Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men ser skikkelig tamt ut når han kutter gjerdet og hopper over det.

 

Joda, men spillet er ikkje ferdig vet du. Men skal være enig i det at det virker teit og kunne kutte igjennom et stålgjerde med en kniv :p

 

Nå mener jeg altså "delayet" det tar fra når han kutter til det blir kuttet. Det er alt for lang tid. Det burde kanskje skje samtidig som han kutter? Og når han hopper over gjerdet som er kuttet, ser det helt merkelig ut. Egentlig burde han vel heller gå rett igjennom det hullet. Håper ikke resten av spillet har sånne flaws.

Lenke til kommentar
Nå mener jeg altså "delayet" det tar fra når han kutter til det blir kuttet. Det er alt for lang tid. Det burde kanskje skje samtidig som han kutter? Og når han hopper over gjerdet som er kuttet, ser det helt merkelig ut. Egentlig burde han vel heller gå rett igjennom det hullet. Håper ikke resten av spillet har sånne flaws.

 

Ah, det du mente. Som sagt, spillet er enda ikkje ferdig. Idag er det faktisk 1 mnd til release i statene, og en måned og 2 dager til release her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Tror det blir vanseklig å få noe skikkelig krigsfølelse av 32 mot 32. Er så skeptisk til kun 64 spillere.

 

Doble antallet og det begynner å ligne noe. 64 mot 64 vile vært kult med jeg tipper mapsa er så små at det ikke er plass til så mange.

Fokuset er så stort på grafikk at gameplayet er mer lik battlefield 2.

 

Jeg liker spillet og serien men spillet burde heller hett Mini Battlefield 3 for 64 spillere er såå Battlefield 2.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Tror det blir vanseklig å få noe skikkelig krigsfølelse av 32 mot 32. Er så skeptisk til kun 64 spillere.

 

Doble antallet og det begynner å ligne noe. 64 mot 64 vile vært kult med jeg tipper mapsa er så små at det ikke er plass til så mange.

Fokuset er så stort på grafikk at gameplayet er mer lik battlefield 2.

 

Jeg liker spillet og serien men spillet burde heller hett Mini Battlefield 3 for 64 spillere er såå Battlefield 2.

 

Tenk på de stakkarene med konsoll da, 12v12 laugh.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror det blir vanseklig å få noe skikkelig krigsfølelse av 32 mot 32. Er så skeptisk til kun 64 spillere.

 

Doble antallet og det begynner å ligne noe. 64 mot 64 vile vært kult med jeg tipper mapsa er så små at det ikke er plass til så mange.

Fokuset er så stort på grafikk at gameplayet er mer lik battlefield 2.

 

Jeg liker spillet og serien men spillet burde heller hett Mini Battlefield 3 for 64 spillere er såå Battlefield 2.

 

Du, mega-action-big-ass-playfields-boy. Sjekk ut MAG :p (faktisk ganske kult, om du klarer å skaffe noen kompiser så spiller dere sammen.)

 

Men BF3 m med 64 spillere er såååå BF2 fordi BF3 er etterfølgeren til BF2, og da skal man ikke eksprimentere. Derfor man har Bad company serien. En opprinnelig konsoll-spill som man bruker som sandbox.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...