Nightmare1518 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Spillet er fullt av mediocre folk ^^. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Får ein lasta ned dette på Steam på fredag? Selfølgelig ikke Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Flott språkbruk. Mister jo bare to dager hvis du ikke får koden. Det er mer prinsippsak. Man følger reglene og kjøper noe mongoloid tidlig for å få delta på dette tidligst mulig. Også blir man rævkjørt av the man. Hadde du sagt det samme om snittene til bryllupet ditt kom to dager for seint? Om elkjøp kom dinglende med den nye tv'en etter cupfinalen eller hva enn du ser på? 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er jo bare en beta uansett. Proppet av feil. Forhåndsbestilte for å ha det "ferdige" produktet til release jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Det er jo meningen å bli skutt i dette spillet. ikke bra cover system Endret 27. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Er jo bare en beta uansett. Proppet av feil. Forhåndsbestilte for å ha det "ferdige" produktet til release jeg. Noen av oss kjøpte MoH Limited Edition bare pga BF3 betaen Endret 27. september 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Andre her som sliter med å binde forskjellige ting som feks spring til en av museknappene? (Mouse3\4) Lenke til kommentar
Big h3aD Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fikk endelig spilt det etter og ha lastet det ned og installert alle de nyeste driverne. Kan med en gang si at jeg ikke er en fan av at Battlelog må finne sted i nettleseren, men det kan bare være meg. Noe annet er at jeg ikke klarer og kjøre spillet i det hele tatt, er det ingen andre her som har problemer med og kjøre spillet glatt eller er jeg mutters alene her nede? Har et GTX 260 og en Core 2 Duo E7500 @ 2,93GHz og har tatt _alt_ på low, det gjorde ingen forskjell i det hele tatt fra de høyere innstillingene. På tide å klokke eller? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Luksus problem, jeg har allerede spilt meg lei Operation metro. Endret 27. september 2011 av pxK Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen av oss bestilte MoH Limited Edition bare pga BF3 betaen Så du har ikke planer om å kjøpe det ferdige produktet, men bare spille en beta med bugs og feil i hver krik og krok? Den logikken følger ikke jeg helt... 1 Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Får ein lasta ned dette på Steam på fredag? Selfølgelig ikke Kor ein får lastet ned Betaen frå da ? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Joa, men det bør da være mulig og joine serveren uten at A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 ) kommer eller at den "bytter" map ;/ Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 selv sliter jeg med å joine, er jo stuck som 4th i kø hele tiden jo Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen av oss bestilte MoH Limited Edition bare pga BF3 betaen Så du har ikke planer om å kjøpe det ferdige produktet, men bare spille en beta med bugs og feil i hver krik og krok? Den logikken følger ikke jeg helt... Nå snakket jeg bare om MoH har bestilt BF3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Er det ikke snart på tide å slette alle de gamle inleggene? jeez ingen gidder å lese alle disse 452 sidene med inlegg. Endret 27. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
akselme Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Har forhåndsbestilt bf3, men når jeg går inn på Origin programmet er det ingen tilgjenglighet for å laste ned betaen. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Får ein lasta ned dette på Steam på fredag? Selfølgelig ikke Kor ein får lastet ned Betaen frå da ? Origin;). Battlefield kommer ikke i det hele tatt på steam Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Tror ingenting fra EA kommer på steam noe mer. Ea har origin og slipper da å betale steam. Endret 27. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Får ein lasta ned dette på Steam på fredag? Selfølgelig ikke Kor ein får lastet ned Betaen frå da ? Origin;). Battlefield kommer ikke i det hele tatt på steam ok Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fikk mail om open beta testing når jeg sjekka mail nå. Nedlasting pågår:-), noen som har testet det? Bilde eller så skjedde det ikke! Jo det er faktum. 80% nå. Takk gud for 25MB linja som er anskaffet. Bilde får du ikke for der står koden min Paint > svich svich > kode borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå