Bruker-146784 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 60% på Origin. 63% på 360. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Lol det er 40 i kø på TV2 serverne Endret 27. september 2011 av dredg Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen som har en key til overs? Kjenner at jeg angrer at jeg ikke forhåndsbestille via origin! hehe Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Typisk at router mister internett tilkoblinga midt i nedlastninga.. Heldighvis kom den raskt tilbake igjen.. Forbanna telenor router/modem takler jo faen ikke at jeg max'er nedlastninga på linja mi Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen som har en key til overs? Kjenner at jeg angrer at jeg ikke forhåndsbestille via origin! hehe DU får prøve på torsdag Lenke til kommentar
Armador Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ser mange har fått, men ikke alle som har MOH-LE(fysisk kopi)? Har ikke fått noen mail selv, og er redd det er noe jeg har gjort feil/glemt å registrere. Har jo ikke moh på denne pcen, men den gamle. Det skal vel ikke ha noe med saken å gjøre? Hvordan kan jeg se at jeg er registrert med moh:le? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 kan jeg fårhåndsnedlaste, sån at den er ferdig når betaen åpner for alle ? Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen som har en key til overs? Kjenner at jeg angrer at jeg ikke forhåndsbestille via origin! hehe DU får prøve på torsdag jauda, går nok bra det.. Bare kjente det begynte å klø litt! ;p Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Ser mange har fått, men ikke alle som har MOH-LE(fysisk kopi)? Har ikke fått noen mail selv, og er redd det er noe jeg har gjort feil/glemt å registrere. Har jo ikke moh på denne pcen, men den gamle. Det skal vel ikke ha noe med saken å gjøre? Hvordan kan jeg se at jeg er registrert med moh:le? Har fått key og hadde MOH LE fysisk. Har du spilt online med MOH? Skriv inn CD-keyen til MOH LE i origin og legg den inn der. Det skal følge EA kontoen din. Endret 27. september 2011 av Deosl Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Ser mange har fått, men ikke alle som har MOH-LE(fysisk kopi)? Har ikke fått noen mail selv, og er redd det er noe jeg har gjort feil/glemt å registrere. Har jo ikke moh på denne pcen, men den gamle. Det skal vel ikke ha noe med saken å gjøre? Hvordan kan jeg se at jeg er registrert med moh:le? Jeg opplevde akkurat det samme! Så lenge MOH er registrert på din hoved-EA konto (du har spilt det online) tar det nok bare tid før du og får din beta-nøkkel. Min tolmodighet har betalt seg! Nå skal det spilles beta så lenge jeg orker Metro-kartet Endret 27. september 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvis noen har mottatt fler pre-beta koder, så tar jeg imot med stor takk på PM! Ellers blir det bare å vente til Torsdag. Men man veit jo aldri! Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Ser mange har fått, men ikke alle som har MOH-LE(fysisk kopi)? Har ikke fått noen mail selv, og er redd det er noe jeg har gjort feil/glemt å registrere. Har jo ikke moh på denne pcen, men den gamle. Det skal vel ikke ha noe med saken å gjøre? Hvordan kan jeg se at jeg er registrert med moh:le? Jeg har MH: Tier 1 Edition (fysisk) og den ligger inn på Origin, har du spillet ditt der? Så er det ihvertfall registrert og da skal du få beta-koden på mail.. Endret 27. september 2011 av kaasa92 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvor mange folk kan dere være på vært lag? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Har på følelsen at jeg ikke får noe kode, da det ser ut som at alle har fått sin. Forhåndsbestilte for uker siden. Faen så irriterende. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Sjokkert over at Gmail plasserte beta-koden i søppelposten. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Har på følelsen at jeg ikke får noe kode, da det ser ut som at alle har fått sin. Forhåndsbestilte for uker siden. Faen så irriterende. Mange som enda ikke har fått Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Jeg har en ekstra nøkkel - gir den bort via PM på http://battle.no Endret 27. september 2011 av Cri 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ser mange har fått, men ikke alle som har MOH-LE(fysisk kopi)? Har ikke fått noen mail selv, og er redd det er noe jeg har gjort feil/glemt å registrere. Har jo ikke moh på denne pcen, men den gamle. Det skal vel ikke ha noe med saken å gjøre? Hvordan kan jeg se at jeg er registrert med moh:le? Jeg har MH: Tier 1 Edition (fysisk) og den ligger inn på Origin, har du spillet ditt der? Så er det ihvertfall registrert og da skal du få beta-koden på mail.. Nei! Det ligger ikke i origin... Har spilt det 20 min dagen det kom ut liksom, så gadd jeg ikke mer... Trodde jeg registrerte det, men da er det sikkert ikke gjort... Fy faen for en skuffelse! HVis noen har en til overs fortjener jeg virkelig det Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Provde akkurat X360 betaen. Og frameraten virket noe mer stabil, samt grafikken var en smule skarpere enn paa PS3en. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg har en ekstra nøkkel - gir den bort via PM på http://battle.no Lol, skulel registrere meg og klarte ikke anti bot shitten, flytta greien til feil side, og nå: You have exceeded the maximum number of registration attempts for this session. Please try again later. I mad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå