itzTheTruth Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tviler sterkt på at noen har fått det allerede. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tvilsomt at noen har fått det. Either way, gleder meg til beta nå! League of Legends og WoW til sides, nå er det BF3 som skal spilles de neste dagene! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ser for meg at når spillet faktisk slippes så er det ingen som gidder å spille metro lengre Jeg gikk lei i Alpha. Og kommer garantert til å gå lei nå.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 tja, det er jo alltids CQ på metro Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ble ganske lei metro selv, men mye av grunnen til det er nok at squad spawning ikke funka! Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 har just bestilt 4x590, og 2xi7, ASUS Z8PE-D18 og 64GB DDR3 ram. skal kjøre denne dritten på max. 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ble ganske lei metro selv, men mye av grunnen til det er nok at squad spawning ikke funka! Det var rimelig søppel ja. sjeldent man så stage 3-> Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ble ganske lei metro selv, men mye av grunnen til det er nok at squad spawning ikke funka! Det var rimelig søppel ja. sjeldent man så stage 3-> Det var jo fordi stage 2 var vanvittig hard å ta. Dette skal visstnok være fikset nå med en annen/bedre plassering. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Når det er sagt, så var det sjeldent man så stage 2 også 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 sant nok, men nivå 3 var jo nesten som en legende. Tror jeg kom dit en gang Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Noen som vet om de vil åpne for muligheten til å laste ned spillet på forhånd? Litt surt om jeg må sitte 5-6 timer å laste ned (Evt. 12 - 16 timer om serverne til origin blir overbelastet) betaen før jeg får startet. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 :o Hvor i all verden spilte dere? - Jeg synes jeg kom til stage 3 iallefall over 50% jeg, og det var bare noen få runder vi ble sittende fast på stage 1. Synes dette brettet var rimelig bra, men merket det var litt for lett å forsvare de gangene vi ikke engang kom innpå mcoms på S1, men det var avhengig av at FI fikk plassert seg riktig og spilte smart. - Synes egentlig den morsomste delen var S2, mens S3 var litt meh ... Uansett, bare ett døgn igjen nå ... Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Noen som vet om de vil åpne for muligheten til å laste ned spillet på forhånd? Litt surt om jeg må sitte 5-6 timer å laste ned (Evt. 12 - 16 timer om serverne til origin blir overbelastet) betaen før jeg får startet. Ja. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Noen som vet om de vil åpne for muligheten til å laste ned spillet på forhånd? Litt surt om jeg må sitte 5-6 timer å laste ned (Evt. 12 - 16 timer om serverne til origin blir overbelastet) betaen før jeg får startet. Ja. Oh, bildet er tatt for litt over en time siden bare :o Da kommer den snart Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Så merkelig. Har bare: Noen som har forslag til hva jeg har gjort feil? Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Så merkelig. Har bare: Noen som har forslag til hva jeg har gjort feil? Du har kansje ikke Tysk OREGIN og Windows? :-) Endret 26. september 2011 av Glavalavala Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Så merkelig. Har bare: Noen som har forslag til hva jeg har gjort feil? Du har nok ikkje fått koden enda, og dermed ikkje fått puttet koden inn i Origin, akkurat som de fleste av oss andre her. Da vises heller ikkje den beta tingen Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Er genmanipulert, trenger ikke mat Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ok. Bestilte igjennom Origin i går. Vet ikke om man fortsatt får tilsendt kode selv om det er bestilt via dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå