nems Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Nei ikke jeg heller.. Dreeeet Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) jeg har kode laster ned nå neida. Mn er ikke så hypet for det uansett om det bare er metrobanen. den har jeg jo allerede spilt i Alpha'en.. Endret 27. september 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
nems Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 jeg har kode laster ned nå neida. Mn er ikke så hypet for det uansett om det bare er metrobanen. den har jeg jo allerede spilt i Alpha'en.. Litt dårlig spøk på dette tidspunktet Når det gjelder betaen er det litt mer prinsippsak for meg, som jeg allerede skrev i betanøkkeltråden.. Har blitt lovet betatilgang til BF3, så annonserer de at vi kun får 2 dager eksklusivt. Så er de treige med å sende ut nøkler og nå er det snart bare 1,5dager eksklusivt... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er 2 dager. Husk de med open beta og må laste ned og vi får sikkert ikke startet i det hele tatt med nedlasting før kl 2 på torsdag Lenke til kommentar
nems Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er 2 dager. Husk de med open beta og må laste ned og vi får sikkert ikke startet i det hele tatt med nedlasting før kl 2 på torsdag Det er ikke 2 dager når åpen beta starter 29 september og vi nå er på 27 september klokken 07.30. Det forstår vel du også? Det at folk må laste ned er greit, det må alle. Det at de ikke har sendt ut nøkler tidsnok til betastart er mindre greit syntes jeg. Det er jo folk som har kjøpt MoH LE ene og alene pga. tidlig tilgang til betaen. Da blir det ekstra surt for de. Selv kjøpte jeg MoH fordi jeg ikke hadde noe å spille, og det var litt morsomt slik at jeg fikk valuta for pengene, så akkurat det plager meg ikke så mye. Værst er at de har reklamert for noe , også skjer det liksom ikke noe.. Blir litt som at Elkjøp annonserer en TV til 7000kr, også kommer du til sjappa og ser at den koster 9000kr.. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Haha! Er vi litt dårlig i matte så tidlig på morningen eller? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Værst er at de har reklamert for noe , også skjer det liksom ikke noe.. Blir litt som at Elkjøp annonserer en TV til 7000kr, også kommer du til sjappa og ser at den koster 9000kr.. Du snakker om Elkjøp ikke sant? hehe Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er 2 dager. Husk de med open beta og må laste ned og vi får sikkert ikke startet i det hele tatt med nedlasting før kl 2 på torsdag Det er ikke 2 dager når åpen beta starter 29 september og vi nå er på 27 september klokken 07.30. Det forstår vel du også? Det at folk må laste ned er greit, det må alle. Det at de ikke har sendt ut nøkler tidsnok til betastart er mindre greit syntes jeg. Det er jo folk som har kjøpt MoH LE ene og alene pga. tidlig tilgang til betaen. Da blir det ekstra surt for de. Selv kjøpte jeg MoH fordi jeg ikke hadde noe å spille, og det var litt morsomt slik at jeg fikk valuta for pengene, så akkurat det plager meg ikke så mye. Værst er at de har reklamert for noe , også skjer det liksom ikke noe.. Blir litt som at Elkjøp annonserer en TV til 7000kr, også kommer du til sjappa og ser at den koster 9000kr.. Er ikke 48 timer 2dager lengre? 14.00 i dag til 14.00 på torsdag er jo 2 dager... Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 da ble det dårlig med nedlastning mens jeg var på skolen... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Du kan bruke teamwiever på mobilen og aktivere edlastingen fra skolen Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ja ja, bare 6:18 til betaen slippes (kl. 14 norsk tid) Lenke til kommentar
HipsterPatrick Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Så det er kl.14 norsk tid Beta slippes ut? Jeg forhåndsbestilte BF3 på Origin for en stund siden. Da får jeg vel Betaen rett i Origin biblioteket, men jeg forhåndsbestille også MoH LE på PS3. Så da kan jeg spille betaen på PC og PS3? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Så, slik har ejg fått det med meg: 09:00-11:00 sendes beta kodene på e-mail. 14:00 åpner Battlelog. Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/118562797620707328 Keys will be sent, around 1pm-3pm CET on PC and Xbox 360. Awaiting further messaging on PS3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fått med mg kdene sendes kl 12 jg Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/118562797620707328 Keys will be sent, around 1pm-3pm CET on PC and Xbox 360. Awaiting further messaging on PS3 Lenke til kommentar
.eXeppI# Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Får håpe at kodene blir sendt ut før kl 14, i og med at jeg har teoritimer akkurat ved den tiden. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Med tanke på at denne tråden ble startet 22. februar 2010, burde ikke folk whine over noen timer fra eller til! Nå er det uansett ikke lenge igjen! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Har GMailen min åpen hele tiden nå. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hi, my name is Sandra. How may I help you? XXXXXXXXXXXXXXX: hi XXXXXXXXXXXXXXX: im wondering. XXXXXXXXXXXXXXXX: the Beta keys XXXXXXXXXXXXXXXX: where are they XXXXXXXXXXXXXXX: when will they be released. XXXXXXXXXXXXXXX: Keys should have been released. XXXXXXXXXXXXXXX: ergo, the agreement between me as a consumer and you as a company is void. Sandra: The early access has not started yet. XXXXXXXXXXXXXXX: does this mean that the open beta is postponed by x numerous hours as well? Sandra: So, please be assured that you will get a complete 48 hours of early access window. XXXXXXXXXXXXXX: in fact, i did pre-purchase this product in the well meaning of having a 48 hours extra window than the people that didnt preoder or buy medal of honor. XXXXXXXXXXXXXXX: what im asking, when can i expect the beta key? Sandra: Yes. XXXXXXXXXXXX: WHEN, can i expect my beta key? XXXXXXXXXXXXXXX: 2 hours? 4 hours? 8 Hours? 16 hours? 24 hours? 24 days? 24 years? Sandra: I have already informed you that I have no information of the time. XXXXXXXXXXX: so, it is postponed? Sandra: it is not postponed. Sandra: The release timing need not be 12:00 AM. XXXXXX: This obviously has been a waste of time. I will post this conversation to forums. thanks for no information at all. Sandra: You're welcome. 'XXXXX' disconnected ('Concluded by End-user'). Flott fyr. Trollolloll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå