Mala Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Så lenge det ikke blir det jævlige evige maset som i BF2 på commen....uutholdelig. Ellers stemmer eg for commo rose indeed! Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Føler ikke ta commo rose funker, uten om f. eks. store klan matcher. Public games blir jo småfolk som spammer... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Det ble til en del av sjarmen for min del. Føles som jeg faktisk spiller med 31 på laget og ikke 3.. 2 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Enemy boat spotted! Enemy boat spotted! Enemy boat spotted! 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg grimmes ved tanken. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Litt spam i toppen av skjermen er liten pris å betale for å kunne rope etter medic, si takk, o.s.v. uten å måtte peke direkte på en forbanna medic. De kan unasett begrense det til soldater i samme squad, eller i det umiddelbare området.. 2 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 En ting som irriterer meg med f.eks BF Bad Company 2 er at figuren din roper ut all slags ting når du skyter eller blir skutt. Lenge siden jeg har spilt noe som helst BF nå, så jeg er ikke helt sikker på hva han roper ut og når. Uansett er det bare så sykt kjedelig å få posisjonen sin avslørt begrunn av noe sånt tøv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Helt enig med deg der Grøgger. Utallige ganger har jeg fått "free kills" pga. en eller annen strofe bak en vegg,busk eller you name it. Har nok blitt drept en rekke ganger selv pga. det same Lenke til kommentar
pxK Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 En ting som irriterer meg med f.eks BF Bad Company 2 er at figuren din roper ut all slags ting når du skyter eller blir skutt. Lenge siden jeg har spilt noe som helst BF nå, så jeg er ikke helt sikker på hva han roper ut og når. Uansett er det bare så sykt kjedelig å få posisjonen sin avslørt begrunn av noe sånt tøv. Dette er nok i Battlefield 3 og. Husker i en video elns så ropte en soldat ut "im getting fucked in the ass over here" når han ble skutt på. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Dette er nok i Battlefield 3 og. Husker i en video elns så ropte en soldat ut "im getting fucked in the ass over here" når han ble skutt på. Har vel mer med at de har fjernet "Don't ask, don't tell" regelen i det amerikanske forsvaret vil jeg tro. 3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) En ting som irriterer meg med f.eks BF Bad Company 2 er at figuren din roper ut all slags ting når du skyter eller blir skutt. Lenge siden jeg har spilt noe som helst BF nå, så jeg er ikke helt sikker på hva han roper ut og når. Uansett er det bare så sykt kjedelig å få posisjonen sin avslørt begrunn av noe sånt tøv. Dette er nok i Battlefield 3 og. Husker i en video elns så ropte en soldat ut "im getting fucked in the ass over here" når han ble skutt på. Og den hitmarkeren er ikke nok? Samtidig som man sannsynligvis har blitt spotta?. Og forøvrig, når noen skyter på deg, så er det som regel fordi de vet at du er der Endret 23. september 2011 av MrLee 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Litt spam i toppen av skjermen er liten pris å betale for å kunne rope etter medic, si takk, o.s.v. uten å måtte peke direkte på en forbanna medic. De kan unasett begrense det til soldater i samme squad, eller i det umiddelbare området.. Om jeg må høre på all den spammen på samme måte som i BF2 må jeg si at BF3 ikke blir spilt så veldig mye. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Ikke umulig at det blir implantert noen mute funksjoner? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Om lydene er nok til å skremme en vekk fra BF2 og/eller BC2, da tror jeg egentlig man ikke er så gira på å spille dem fra før av. Jeg kan være med på at det til tider kan være irriterende, men det er ganske lang vei derfra til rage-quit 1 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 En ting som irriterer meg med f.eks BF Bad Company 2 er at figuren din roper ut all slags ting når du skyter eller blir skutt. Lenge siden jeg har spilt noe som helst BF nå, så jeg er ikke helt sikker på hva han roper ut og når. Uansett er det bare så sykt kjedelig å få posisjonen sin avslørt begrunn av noe sånt tøv. Dette er nok i Battlefield 3 og. Husker i en video elns så ropte en soldat ut "im getting fucked in the ass over here" når han ble skutt på. Og den hitmarkeren er ikke nok? Samtidig som man sannsynligvis har blitt spotta?. Og forøvrig, når noen skyter på deg, så er det som regel fordi de vet at du er der Husker ikke helt hvordan det var men han var i prone og under "suppresive fire". Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Og den hitmarkeren er ikke nok? Samtidig som man sannsynligvis har blitt spotta?. Og forøvrig, når noen skyter på deg, så er det som regel fordi de vet at du er der Problemet er at hvis du gjemmer deg bak en busk, og en medsoldat blir skutt ned rett foran busken, vil du som gjemmer deg rope ut noe som "We need a medic here". Da blir man veldig lett røpet, og jeg har en del kills på BC2 rett og slett fordi noen i nærheten har ropt ut noe sånt. Endret 23. september 2011 av Coffey 1 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Om lydene er nok til å skremme en vekk fra BF2 og/eller BC2, da tror jeg egentlig man ikke er så gira på å spille dem fra før av. Jeg kan være med på at det til tider kan være irriterende, men det er ganske lang vei derfra til rage-quit Neida, jeg spilte jo Bad Company 2 i sikkert over 100 timer altså. Bare det at de kunne ha droppet det, eller i det miste ropt "arrgh" eller noe slik når man blir skutt. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Og den hitmarkeren er ikke nok? Samtidig som man sannsynligvis har blitt spotta?. Og forøvrig, når noen skyter på deg, så er det som regel fordi de vet at du er der Problemet er at hvis du gjemmer deg bak en busk, og en mesoldat blir skutt ned rett foran busken, vil du som gjemmer deg rope ut noe som "We need a medic here". Da blir man veldig lett røpet, og jeg har en del kills på BC2 rett og slett fordi noen i nærheten har ropt ut noe sånt. Eller "GRANATA!" når du hiver en granat forbi eller i nærheten av noen som gjemmer seg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Neida, jeg spilte jo Bad Company 2 i sikkert over 100 timer altså. Bare det at de kunne ha droppet det, eller i det miste ropt "arrgh" eller noe slik når man blir skutt. Har vel 330 timer med BC2 bak meg og kan ikke si at det har plaget meg det minste. Men kan vel hende at jeg sitter å følger med på alt annet av lyder for å følge med hvor folk er, så det kan jo kanskje være derfor. 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Funker begge veier, så jaja. Det gir mer stemning på slagmarken, så jeg lever med det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå