The Doctor Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Da har det dukket opp en sammenligning av grafikk på . Haha, lo av den der. Man kan ikke forvente top notch grafikk på flere år gammel maskinvare. (PS3 og Xbox). Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Error code 1 + helt svart skjerm anyone? Endret 27. september 2011 av SPRCO Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Flott at EA sender meg en PC redeem code til BETA. Da jeg spiller på konsoll, og ikke PC. Jeg vet ikke hvordan i helvette de trodde at jeg spilte på PC da alle mine EA spill er registrert på Xbox og PS3. Latterlig! Men da trenger du jo den ikke *hint hint* Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Skjer med så dårlig assault score? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Da har det dukket opp en sammenligning av grafikk på . Hehe... det mest interessante var hvor mange av C64 spillene jeg faktisk husket å ha spilt Men husker ikke navnet på så mange av de. Lenke til kommentar
real name = SoapMacTavish Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Flott at EA sender meg en PC redeem code til BETA. Da jeg spiller på konsoll, og ikke PC. Jeg vet ikke hvordan i helvette de trodde at jeg spilte på PC da alle mine EA spill er registrert på Xbox og PS3. Latterlig! Tar med glede i mot den nøkkelen da jeg vil heller spille det på PC enn på konsoll. -Soap- Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fikk mail om open beta testing når jeg sjekka mail nå. Nedlasting pågår:-), noen som har testet det? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fikk mail om open beta testing når jeg sjekka mail nå. Nedlasting pågår:-), noen som har testet det? Bilde eller så skjedde det ikke! Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg sleit med BSOD etter att jeg prøve driverene ITavisen anbefalte til BF3, så jeg er noen timer på etterskudd! 17% atm! Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fikk mail om open beta testing når jeg sjekka mail nå. Nedlasting pågår:-), noen som har testet det? Bilde eller så skjedde det ikke! Jo det er faktum. 80% nå. Takk gud for 25MB linja som er anskaffet. Bilde får du ikke for der står koden min Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er det mulig å endre innstillinger på noen måte? Prøver igjen - snakker altså her om kontroller/bilde/lyd/etc. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Satan i perkele. Får en uggen DirectX feil, og nå som jeg endelig kom til den siste delen av metro-kartet. Men fy-ti-hel-vete for en lyd Endret 27. september 2011 av hightow Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Arrgh. Har MOH Tier1, men fremdeles ingen mail -_- (jau, spilt med, og registrert på Origin attpåtil) 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Arrgh. Har MOH Tier1, men fremdeles ingen mail -_- (jau, spilt med, og registrert på Origin attpåtil) I samme båt!! Ligger spillet på origin'en din? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Jo det er faktum. 80% nå. Takk gud for 25MB linja som er anskaffet. Bilde får du ikke for der står koden min Serriøst? Vi andre vil også ha beta! Endret 27. september 2011 av Karmany. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det føles litt rart å spille det første gang. Virker litt 'cartoon' med de grelle fargene. Føles litt bedre etter jeg fikk satt grafikken på Ultra og fullskjerm. Idiotisk at man må spawne før man kan justere grafikken og man blir lam i fingeren av at det ikke finnes crouch toggle... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er det mulig å endre innstillinger på noen måte? Prøver igjen - snakker altså her om kontroller/bilde/lyd/etc. jeg får det kun til ingame, mens jeg lever. Helt idiotisk. Escape så følger du nesa. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er det mulig å endre innstillinger på noen måte? Prøver igjen - snakker altså her om kontroller/bilde/lyd/etc. Ja, kan endre det på det meste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Nå må ingen hoppe i taket men den logiske fortsettelsen etter Battlefield 3 er Battlefield 2143. Som ville vært konge med Frostbite 2.0. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det føles litt rart å spille det første gang. Virker litt 'cartoon' med de grelle fargene. Føles litt bedre etter jeg fikk satt grafikken på Ultra og fullskjerm. Idiotisk at man må spawne før man kan justere grafikken og man blir lam i fingeren av at det ikke finnes crouch toggle... Er ikke C toggle da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå