Gal_ape Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg kjøpte MOH Tier 1 i butikk og har spilt dette online. Måtte naturligvis knytte kontoen opp til EA kontoen min. Kommer jeg til å få mail med kode, eller er det noe mer som må til? Det holder det. Da smører jeg meg med tolmodighet og får heller vente til stormen har roet seg i kveld en gang Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jaja, får vel være snill gutt og vente som alle andre Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Med denne farten kan jeg like gjerne gjøre lekser Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen som har peiling hvorfor jeg ikke kan logge meg inn på EA support med den ene kontoen min? Hver gang jeg trykker "log in", så virker det bare som den refresher siden, og den gir meg ikke noe feilmelding eller noe :/ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Samme skjedde med meg. Kom meg endelig inn. 950 i kø på EA chatten. Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ser på BF3 forumet at Danskene har begynt å få nøkler. Må nærme seg for oss også nå da Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Samme skjedde med meg. Kom meg endelig inn. 950 i kø på EA chatten. Bare å prøve til jeg kommer inn, eller er det noe triks til det? Kommer meg helt fint inn med den andre kontoen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Kom bare tilfeldig inn ved ene forsøket. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Europa skal ha begynt og få keys nå ja! Lenke til kommentar
Armador Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Får jeg koden på mail? Og hvor laster jeg ned selve betaen? link please Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Får jeg koden på mail? Og hvor laster jeg ned selve betaen? link please Mail ja. Last ned origin. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen som vet hvordan Asia ligger an til å få utdelt nøkler? De er vel muligens sist? Har bestilt nøkkel via en ekstern side, nemlig. Begynner muligens å angre litt på det valget.. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det tragiske nå er at noen fant et hull på bf3beta siden som gjorde at alle kunne få early access beta key. Derfor har de nå stengt ned hele siden og folk som faktisk får key får ikke registrert nøkkelen sin. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 De som har MOH LE på steam har fått kodene sine. Restart steam og sjekk. kilde: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1429414-good-news.html omgomgomgomg Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Du løser inn betanøkkelen i originclienten. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Protip om du ikke har fått nøkkel: Gå fra datamaskinen, gjør noe produktivt - gå en liten tur eller noe sånt, vent til kvelden. Profit? 2 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det tragiske nå er at noen fant et hull på bf3beta siden som gjorde at alle kunne få early access beta key. Derfor har de nå stengt ned hele siden og folk som faktisk får key får ikke registrert nøkkelen sin. Trodde man registrerte denne rett i Origin? Lenke til kommentar
att Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Førsteinntrykket er at Operation Metro ikke er et kjempe kult map. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Du løser inn betanøkkelen i originclienten. Aha. Takk for infoen. Det var bra. Må bare motta denne nøkkelen nå. Tar meg en tur på butikken. Ciao Lenke til kommentar
Armador Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Har origin? finner ikke noe bf3 beta på origin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå