kloningen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg har en intel core i5 2500 3,3Ghz prosessor og HIS radeon 6870 turbo Crossfire... Tror dere det holder til å kjøre BF3 på max... håper på raskt!! Det er desverre intet håp. Du må ha pc til minst 80 000 kroner Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg har en intel core i5 2500 3,3Ghz prosessor og HIS radeon 6870 turbo Crossfire... Tror dere det holder til å kjøre BF3 på max... håper på raskt!! Det er desverre intet håp. Du må ha pc til minst 80 000 kroner This^ Må ha SR-2 med 2x 990x, 4x ASUS ROG MARS II og da kan du bare kjøre på low.... Lenke til kommentar
Kristo95 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 jævla homser... ut ifra de opplysningene som er gitt av hva spillet skal kjøre på så må jo noen vite om en klarer å kjøre det på 1920*1080p med pc-opplysningen jeg ga ut... og ja! jeg har både MoH LE og BF3 LE fra Origin.... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Etter det jeg har skjønt er Frostbite 2.0 en ganske fleksibel motor, eller? Var med på Alphaen og opplevde at jeg veldig lett kunne alt-tabbe meg ut, skalere vinduet og jevnt over styre så mye jeg ville uten at jeg opplevde noe ustabilitet. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 jævla homser... ut ifra de opplysningene som er gitt av hva spillet skal kjøre på så må jo noen vite om en klarer å kjøre det på 1920*1080p med pc-opplysningen jeg ga ut... og ja! jeg har både MoH LE og BF3 LE fra Origin.... Du klarer sikkert og kjøre det på max med 10-30fps Lenke til kommentar
b00n Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fatter du ikke at de tuller med deg ? Og det finnes en Hardware tråd for BF3, gå der og mas heller Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Jeg har en intel core i5 2500 3,3Ghz prosessor og HIS radeon 6870 turbo Crossfire... Tror dere det holder til å kjøre BF3 på max... håper på raskt!! Ga deg link til riktig tråd i stad, følg med. Hardware Spørsmål edit: meh, don't feed the troll... Endret 27. september 2011 av Deosl Lenke til kommentar
Kristo95 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 10 - 30 er bare et useriøst svar... jeg tror selv at jeg skal klare det på ca. 45 -60 FPS Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hva er det å kjøre alt på fult egentlig? Er det ikke spillet som skal "underholde" deg og ikke grafikken? Lenke til kommentar
Kristo95 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det er ingen underholdning når spillet lagger... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Hva er det å kjøre alt på fult egentlig? Er det ikke spillet som skal "underholde" deg og ikke grafikken? Quiet fool! Thou shall not awaken the beasts lurking in this thread! Endret 27. september 2011 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det er ingen underholdning når spillet lagger... Men hvis det skal være realistisk, gå ut. Utra HQ graphics. Skjønner ikke poenget å gjøre et spill som et indu i et hus, vil se forskjell. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hva er det å kjøre alt på fult egentlig? Er det ikke spillet som skal "underholde" deg og ikke grafikken? Når spillet kommer med bra grafikk er det alltid bedre å kjøre det på høyest mulig. Vi får supert gameplay med ekstremt bra grafikk. Man setter seg ikke ned med 720p og low settings når man kan klare 1080p High grafikk. 3 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 De sa vel at ingen pc kan maxe det. Enda? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hva er det å kjøre alt på fult egentlig? Er det ikke spillet som skal "underholde" deg og ikke grafikken? Når spillet kommer med bra grafikk er det alltid bedre å kjøre det på høyest mulig. Vi får supert gameplay med ekstremt bra grafikk. Man setter seg ikke ned med 720p og low settings når man kan klare 1080p High grafikk. Det er sant, men når folk spør, "funker denne pc med ultra duper super HQ graphics". OMG. = Folk tenker for mye på grafikken forhold til spillet i seg selv. Så lenge den klarer å kjøre 60++ FPS er det samme ossen grafikken er. Uansett: Noen som vet om Betaen blir samme oplegg som Alphaen (nettleser)? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Uansett: Noen som vet om Betaen blir samme oplegg som Alphaen (nettleser)? Ja, det blir slik i retail også. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Igjen, de viser gameplay med kjempebra grafikk. Når grafikken er så bra har man lyst til å spille det på maks. Dette spillet er så stort at veldig mange er villige til å kjøpe seg ny maskinvare for mange tusen bare for å makse ut spillet. Gameplay vet vi at vi får uansett. Dice leverer alltid med Battlefield spillene. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Uansett: Noen som vet om Betaen blir samme oplegg som Alphaen (nettleser)? Ja, det blir slik i retail også. =( Noen som vet hvor mange baner som det er i Betaen (ikke bare 1 bane heletiden)? Eller, kult med forskjellige baner hver xx dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå