Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker Punkbuster jeg. Funker knall, og blir man konstant kicket er det en enkel løsning. Slett forså og oppdater PB

Prøvde alle løsninger man fant på google, men fikk alltid "you were kicked out by PB" Problemet var at PB ofte kasta ut folk som ikke cheata mer enn de som cheata. Ihvertfall på de serverene hvor det var ofte admins var det de som måtte kaste ut cheatere, PB funka jo ikke for fem flate øre, kanskje de holdt noen folk som cheata ute, men når de først var kommet inn var det fritt frem.

Det skal engentlig bare være å trykke play, ikke måtte starte PB før du starter BF osv, dette burde skje automatisk eller in-game.

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

årets spill eller årets spill?

For noen, personlig ser eg meir frem til "The Elder Scrolls", men gleder meg selvsagt veldi til BF3 og.

btw, Mass effect 3, Uncharted 3. Eg driter i ka som blir årets spill, men eg trur det blir den beste hausten på veldi lenge.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Mange har vært bekymret for at traileren var preget av script, men som de sier i artikkelen:

Alt du ser i traileren er hentet fra spillsekvensen vi fikk se demonstrert live. Aldri har destruksjon vært så vakkert – og alt er takket være den egenutviklede spillmotoren Frostbite 2, som DICE har utviklet parallelt med de siste års spillutgivelser.

Lenke til kommentar

MrLG

Sier de ikke alltid det da? Føler at hver gang et nytt spill kommer ut får vi se fantastiske gameplay bilder og trailere, men når man faktisk får spillet så...yeah.

Virker som et bra spille år da, husker 2007 det var ville greier: Mass Effect, Halo 3, Cod4, Mario, Bioschok, Orange box.. kanskje vi får noe sånt?

Uansett så tror jeg bf3 blir bra, mange gode minner fra Strike at Karkand :love:

Lenke til kommentar

Tenkte på de som lager spillet da, ikke gamerene.

Sant nok. Men det du siterte er jo noe journalistene skrev, ikke DICE.. Derfor jeg stusset på hvorfor du skrev "Sier de ikke alltid det da?" på den kommentaren.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Limited version, vil det si at det bare er de som har denne versjonen som kan spille på karkand? Regner vel med at karkand kan spilles av alle etterhvert. Og selv om det koster 399 kr, er det noen som skal kjøpe denne versjonen? Hvorfor kommer det bare limited version i første omgang, og ikke både limited og en som ikke har bonus (litt billigere).

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...