Nightmare1518 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 BF3 clienten kan lastes ned via torrent så kan dere spille med en gang dere får key. http://www.reddit.com/r/battlefield3/ Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Har origin? finner ikke noe bf3 beta på origin? Du må vente til du får koden på e-post. Deretter i origin velger du "Redeem code" og limer inn koden din. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 http://store.origin.com/store/eaemea/no_NO/home/ Betaen ligger jo på høyresiden her. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Da har jeg fått min key =P Fikk den sikkert for en stund siden, men sjekket først nå. (På steam, ikke mail) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Førsteinntrykket er at Operation Metro ikke er et kjempe kult map. Korrekt. Er heller ikke noen ødeleggelse på banen.. var ihvertfall ikke det på Alpha'en.. :[ Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Førsteinntrykket er at Operation Metro ikke er et kjempe kult map. Korrekt. Er heller ikke noen ødeleggelse på banen.. var ihvertfall ikke det på Alpha'en.. :[ De ga beskjed om at destruction var "turned down in the Alpha" Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Med denne farten kan jeg like gjerne gjøre lekser Ikke gjør det! Da lar du terroristene vinne. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvor stor er klienten? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvor stor er klienten? Torrenten er iallefall på 3.5gb. Lenke til kommentar
att Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Førsteinntrykket er at Operation Metro ikke er et kjempe kult map. Korrekt. Er heller ikke noen ødeleggelse på banen.. var ihvertfall ikke det på Alpha'en.. :[ Hm. Tror det har vært enkelte ødeleggelser. Uansett, ødeleggelser eller ei; kjipt map! Lenke til kommentar
Turnfalken Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvor stor er klienten? Rett under 4GB Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Førsteinntrykket er at Operation Metro ikke er et kjempe kult map. Korrekt. Er heller ikke noen ødeleggelse på banen.. var ihvertfall ikke det på Alpha'en.. :[ Kunne ødelegge vegger inne i undergrunnsbanen i alpha og husveggene ute. Endret 27. september 2011 av Heradon Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 noen andre som ikke har fått key enda? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det er mange som ikke har fått key enda. Ro ned. Det kommer når det kommer. Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 noen andre som ikke har fått key enda? Ikke fått min Tier 1 key enda. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 eneste i norge som har fått key til nå er de som kjøpte MoH via steam tror jeg.... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 noen andre som ikke har fått key enda? If you qualify for early access (check here for qualifications), you will receive an email to your account on Tuesday, September 27 by the afternoon. Please ensure you are checking the email account associated with your EA/Origin ID and review any filtering rules. If you qualify for early access but have not received an email by Tuesday afternoon, please contact Customer Experience by using the Contact Us link on this page. Link Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 To av mine kollegaer som kjøpte via Origin i helga har fått, selv har jeg ikke fått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå