Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som irriterer meg med f.eks BF Bad Company 2 er at figuren din roper ut all slags ting når du skyter eller blir skutt.

 

Lenge siden jeg har spilt noe som helst BF nå, så jeg er ikke helt sikker på hva han roper ut og når.

 

Uansett er det bare så sykt kjedelig å få posisjonen sin avslørt begrunn av noe sånt tøv.

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg med f.eks BF Bad Company 2 er at figuren din roper ut all slags ting når du skyter eller blir skutt.

 

Lenge siden jeg har spilt noe som helst BF nå, så jeg er ikke helt sikker på hva han roper ut og når.

 

Uansett er det bare så sykt kjedelig å få posisjonen sin avslørt begrunn av noe sånt tøv.

Dette er nok i Battlefield 3 og. Husker i en video elns så ropte en soldat ut "im getting fucked in the ass over here" når han ble skutt på.

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg med f.eks BF Bad Company 2 er at figuren din roper ut all slags ting når du skyter eller blir skutt.

 

Lenge siden jeg har spilt noe som helst BF nå, så jeg er ikke helt sikker på hva han roper ut og når.

 

Uansett er det bare så sykt kjedelig å få posisjonen sin avslørt begrunn av noe sånt tøv.

Dette er nok i Battlefield 3 og. Husker i en video elns så ropte en soldat ut "im getting fucked in the ass over here" når han ble skutt på.

Og den hitmarkeren er ikke nok? Samtidig som man sannsynligvis har blitt spotta?.

Og forøvrig, når noen skyter på deg, så er det som regel fordi de vet at du er der :p

Endret av MrLee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt spam i toppen av skjermen er liten pris å betale for å kunne rope etter medic, si takk, o.s.v. uten å måtte peke direkte på en forbanna medic.

 

De kan unasett begrense det til soldater i samme squad, eller i det umiddelbare området..

Om jeg må høre på all den spammen på samme måte som i BF2 må jeg si at BF3 ikke blir spilt så veldig mye.

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg med f.eks BF Bad Company 2 er at figuren din roper ut all slags ting når du skyter eller blir skutt.

 

Lenge siden jeg har spilt noe som helst BF nå, så jeg er ikke helt sikker på hva han roper ut og når.

 

Uansett er det bare så sykt kjedelig å få posisjonen sin avslørt begrunn av noe sånt tøv.

Dette er nok i Battlefield 3 og. Husker i en video elns så ropte en soldat ut "im getting fucked in the ass over here" når han ble skutt på.

Og den hitmarkeren er ikke nok? Samtidig som man sannsynligvis har blitt spotta?.

Og forøvrig, når noen skyter på deg, så er det som regel fordi de vet at du er der :p

Husker ikke helt hvordan det var men han var i prone og under "suppresive fire".

Lenke til kommentar

Og den hitmarkeren er ikke nok? Samtidig som man sannsynligvis har blitt spotta?.

Og forøvrig, når noen skyter på deg, så er det som regel fordi de vet at du er der :p

Problemet er at hvis du gjemmer deg bak en busk, og en medsoldat blir skutt ned rett foran busken, vil du som gjemmer deg rope ut noe som "We need a medic here". Da blir man veldig lett røpet, og jeg har en del kills på BC2 rett og slett fordi noen i nærheten har ropt ut noe sånt.

Endret av Coffey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om lydene er nok til å skremme en vekk fra BF2 og/eller BC2, da tror jeg egentlig man ikke er så gira på å spille dem fra før av. Jeg kan være med på at det til tider kan være irriterende, men det er ganske lang vei derfra til rage-quit :p

Neida, jeg spilte jo Bad Company 2 i sikkert over 100 timer altså. Bare det at de kunne ha droppet det, eller i det miste ropt "arrgh" eller noe slik når man blir skutt.

Lenke til kommentar

Og den hitmarkeren er ikke nok? Samtidig som man sannsynligvis har blitt spotta?.

Og forøvrig, når noen skyter på deg, så er det som regel fordi de vet at du er der :p

Problemet er at hvis du gjemmer deg bak en busk, og en mesoldat blir skutt ned rett foran busken, vil du som gjemmer deg rope ut noe som "We need a medic here". Da blir man veldig lett røpet, og jeg har en del kills på BC2 rett og slett fordi noen i nærheten har ropt ut noe sånt.

Eller "GRANATA!" når du hiver en granat forbi eller i nærheten av noen som gjemmer seg.

Lenke til kommentar

 

Neida, jeg spilte jo Bad Company 2 i sikkert over 100 timer altså. Bare det at de kunne ha droppet det, eller i det miste ropt "arrgh" eller noe slik når man blir skutt.

 

Har vel 330 timer med BC2 bak meg og kan ikke si at det har plaget meg det minste. Men kan vel hende at jeg sitter å følger med på alt annet av lyder for å følge med hvor folk er, så det kan jo kanskje være derfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...