Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange timer jeg skal spille beta? Fra 27sept til 10 okt. er det 14 dager, dvs 336 timer beta time

 

 

av disse skal jeg jobbe 10 dager. (90 timer m/ reise)

disse 10 dagene regner jeg med 6,5 timer søvn (65 timer søvn)

Jeg sitter igjen med 181 timer som er fritid og helg. dvs ca 7,5 dag gametime.

 

 

 

ser fremt il 7,5 gametime med bf3 :p

Lenke til kommentar

Forum Admin

 

Joined: 05/16/2011 11:56:20

Messages: 1044

Offline

"Open Beta for Battlefield 3 (Origin Exclusive)

Players who pre-order the game from Origin will be granted early access to the Open Beta for Battlefield 3 when it goes live in September 2011. Early Beta access is for US PC Download customers only" as stated on the Origin Store pre-order for Battlefield 3 information. This would be for Early Access to the Beta.

--------------------------------------------------------------------------------------

 

Denne betaen skuffer maksimalt, først er det rush og metro også nå dette...

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Folk blir helt gærne...RO NED!

Hvis det er caps bruken du sikter til så er det fordi jeg ikke gidder gjøre det om :) Prøv selv: http://store.origin.com/store/eaemea/no_NO/html/pbPage.battlefield3_NO/

Nei, siktet ikke til det. Siktet til folk som blir helt gærne av å muligens ikke få spilt 48timer før og folk som ikke kan lese en enkel FAQ.

 

*vente på obligatorisk spørsmål som er i FAQ* :nei:

 

ALL info får du her:

http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta

Lenke til kommentar

Vennen min har både forhåndsbestilt BF3 via Origin og kjøpt Medal of Honor, så derfor har han 2 koder.

 

Men er det en måte jeg kan finne ut av det? Tror dere EA support vet dette? Litt greit å vite så jeg kan først prøve betaen uten å ha bestilt via Origin fordi jeg vil kjøpe spillet fysisk.

Lenke til kommentar

Vennen min har både forhåndsbestilt BF3 via Origin og kjøpt Medal of Honor, så derfor har han 2 koder.

 

Men er det en måte jeg kan finne ut av det? Tror dere EA support vet dette? Litt greit å vite så jeg kan først prøve betaen uten å ha bestilt via Origin fordi jeg vil kjøpe spillet fysisk.

 

Tror heller ikkje han får to koder uansett om han har MoH LE og forhåndsbestilt.

Hvorfor skulle de gidde og dele ut flere koder til hver account? :p

 

Vis de gjør de, så får ihvertfall eg også to koder harhar.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...