gnugfur Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Har plaget ea-support litt og hun damen der påstod at jeg ville få emailen med BETa-koden to timer før den startet. Ikke nok tid i det hele tatt for å rekke å laste den ned så jeg er klar til å spille når den starter 50/50 fiber <3 Spørs hva EA har i sin ende for min del. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Noen som vet om de vil åpne for muligheten til å laste ned spillet på forhånd? Litt surt om jeg må sitte 5-6 timer å laste ned (Evt. 12 - 16 timer om serverne til origin blir overbelastet) betaen før jeg får startet. Ja. Hvor stor er Beta-filen på? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det var da voldsomt som dere plager EA-supporten da med vissvass? Bra jeg ikke sitter der, ellers hadde det blitt: "NO BETA FOR YOU! NEXT!" 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Slagplan for morgendagens beta: F5 i mailen min hele dagen fram til jeg får koden. Åpne Origin i teamviewer fra skolen, og skrive inn koden og starte nedlastningen. Slutte på skolen, sykle fort hjem, og GAME BF3! Om koden kommer to timer før, og betaen starter rundt 14:00, begynner jeg å laste ned 12:00. Tror ikke jeg bruker mye mer enn to timer på å laste ned, avhengig av EA, såklart. Når jeg da slutter på skolen klokken 14:05, bør BF3 være klart. Dette skal bli bra Angående release 27 okt. Det er OD-dagen den dagen... Tror nok jeg skal betale de pengene fra egen lomme, og heller bruke dagen på å game. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Plan for beta den 29. Fjernstyre stasjonæren fra skolen, laste ned spillet og så dra hjem. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Det var da voldsomt som dere plager EA-supporten da med vissvass? Bra jeg ikke sitter der, ellers hadde det blitt: "NO BETA FOR YOU! NEXT!" The Beta-NAZI :!: Edit: Tror jeg slenger meg på chat med support jeg også. La dem kjenne trykket Endret 26. september 2011 av Hille Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hvordan er det for oss som har MOH, står ingen beta kode på spillet. Får jeg en melding på PSN eller noe? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Plan for beta den 29. Fjernstyre stasjonæren fra skolen, laste ned spillet og så dra hjem. Samme her! TeamViewer for Android ftw! 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Fikk dette som svar nå: I would like to inform you that customers who purchased Medal of Honor Limited before 26th July Edition or Preordered Battlefield 3 25th September would get Battlefield 3 Beta access; however, we are in a process of sending out these invitations. So if you have Medal of Honor Limited Edition registered under your account, you would also get the invitation. Refer to this official link for more details :- http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) jeg er ikke eneste som skal bruke teamviewer ser jeg Endret 26. september 2011 av Zacher Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Blir vel VNC her tenker jeg. Får sjekke om TV er noe bedre. Kanskje sette opp begge som redundans. Endret 26. september 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jævla ea. Får ikke pw på mail :/ Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Slagplan for morgendagens beta: F5 i mailen min hele dagen fram til jeg får koden. Åpne Origin i teamviewer fra skolen, og skrive inn koden og starte nedlastningen. Slutte på skolen, sykle fort hjem, og GAME BF3! Om koden kommer to timer før, og betaen starter rundt 14:00, begynner jeg å laste ned 12:00. Tror ikke jeg bruker mye mer enn to timer på å laste ned, avhengig av EA, såklart. Når jeg da slutter på skolen klokken 14:05, bør BF3 være klart. Dette skal bli bra Angående release 27 okt. Det er OD-dagen den dagen... Tror nok jeg skal betale de pengene fra egen lomme, og heller bruke dagen på å game. haha, det gjore eg alltid synd det ikkje er OD dag på jobben Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Deilig at jeg akkurat er ferdig med midtveiseksamen på UiB når BF3 kommer, godt over en måned til eksamen, så rekker mye gaming da. Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=5SmBhkC3PNs&feature=player_embedded# Litt baller skal man ha i markedsføring 4 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=5SmBhkC3PNs&feature=player_embedded# Litt baller skal man ha i markedsføring hahaha, så episk! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg tror det er plutselig blitt en forkjøleslsesepedemi Sikkert noen som plutselig blir syke i morgen Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 for dere som er like utålmodige som meg så starter det snart en stream på battlefieldo.com og hvis jeg ikke bommer helt så starter den om 3 timer? kan det stemme med tidssoner osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå