Raul07 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har et spørsmål angående data generelt spill. Når eg ofte spiller Pc spill som krever relativt mye så er det detaljer på forskjellige ting som forsvinner men dukke opp rett før eg møtte dem, for eksempel på BC2 så kan trær og gjerder forsvinne eller ha mindre detaljer før eg nærme meg dem, nettsom view distance ikke er optimial. Er dette noe med maskinen eller er spillene virkelig sånn? Sitte med 60 FPS hele veien men dette skjer uansett. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har et spørsmål angående data generelt spill. Når eg ofte spiller Pc spill som krever relativt mye så er det detaljer på forskjellige ting som forsvinner men dukke opp rett før eg møtte dem, for eksempel på BC2 så kan trær og gjerder forsvinne eller ha mindre detaljer før eg nærme meg dem, nettsom view distance ikke er optimial. Er dette noe med maskinen eller er spillene virkelig sånn? Sitte med 60 FPS hele veien men dette skjer uansett. Skjer for enkelte, det skal ikke være sånn. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har et spørsmål angående data generelt spill. Når eg ofte spiller Pc spill som krever relativt mye så er det detaljer på forskjellige ting som forsvinner men dukke opp rett før eg møtte dem, for eksempel på BC2 så kan trær og gjerder forsvinne eller ha mindre detaljer før eg nærme meg dem, nettsom view distance ikke er optimial. Er dette noe med maskinen eller er spillene virkelig sånn? Sitte med 60 FPS hele veien men dette skjer uansett. BF:BC2 er en konsollport, i BF3 vil du nok kunne justere draw-distance selv Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 http://mp1st.com/2011/09/24/dice-on-why-the-battelfield-3-beta-is-so-late/ Dette høres jo ikke veldig lovende ut... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har et spørsmål angående data generelt spill. Når eg ofte spiller Pc spill som krever relativt mye så er det detaljer på forskjellige ting som forsvinner men dukke opp rett før eg møtte dem, for eksempel på BC2 så kan trær og gjerder forsvinne eller ha mindre detaljer før eg nærme meg dem, nettsom view distance ikke er optimial. Er dette noe med maskinen eller er spillene virkelig sånn? Sitte med 60 FPS hele veien men dette skjer uansett. Skjer for enkelte, det skal ikke være sånn. Dette skjer ikke på alle spill, Skjer for eksempel ikke på Crysis 2 men på BC2 og Red Orchestra 2 skjer det ofte, Btw. Eg testet Canirunit BF3, fikk fullt på testen, trenger ikke å tenke på at eg skal slite med å kjøre det på gode settings. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Ikke i det hele tatt, Kakeshoma. "He continues to admit that “There’s a lot of nerves involved. There’s a lot of things that need to come together. During the last month of game development, a lot of tough decisions need to be made, you know, to hit the dates.”" Dette gjorde meg nervøs.. hva er det dem har utelatt/endret på som vi ikke får vite før launch? Endret 24. september 2011 av bekimc Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har et spørsmål angående data generelt spill. Når eg ofte spiller Pc spill som krever relativt mye så er det detaljer på forskjellige ting som forsvinner men dukke opp rett før eg møtte dem, for eksempel på BC2 så kan trær og gjerder forsvinne eller ha mindre detaljer før eg nærme meg dem, nettsom view distance ikke er optimial. Er dette noe med maskinen eller er spillene virkelig sånn? Sitte med 60 FPS hele veien men dette skjer uansett. Skjer for enkelte, det skal ikke være sånn. Dette skjer ikke på alle spill, Skjer for eksempel ikke på Crysis 2 men på BC2 og Red Orchestra 2 skjer det ofte, Btw. Eg testet Canirunit BF3, fikk fullt på testen, trenger ikke å tenke på at eg skal slite med å kjøre det på gode settings. Har aldri skjedd med meg. Skjer for enkelte, ikke alle. Hundrevis av forskjellige oppsett der ute, med forskjellige drivere, things are bond f*** up. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hvor finner man den saken der? systemrequirementslab.com Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Skrew it jeg bestiller en hardcopy for å få laveste pris heller jeg. Er ikke pc spill tollfrie ? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Skrew it jeg bestiller en hardcopy for å få laveste pris heller jeg. Er ikke pc spill tollfrie ? Stemmer det, men koster det over 200 kroner så må du betale mva + et gebyr til posten på 110 kroner. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Ingen PC vs konsolldiskusjon eller maskinvarediskusjon her takk.Ein del innlegg er flytta eller fjerna. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Ble mitt innelegg fjerna? What? For å ha påpekt at sys.req.lab suger og ikke har peiling? En moderator må ha gått bananas. 1 Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Er det open beta fra den 29? Vil de som har bestillt en fysisk versjon få beta tilgang? Lenke til kommentar
KiX Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Er det open beta fra den 29? Vil de som har bestillt en fysisk versjon få beta tilgang? ja og tror det skulle være en åpen beta for alle Endret 25. september 2011 av KiX Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Det stemmer Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Tydeligvis bare jeg som ikke skal spille betaen? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 http://mp1st.com/2011/09/24/dice-on-why-the-battelfield-3-beta-is-so-late/ Dette høres jo ikke veldig lovende ut... Så litt mer på den siten og fant denne: http://mp1st.com/2011/09/21/battlefield-forget-your-kd-and-play-the-objective/ Play The Fucking Objective! 1 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Tydeligvis bare jeg som ikke skal spille betaen? vis man har muligheten til å spille ser jeg ikke en grunn til å ikke gjøre det Lenke til kommentar
hightow Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Er det open beta fra den 29? Vil de som har bestillt en fysisk versjon få beta tilgang? ja og tror det skulle være en åpen beta for alle Open beta betyr at alle har tilgang til den, uavhengig om du har bestilt spillet eller ikke. For å gjenta: * ON PLAYSTATION 3, THE BETA WILL APPEAR AUTOMATICALLY ON THE PLAYSTATION NETWORK STORE. * ON XBOX 360, IT WILL AUTOMATICALLY APPEAR ON XBOX LIVE MARKETPLACE. * ON PC, IT WILL AUTOMATICALLY APPEAR IN THE ORIGIN APPLICATION'S FREE GAMES PAGE. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Tydeligvis bare jeg som ikke skal spille betaen? Nei, jeg må nok sitte på sidelinjen og følge med alle intrykkene via mobilnettet mitt Hungerenblir stor mot retail! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå