Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, liker at ingen tror dette er "ekte" gameplay, men bare cut-scene. Leser dere ikke GI sin artikkel eller? Jaja, kommer mer BF info på GDC i neste uke, da får dere se.

Hvilken artikkel sikter du til?

Artikkelen hvor GI var på besøk hos DICE: http://battlefield.gamersverse.com/articles/655/game-informer-cover-issue-including-scans/ :)

Se for eksempel på siden om Destruction 3. Der er det et bilde med HUD, ergo personen antagelig spiller.. Er flere bilder der med HUD. Akkurat samme sekvensene som vi også så i gameplay traileren. Og angående animasjonene: BF3 bruker en ny animasjonsteknologi, sjekk ut bildet om Ant. Her sier GI at "the character animations looks unbelievable." Sikkert like imponerende som de vises i traileren.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Nå er det jo også slik at BF er for det meste et online spill, så da nytter det ikke med piratkopiering siden man må ha en konto hvor spillet er registrert på før man kan spille ;P

Slik bør alle spillutgivere gjøre det.

Enig, liten grunn til å laste ned f. eks BC2 :p

Selv om BF3 kommer til å ha SP er det vel pent få, av de som kjøper det, som bryr seg spesielt mye om den (i forhold til MP)..

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Forresten, dere fikk med dere at Wake, Sharqi, Oman og Karkand kommer i map-packen?

Blir sinnsykt kult :)

Wake, Karkand og Oman var mine topp tre maps. Gleder meg stort kjenner jeg! Må jo spille bf2 bare for å se og anerkjenne grafikkforskjellene på to like maps, blir moro :D

Endret av Håk
Lenke til kommentar

Og for guds skyld: Fjern revive invulnerability fullstendig OG la det være mulig å si nei til revive.

Nei til revive? Por que?

Fordi det er så mange 1337 PR0 medics som springer rambo rundt å reviver alle sammen uten å bry seg en dritt om der er lurt eller ikke. For eksempel om man står på et flagg som blir "overrun", jeg dør, også kommer Mr. Rambo Medic springende og reviver meg mens det står en haug av folk der, og jeg dør 8.4 millisekunder senere igjen.

Derfor :p

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Og for guds skyld: Fjern revive invulnerability fullstendig OG la det være mulig å si nei til revive.

Nei til revive? Por que?

Fordi det er så mange 1337 PR0 medics som springer rambo rundt å reviver alle sammen uten å bry seg en dritt om der er lurt eller ikke. For eksempel om man står på et flagg som blir "overrun", jeg dør, også kommer Mr. Rambo Medic springende og reviver meg mens det står en haug av folk der, og jeg dør 8.4 millisekunder senere igjen.

Derfor :p

Haha, likte 1337 PRO medics ;) Husk at man alltid har en liten sjanse til å overleve! kanskje fi er blitt ferre på kort tid (nade o.l) tror derfor jeg sjelden ville sagt nei til en revive...

Irriterte meg mer at 3-4 mann sto i kø for å få heli/jet (ofte 3-4 på hver samtidig) mens alle andre ble slakta på slagmarken grunnet et ufyselig høyt antall fi (våre menn sto jo på uncap base og venta... Det var de såkalte "Über pro 1337<3 JetSNIPAAH" gutta...

Endret av Håk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...