Armador Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det så ekstremt ut... Sjekk analysefilmen av trailern på youtube, ganske moro. Hvis grafikken virkelig skal se slik ut må jeg investere i ny stasjonær pc og heller gå for en rimeligere laptop... Og som nevnt tidligere, det er for tidlig å glede seg så mye som jeg gjør nå, tenk på den syke hypen dette spillet har oppnådd ved release? De MÅ jo skuffe litt? Hvertfall noen? Og tenk på serverne, sikkert ikke mulig å spille MP første uka uansett... Håper de har sett med skrekk og gru på releasen til Black cops og ikke går i den fella, faen til møkk det er å selge et uferdig spill med haug av bugs og problemer... Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 De fikser det.. De faila jo maks på BC2 releasen òg.. hyper de så mye så får de ffff meg sette opp et par servere også... har du link til analysefilmen? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Der var linken! Uten å lete for mye rundt, finnes det nøyaktig releasedate? er det Q4 bare? Ser det står Fall 2011 noen steder, som jo er sep, okt her i landet! Men har vel mer tro på at det blir rundt November, slik at det går inn under juletreet... Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Blir nok som BC2: Oktober. November er jo vinter, også i Sverige Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 November regnes nok med som høst. Men et par uker fra eller til er ikke så farlig, så lenge det ferdige produktet blir bra. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 November regnes nok med som høst. Men et par uker fra eller til er ikke så farlig, så lenge det ferdige produktet blir bra. November høst i nord-Europa? Eehm Either way, 1 mnd fra eller til betyr pent lite når man har ventet så lenge ja ^^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 La noen merke til at alt dette er fra singleplayer? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jepp. Jeg tviler at noe av dette er actual gameplay. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Var syke animasjoner på de 2 soldatene som løp mellom husene! Håper det blir sånn i spillet også Endret 24. februar 2011 av MrLG Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jepp. Jeg tviler at noe av dette er actual gameplay. Det lukter scripting lang vei. Tviler på om det blir slike animaasjoner i mp. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Jepp. Jeg tviler at noe av dette er actual gameplay. Gameplay trailer er som regel forskjellig fra vanlig trailer i den form av at det er faktisk gameplay ^^ Hence the HUD mm. Om man husker tilbake til BC2, så var de trailerne vi ble vist der ikke noe forskjellig fra grafikken på PC i det faktiske spillet. Ser ingen verdens grunn til å tvile på at BF3 ikke blir som vist i traileren. Om du ser på beskrivelsene fra GI og de som har sett LIVE BF3, så skriver de at grafikken, animasjonene osv er sykt bra. De har spilt\sett sekvenser fra det vi også ser i denne traileren. Endret 24. februar 2011 av Frode789 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Håper nesten de legger inn en mulighet for samme typen motion blur som var i ArmA 2. Dette gjorde at spillet fikk en ganske god flyt på rundt 30 fps. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Min tanke er at traileren over er SP. Har på følelsen av at delen der du løper igjennom den trange passasjen, er "deafult". At du ikke kan styre selv, men er en liten videosekvens, som skjer hos alle. Det samme med episoden av at du ligger på taket mot slutten av videoen. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jepp. Jeg tviler at noe av dette er actual gameplay. Det lukter scripting lang vei. Tviler på om det blir slike animaasjoner i mp. kanskje spesialgreier i SP, men selve filmen er filma fra spillet, ikke noe pre-made greier hvis det gir mening Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Hehe, liker at ingen tror dette er "ekte" gameplay, men bare cut-scene. Leser dere ikke GI sin artikkel eller? Jaja, kommer mer BF info på GDC i neste uke, da får dere se. Endret 24. februar 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 herre som jeg gleder meg... tror at jeg stikker og legger meg i fryseren. vekk meg 2 dager før bf3 kommer ut. brb Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hehe, liker at ingen tror dette er "ekte" gameplay, men bare cut-scene. Leser dere ikke GI sin artikkel eller? Jaja, kommer mer BF info på GDC i neste uke, da får dere se. Hvilken artikkel sikter du til? Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Wake Island, Strike at Karkand, Gulf of Oman och Sharqi Peninsula. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå