Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Er det for sent å kjøpe fra origin.com for å få beta? :p

 

Har jo kjøpt det fra butikk, men der får man vel ikkje beta...

 

Da hadde eg heller ventet til torsdag..

Torsdag?

På torsdag er det open beta for alle som ønsker det

åja LOL !

 

 

Jaja, da har jeg plutselig ett bf3 til overs.. Jaja, får installere bf3 på flere maskiner her i huset da. Kanskje dama vil spille også :whistle:

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

MAG har jeg.seff. Men det er ikke noe gøy når man ikke kan ødelegge noe. Action boy ja vil ha så mange fiender som mulig når jeg spiller.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Snakket med EA live kundesupport nå nettop, for å dobbeltsjekke at jeg ikke burde ha fått nøkkelen min allerede.

 

Ackley: Hi, my name is Ackley. How may I help you?

2302338854: I was just wondering if I should have received my BF3 preorder early access key yet? I had some issues with getting the free copy of Dead Space 2, so I figured I should double check

Ackley: You will be notified by email to download BF 3 beta

2302338854: Ok

Ackley: You should get email about BF 3 beta access within 24 hours

2302338854: Awesome, thank you

 

Så da burde emailer begynne å gå ut relativt snart :D Satser på at det er preloading, vil ikke sitte fast med en 10 timers ventetid på nedlasting

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte Battlefield 3 på Origin klokken 20.00 i går kveld. På Origin informeres man om at man må bestille før tilbudet avsluttes 25.09.2011, for å få tidlig adgang til betaen. Var tilbudet over i dét klokken tikket 00.00 og kalenderen viste 25.09.2011, eller var det gjeldende ut hele gårsdagen? Dette spørsmålet har gjerne blitt stilt ørten ganger allerede? Oh well. På forhånd takk!

Endret av Diskusjonsmumriken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...