Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har kode ;)

laster ned nå

neida. Mn er ikke så hypet for det uansett om det bare er metrobanen. den har jeg jo allerede spilt i Alpha'en..

Litt dårlig spøk på dette tidspunktet :)

Når det gjelder betaen er det litt mer prinsippsak for meg, som jeg allerede skrev i betanøkkeltråden..

Har blitt lovet betatilgang til BF3, så annonserer de at vi kun får 2 dager eksklusivt. Så er de treige med å sende ut nøkler og nå er det snart bare 1,5dager eksklusivt...

Lenke til kommentar

Er 2 dager. Husk de med open beta og må laste ned og vi får sikkert ikke startet i det hele tatt med nedlasting før kl 2 på torsdag

Det er ikke 2 dager når åpen beta starter 29 september og vi nå er på 27 september klokken 07.30. Det forstår vel du også?

Det at folk må laste ned er greit, det må alle. Det at de ikke har sendt ut nøkler tidsnok til betastart er mindre greit syntes jeg.

Det er jo folk som har kjøpt MoH LE ene og alene pga. tidlig tilgang til betaen. Da blir det ekstra surt for de.

Selv kjøpte jeg MoH fordi jeg ikke hadde noe å spille, og det var litt morsomt slik at jeg fikk valuta for pengene, så akkurat det plager meg ikke så mye.

Værst er at de har reklamert for noe , også skjer det liksom ikke noe.. Blir litt som at Elkjøp annonserer en TV til 7000kr, også kommer du til sjappa og ser at den koster 9000kr.. :)

Lenke til kommentar

Er 2 dager. Husk de med open beta og må laste ned og vi får sikkert ikke startet i det hele tatt med nedlasting før kl 2 på torsdag

Det er ikke 2 dager når åpen beta starter 29 september og vi nå er på 27 september klokken 07.30. Det forstår vel du også?

Det at folk må laste ned er greit, det må alle. Det at de ikke har sendt ut nøkler tidsnok til betastart er mindre greit syntes jeg.

Det er jo folk som har kjøpt MoH LE ene og alene pga. tidlig tilgang til betaen. Da blir det ekstra surt for de.

Selv kjøpte jeg MoH fordi jeg ikke hadde noe å spille, og det var litt morsomt slik at jeg fikk valuta for pengene, så akkurat det plager meg ikke så mye.

Værst er at de har reklamert for noe , også skjer det liksom ikke noe.. Blir litt som at Elkjøp annonserer en TV til 7000kr, også kommer du til sjappa og ser at den koster 9000kr.. :)

Er ikke 48 timer 2dager lengre? 14.00 i dag til 14.00 på torsdag er jo 2 dager...

Lenke til kommentar

Hi, my name is Sandra. How may I help you?

XXXXXXXXXXXXXXX: hi

XXXXXXXXXXXXXXX: im wondering.

XXXXXXXXXXXXXXXX: the Beta keys

XXXXXXXXXXXXXXXX: where are they

XXXXXXXXXXXXXXX: when will they be released.

XXXXXXXXXXXXXXX: Keys should have been released.

XXXXXXXXXXXXXXX: ergo, the agreement between me as a consumer and you as a company is void.

Sandra: The early access has not started yet.

XXXXXXXXXXXXXXX: does this mean that the open beta is postponed by x numerous hours as well?

Sandra: So, please be assured that you will get a complete 48 hours of early access window.

XXXXXXXXXXXXXX: in fact, i did pre-purchase this product in the well meaning of having a 48 hours extra window than the people that didnt preoder or buy medal of honor.

XXXXXXXXXXXXXXX: what im asking, when can i expect the beta key?

Sandra: Yes.

XXXXXXXXXXXX: WHEN, can i expect my beta key?

XXXXXXXXXXXXXXX: 2 hours? 4 hours? 8 Hours? 16 hours? 24 hours? 24 days? 24 years?

Sandra: I have already informed you that I have no information of the time.

XXXXXXXXXXX: so, it is postponed?

Sandra: it is not postponed.

Sandra: The release timing need not be 12:00 AM.

XXXXXX: This obviously has been a waste of time. I will post this conversation to forums. thanks for no information at all.

Sandra: You're welcome.

'XXXXX' disconnected ('Concluded by End-user').

Flott fyr. Trollolloll

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...