Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da beklager jeg selv også. Jeg venter på beta selv, men jeg griner ikke over det. Har vært klar over tidspunktet siden de annonserte det :)

Du har vært klar over tidspunktet når de skulle sende ut mail med betakoder? Vel, enlighten oss, for jeg alt jeg har sett av annonsering sier at det skulle komme iløpet av natta og morningen. Noe som er vanlig for slike ting, da en release etter 12 CEST ofte fører til enorme mengder DLs på samme tid, selv om EA som vanlig ikke gir to faen i Europe. At du nå har fått det på PS burde vil tilsi at det ikke stemmer at release var absolutt kl 14.00.

Tipper at mailen nok ikke kommer før godt ut på ettermiddagen jinx

Lenke til kommentar

Tid ble torrents okay her?

BF3 SP:

piratlink slettet av moderator

Torrents er da ikke forbudt. Det er ulovlig innhold i hver enkelt torrent som er forbudt.

Det er MANGE som bruker torrents på lovlig vis for å distribuere sine spill og annen software. Microsoft inkludert!

Endret av Hårek
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selv om torrenten skulle virke, må man fortsatt få early access coden fra EA.

Men det er greit å preloade slik, unngå å laste ned fra origin når alle laster ned.

FBI21 er BF3-trådens største troll. Ikke gi han noe oppmerksomhet!

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

PC gamerne er de siste som får hehe

Morsom, du.

Det var ikke ment å være en vits. Det er faktisk tilfelle! ;)

Hent deg papir så ikke tårene dine drypper ned i tastaturet ditt.

Beklager i så tilfelle. Kommentaren så ut som en typisk "fanboy"-kommentar, noe jeg hater. Derfor den sarkastiske tonen fra min side. :)

Og nei. Jeg har ikke tilgang til betaen, så det vil ikke være noe grining fra min side...

Da beklager jeg selv også. Jeg venter på beta selv, men jeg griner ikke over det. Har vært klar over tidspunktet siden de annonserte det :)

Godt at mine sekunder med irritasjon og barnsligheter ikke gjør forumet til et surt sted å være. :)

Var så heldig at jeg fikk prøve alphaen for en tid tilbake, så jeg klarer å vente noen få dager ekstra på betaen. Det aller viktigste er at det ferdige produktet holder høy kvalitet. Og det er jo tross alt dét vi alle venter på, til syvende og sist!

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Du har vært klar over tidspunktet når de skulle sende ut mail med betakoder? Vel, enlighten oss, for jeg alt jeg har sett av annonsering sier at det skulle komme iløpet av natta og morningen. Noe som er vanlig for slike ting, da en release etter 12 CEST ofte fører til enorme mengder DLs på samme tid, selv om EA som vanlig ikke gir to faen i Europe. At du nå har fått det på PS burde vil tilsi at det ikke stemmer at release var absolutt kl 14.00.

De annonserte at de ville starte utsending av mail kl 12.00 GMT tidlig i går kveld. PS3 brukerne får ikke mail da beta automatisk blir lagt til i PSN. Det er X360 og PC brukerne som venter mail. Og det ble annonsert på Twitter. Dessuten har jeg ikke fått det på PS3. Jeg venter på mail for PC selv.

Endret av Raggz1967
Lenke til kommentar

De annonserte at de ville starte utsending av mail kl 12.00 GMT tidlig i går kveld. PS3 brukerne får ikke mail da beta automatisk blir lagt til i PSN. Det er X360 og PC brukerne som venter mail. Og det ble annonsert på Twitter.

Takk, det har gått meg hus forbi. Surt at jeg har forelesning kl 1400 da.

Lenke til kommentar

Jeg har en intel core i5 2500 3,3Ghz prosessor

og HIS radeon 6870 turbo Crossfire...

Tror dere det holder til å kjøre BF3 på max...

håper på raskt!!

Det er fortsatt veldig få som har spillet i beta så hvordan du forventer å få et realistiskt svar på det, det skjønner jeg ikke.

Du kan jo prøve det ut selv på torsdag om du ikke har pre-beta access.

Du nevner heller ikke oppløsning du spiller på, som fort har noe å si når det gjelder mer krevende spill.

Regner ihvertfall med utifra offisielle spesifikasjonene for spillet at du skal kunne kjøre det på høye innstillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...