til at jeg får punge ut å få kjøpt meg en stasjonær PC igjen Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tror endelig jeg fant rett support kø (Fra EA support's twitter)... Nr. 990 i køen, minst 20 min til jeg kommer igjennom Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Da har jeg spilt en times tid på Xbox. Kommet meg fram til at det er på tide å få noen nye konsoller nå. Ræva grafikk! Blir vel til at jeg får punge ut å få kjøpt meg en stasjonær PC igjen Blir bedre når lansert:). Hørt at oppløsningen i betaen kun er 480p så blir nokk bedre Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Skynet, kl.14 idag begynte de og sleppe betaer. =( Bestilte desverre så sent så regner med inatt/imorgen føre jeg får den Du får ikke tilgang til closed beta om du bestilte eter 25. Sept (tror jeg det var?). Men du får tilgang til Open beta 29 sept. Bestilte den 19, men de tar vel de som bestilte først og arbeider seg oppover mot 25. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Endelig komt meg hjem, nå lastes det ned! Håper pcen min holder! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Bestilte den 19, men de tar vel de som bestilte først og arbeider seg oppover mot 25. Aner ikke, godt mulig. Nå kom jeg forresten på hvorfor jeg fikk 2 beta keys. Jeg har jo MoH:LE på Steam, men så la jeg til MoH nøkkelen fra steam til min origin konto, slik at jeg kan laste ned spillet der også. Sikkert derfor jeg fikk en betanøkkel på steam, + en på mail Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Bestilte den 19, men de tar vel de som bestilte først og arbeider seg oppover mot 25. Aner ikke, godt mulig. Nå kom jeg forresten på hvorfor jeg fikk 2 beta keys. Jeg har jo MoH:LE på Steam, men så la jeg til MoH nøkkelen fra steam til min origin konto, slik at jeg kan laste ned spillet der også. Sikkert derfor jeg fikk en betanøkkel på steam, + en på mail Hva med å dele med meg da ? Desperat lyst på! (Til xbox 360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå