Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser mange har fått, men ikke alle som har MOH-LE(fysisk kopi)? Har ikke fått noen mail selv, og er redd det er noe jeg har gjort feil/glemt å registrere. Har jo ikke moh på denne pcen, men den gamle. Det skal vel ikke ha noe med saken å gjøre?

 

Hvordan kan jeg se at jeg er registrert med moh:le?

Har fått key og hadde MOH LE fysisk.

 

Har du spilt online med MOH? Skriv inn CD-keyen til MOH LE i origin og legg den inn der. Det skal følge EA kontoen din.

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Ser mange har fått, men ikke alle som har MOH-LE(fysisk kopi)? Har ikke fått noen mail selv, og er redd det er noe jeg har gjort feil/glemt å registrere. Har jo ikke moh på denne pcen, men den gamle. Det skal vel ikke ha noe med saken å gjøre?

 

Hvordan kan jeg se at jeg er registrert med moh:le?

 

Jeg opplevde akkurat det samme!

Så lenge MOH er registrert på din hoved-EA konto (du har spilt det online) tar det nok bare tid før du og får din beta-nøkkel.

 

 

 

Min tolmodighet har betalt seg!

Nå skal det spilles beta så lenge jeg orker Metro-kartet :p

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar

Ser mange har fått, men ikke alle som har MOH-LE(fysisk kopi)? Har ikke fått noen mail selv, og er redd det er noe jeg har gjort feil/glemt å registrere. Har jo ikke moh på denne pcen, men den gamle. Det skal vel ikke ha noe med saken å gjøre?

 

Hvordan kan jeg se at jeg er registrert med moh:le?

 

Jeg har MH: Tier 1 Edition (fysisk) og den ligger inn på Origin, har du spillet ditt der? Så er det ihvertfall registrert og da skal du få beta-koden på mail..

Endret av kaasa92
Lenke til kommentar

Ser mange har fått, men ikke alle som har MOH-LE(fysisk kopi)? Har ikke fått noen mail selv, og er redd det er noe jeg har gjort feil/glemt å registrere. Har jo ikke moh på denne pcen, men den gamle. Det skal vel ikke ha noe med saken å gjøre?

 

Hvordan kan jeg se at jeg er registrert med moh:le?

 

Jeg har MH: Tier 1 Edition (fysisk) og den ligger inn på Origin, har du spillet ditt der? Så er det ihvertfall registrert og da skal du få beta-koden på mail..

 

 

Nei! Det ligger ikke i origin... Har spilt det 20 min dagen det kom ut liksom, så gadd jeg ikke mer... Trodde jeg registrerte det, men da er det sikkert ikke gjort... Fy faen for en skuffelse! HVis noen har en til overs fortjener jeg virkelig det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...