Pyso Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Oh yes, key. Da var det bare å få tak i samboeren så det kan laste ned mens jeg sitter på forelesing Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Chat i Origin er skrudd av, mye server-load? Lenke til kommentar
frikish Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 wop wop! snufs!!! 1: venter på nøkkel 2: venter på HovedKort og Skjermkort Lenke til kommentar
b00n Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) wop wop! Hooow? heh Endret 27. september 2011 av b00n Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 De som har MOH LE på steam har fått kodene sine. Restart steam og sjekk. kilde: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1429414-good-news.html Her var den ja!! Takk! Bare hyggelig. God gaming! Ikke glem å last ned de nyeste skjermkort driverne som er tilpasset BF3 betaen Lenke til kommentar
Trygve1976 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvordan får man ut beta keyen på steam når man har avinnstallert MoH? Edit: fant den i menyen på høyresiden. Da er vi i gang! Flott at noen her inne endelig kommer i gang Ligger masse ute på youtube - for de som ikek har tilgang men har lyst til å se :-) Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Klarte ikke vente på mail fra Origin, så jeg måtte bruke key fra steam (MOH) som jeg fikk av en venn. edit: det går unna 3,5 MB/sek! Endret 27. september 2011 av Daxen Lenke til kommentar
crazy-norwegian Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 De som har MOH LE på steam har fått kodene sine. Restart steam og sjekk. kilde: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1429414-good-news.html Her var den ja!! Takk! Funker for meg også, takk for tips! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Betaen ute på PSN nå. I allefall for de med Medal of honor Limeted Edition. Ligger under All Games så PS3 Demos så PÅ AC. Lykke Til =) Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Prøver denne metoden nå: Går veldig tregt, men har kommet så langt at jeg kan velge hvilken platform jeg ønsker koden min på. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg kjøpte MOH Tier 1 i butikk og har spilt dette online. Måtte naturligvis knytte kontoen opp til EA kontoen min. Kommer jeg til å få mail med kode, eller er det noe mer som må til? 1 Lenke til kommentar
crazy-norwegian Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Klarte ikke vente på mail fra Origin, så jeg måtte bruke key fra steam (MOH) som jeg fikk av en venn. edit: det går unna 3,5 MB/sek! Laster du ned 3,5 mb/sek : O Kan laste ned 5,2 mb/sek men får kun 1,2... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Jeg håper dere i det minste har planer om å raportere bugs til Dice. 99% raporterer vel ingenting Raportereingen vil på mange måter avgjøre førsteintrykket av fullversjonen når den kommer. Endret 27. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg kjøpte MOH Tier 1 i butikk og har spilt dette online. Måtte naturligvis knytte kontoen opp til EA kontoen min. Kommer jeg til å få mail med kode, eller er det noe mer som må til? Det holder det. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Brukte MoH koden jeg også selv om jeg har BF3 forhåndsbestilt, så da har man kansje en ekstra beta tilgang. Eller gir man bort keyen til selve BF3 også? Det hadde jo vært nedtur Skal sies at EA må ha rikelig med servere for dette går unna! 10% allerede Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Faen ikke fått noe beta key ennå. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg håper dere i det minste har planer om å raportere bugs til Dice. 99% raporterer vel ingenting Raportereingen vil på mange måter avgjøre førsteintrykket av fullversjonen når den kommer. Enig. Tror vedlig mange misforstår "beta" når det gjelder dette.. 2 Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Prøver denne metoden nå: Går veldig tregt, men har kommet så langt at jeg kan velge hvilken platform jeg ønsker koden min på. Faen, virker som DICE fant ut at folk klarte å få kode gjennom denne metoden. får ikke tilgang på serveren nå... Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Prøver denne metoden nå: Går veldig tregt, men har kommet så langt at jeg kan velge hvilken platform jeg ønsker koden min på. Faen, virker som DICE fant ut at folk klarte å få kode gjennom denne metoden. får ikke tilgang på serveren nå... De har sperra... må nå ha admin og passord heh Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Faen ikke fått noe beta key ennå. Heldig du. key invalid Typisk det skal være lang kø oss supporten til EA. (Fra eposten) Endret 27. september 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå