Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Er 2 dager. Husk de med open beta og må laste ned og vi får sikkert ikke startet i det hele tatt med nedlasting før kl 2 på torsdag

 

Det er ikke 2 dager når åpen beta starter 29 september og vi nå er på 27 september klokken 07.30. Det forstår vel du også?

 

Det at folk må laste ned er greit, det må alle. Det at de ikke har sendt ut nøkler tidsnok til betastart er mindre greit syntes jeg.

Det er jo folk som har kjøpt MoH LE ene og alene pga. tidlig tilgang til betaen. Da blir det ekstra surt for de.

 

Selv kjøpte jeg MoH fordi jeg ikke hadde noe å spille, og det var litt morsomt slik at jeg fikk valuta for pengene, så akkurat det plager meg ikke så mye.

 

 

Værst er at de har reklamert for noe , også skjer det liksom ikke noe.. Blir litt som at Elkjøp annonserer en TV til 7000kr, også kommer du til sjappa og ser at den koster 9000kr.. :)

Er ikke 48 timer 2dager lengre? 14.00 i dag til 14.00 på torsdag er jo 2 dager...

 

Joda, hvis det stemmer så er jeg selvfølgelig helt enig.

Men jeg leste på http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta , og da uten å grave rundt, at betaen starter 29 september, da drar jo jeg konklusjonen at de mener ved døgnets start.

 

 

Vi får vel se da , om nøkler kommer i god tid til nedlastning. Jeg har ganske dårlig linje hjemme, men hvis den ikke er stort større enn 3GB så bør det gå greit til jeg er ferdig på jobb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er 2 dager. Husk de med open beta og må laste ned og vi får sikkert ikke startet i det hele tatt med nedlasting før kl 2 på torsdag

 

Det er ikke 2 dager når åpen beta starter 29 september og vi nå er på 27 september klokken 07.30. Det forstår vel du også?

 

Det at folk må laste ned er greit, det må alle. Det at de ikke har sendt ut nøkler tidsnok til betastart er mindre greit syntes jeg.

Det er jo folk som har kjøpt MoH LE ene og alene pga. tidlig tilgang til betaen. Da blir det ekstra surt for de.

 

Selv kjøpte jeg MoH fordi jeg ikke hadde noe å spille, og det var litt morsomt slik at jeg fikk valuta for pengene, så akkurat det plager meg ikke så mye.

 

 

Værst er at de har reklamert for noe , også skjer det liksom ikke noe.. Blir litt som at Elkjøp annonserer en TV til 7000kr, også kommer du til sjappa og ser at den koster 9000kr.. :)

Er ikke 48 timer 2dager lengre? 14.00 i dag til 14.00 på torsdag er jo 2 dager...

 

Joda, hvis det stemmer så er jeg selvfølgelig helt enig.

Men jeg leste på http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta , og da uten å grave rundt, at betaen starter 29 september, da drar jo jeg konklusjonen at de mener ved døgnets start.

 

 

Vi får vel se da , om nøkler kommer i god tid til nedlastning. Jeg har ganske dårlig linje hjemme, men hvis den ikke er stort større enn 3GB så bør det gå greit til jeg er ferdig på jobb.

 

Døgnet starter ikke på samme tid over hele verden :ermm:

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest med dette er ikke bekymringen for at jeg skal få mindre en 48 timer med betaen før "alle andre" slippes til, det gir jeg egentlig blaffen i, men det at jeg betalte en god del mer enn for en fysisk kopi for tidligst mulig tilgang. Hadde egentlig håpet på å få inn litt tid med betaen mens Europa var på jobb og USA sover. Nå ser det ut som om det blir å sette på nedlasting i ettermiddag, stikke på jobb til 8 og komme hjem til ett mest sannsynlig overbelastet system.

 

Har egentlig vurdert å gå å klage litt, etter som jeg fikk beskjed om "innen 24 timer" fra EA kundesupport kl 4 natt til igår, og "snart" i 5 tia idag morrest.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest med dette er ikke bekymringen for at jeg skal få mindre en 48 timer med betaen før "alle andre" slippes til, det gir jeg egentlig blaffen i, men det at jeg betalte en god del mer enn for en fysisk kopi for tidligst mulig tilgang. Hadde egentlig håpet på å få inn litt tid med betaen mens Europa var på jobb og USA sover. Nå ser det ut som om det blir å sette på nedlasting i ettermiddag, stikke på jobb til 8 og komme hjem til ett mest sannsynlig overbelastet system.

 

Har egentlig vurdert å gå å klage litt, etter som jeg fikk beskjed om "innen 24 timer" fra EA kundesupport kl 4 natt til igår, og "snart" i 5 tia idag morrest.

 

Vel, når det gjelder ting som dette er det vel relativt dumt å stole på support? ;)

Lenke til kommentar

Det kan godt være, men de burde ikke gå ut med informasjon når den ikke stemmer. Forventnings styring er viktig, hvis kunden forventer å få noe innen tid X, men den ikke kommer før tid 2X, så vil du få en misfornøyd kunde, uansett om produktet er gull og grønne skoger. Sikkert noen i kundesupport som har 'drette på draget' som vi sier her i Nord (Sikkert i sør også)

Lenke til kommentar

Seriøst Skyenet? Er du 5 år? Virker som du sitter å venter på å dra til tusenfryd, mens pappa fortsatt ikke er ferdig med kaffen selv om han sa dere skulle "dra snart". Disse EA support folkene vet antageligvis ingen verdens ting og må dermed bare komme med estimater. Eneste du oppnår med å klage dit er jo å gjøre dagen enda litt surere for de. Skal du først klage får du heller sende en mail til de rette personene, selv om jeg synes argumentene dine er meget, meget tynne.

Endret av Feh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan godt være, men de burde ikke gå ut med informasjon når den ikke stemmer. Forventnings styring er viktig, hvis kunden forventer å få noe innen tid X, men den ikke kommer før tid 2X, så vil du få en misfornøyd kunde, uansett om produktet er gull og grønne skoger. Sikkert noen i kundesupport som har 'drette på draget' som vi sier her i Nord (Sikkert i sør også)

 

Det er smartere å følge DICE og EA på twitter eller i det offisielle forumet. Dessuten gikk de ut for et par dager siden og sa at betaen åpner kl 14.00 norsk tid. Om du så hadde fått nøkkelen i går ville du fortsatt ikke kunne spilt så vidt jeg vet. De som spiller nå er venner/presse/server pre-orders og folk som har fått nøkler på annen måte. For oss vanlige folk er kontoene sperret for innlogging på battlelog.

Endret av Raggz1967
Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt at kundesupport har null relevant info, men da burde se si det, ikke komme med estimater.

 

Desverre er det nå engang sånn at stortsett uansett selskap, så hjelper det veldig lite å 'sende en epost til de rette personene' stort sett fordi disse rette personene ikke har offentlige eposter som de leser selv. Dermed er stortsett det eneste du kan gjøre å klage der du kan, om enn bare for å ha klaget.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt at kundesupport har null relevant info, men da burde se si det, ikke komme med estimater.

 

Desverre er det nå engang sånn at stortsett uansett selskap, så hjelper det veldig lite å 'sende en epost til de rette personene' stort sett fordi disse rette personene ikke har offentlige eposter som de leser selv. Dermed er stortsett det eneste du kan gjøre å klage der du kan, om enn bare for å ha klaget.

 

hadde support sagt "hakke peiling" så hadde du nok klaget allikevel tenker jeg ;)

Lenke til kommentar

Ja, det er vel derfor såkalt klaging og sutring faktisk blir utført nogenlunde sivilisert her kontra "OMFG IM GONNA SUE YOURZ AZZ!!121" osv som forekommer på andre litt mindre voksne fora..

 

Ser seriøst ikke problemet med at noen sier de ikke liker framgangsmåten til DICE/EA og da faktisk gjør det på en skikkelig måte kontra mindless whine.

 

 

Det at folk er forskjellig kan være greit å huske når man er på ett sted som dette, selv om det er noe en person ikke oppfatter som dårlig/urettferdig/feil osv, så kan det være en annen oppfatter det stikk motsatt.

Lenke til kommentar

Uansett så forundrer det meg litt av at de venter i siste liten med å sende ut mailene. BF3 har over 1,5 million pre-orders og det er utenom de som sitter med MOH:LE. Det tar tid å sende ut et par millioner mails :p

 

Leste også på BF3 forumet at Origin er nokså sprengt og nedlastinga er treig. Det er litt for dårlig at de ikke har åpnet for pre-load mye tidligere med tanke på hvor enorm denne tittelen er. Men sånn er det nå.

Endret av Raggz1967
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...