Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Det så ekstremt ut... Sjekk analysefilmen av trailern på youtube, ganske moro.

Hvis grafikken virkelig skal se slik ut må jeg investere i ny stasjonær pc og heller gå for en rimeligere laptop...

Og som nevnt tidligere, det er for tidlig å glede seg så mye som jeg gjør nå, tenk på den syke hypen dette spillet har oppnådd ved release? De MÅ jo skuffe litt? Hvertfall noen? Og tenk på serverne, sikkert ikke mulig å spille MP første uka uansett... Håper de har sett med skrekk og gru på releasen til Black cops og ikke går i den fella, faen til møkk det er å selge et uferdig spill med haug av bugs og problemer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Jeg tviler at noe av dette er actual gameplay.

Gameplay trailer er som regel forskjellig fra vanlig trailer i den form av at det er faktisk gameplay ^^ Hence the HUD mm. Om man husker tilbake til BC2, så var de trailerne vi ble vist der ikke noe forskjellig fra grafikken på PC i det faktiske spillet. Ser ingen verdens grunn til å tvile på at BF3 ikke blir som vist i traileren. Om du ser på beskrivelsene fra GI og de som har sett LIVE BF3, så skriver de at grafikken, animasjonene osv er sykt bra. De har spilt\sett sekvenser fra det vi også ser i denne traileren.

Endret av Frode789
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...