Feh Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 skjekk denne dere Bestilte en Imperator til å ha på jobben. Med mindre du har veldig store hender er denne virkelig å anbefale Dog jeg bestilte ikke BF3 versjonen Prøve å ha det en smule nøytralt på kontoret hehe. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Blir vel noe BF3 stæsj etterhvert som det jeg har nå blir slitt ja Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Tenkte på tastaturet, men faen heller, 140€ for et tastatur. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Tenkte på tastaturet, men faen heller, 140€ for et tastatur. Hadde nesten vurdert det om det hadde vært Stealth-versjonen, men blir nok et av Corsair sine når de kommer... Endret 22. september 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ja, corsair sine skal vurderes. Men er skeptisk til å kjøpe slike ting til en så høy pris uten å prøve de først. Man bruker trossalt endel tid med å klå på disse enhetene Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Mekaniske tastatur er uansett og anbefale. Har brukt ett i +- 6 mnd. nå (Filco Majestouch) og vil aldri tilbake til gamle membrantastatur. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jepp, har hatt mitt Cyborg i vel 3 år nå og er fortsatt veldig fornøyd, men er noe med å skaffe noe nytt Også har jeg veldig lyst til å prøve et mekanisk. Er vel Cherry MX Red som er best of the best er det ikke? I hvert fall det Corsair bruker. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det å prøve ting før man kjøper gjelder spesielt for mekaniske keyboard imo. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 HW? Hei, det er vanskelig å bare snakke om BF3 som spill her! 1 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Fusj med deg. Vi snakker om BF uansett hva! Det treet som er på 1:30 av den nyeste traileren var kult, hva gutta? Endret 22. september 2011 av Grøgger 1 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Fusj med deg. Vi snakker om BF uansett hva! Vel du lager mer jobb for han moderatoren som må inn daglig å flytte x antall hardware poster. ot: http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/?reason=soon trollolol Endret 22. september 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Noen her som har access, og får man det hvis man forhåndsbestiller? Litt teit hvis det er bare Medal of Honor som kan få deg inn. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Noen her som har access, og får man det hvis man forhåndsbestiller? Litt teit hvis det er bare Medal of Honor som kan få deg inn. For en som snakker om BF uansett hva, så har du overraskende lite peiling. http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta Endret 22. september 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Forhåndsbestiller du BF3 før søndag vil det også få deg inn + 48 timers forsprang på beaten (tirsdag 27. istedenfor torsdag 29) Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Så du ikke at jeg bare tullet med den kommentaren istad. Hvis du syns det er ubeleilelig så skal jeg heller slutte å kommentere når du er på. Edit: Takk for svar uansett! Hvis jeg bestiller fra f.eks elkjøp da? Det var noe som fikk meg til å ikke like Origin, men kan ikke huske det! Endret 22. september 2011 av Grøgger Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Så du ikke at jeg bare tullet med den kommentaren istad. Hvis du syns det er ubeleilelig så skal jeg heller slutte å kommentere når du er på. 1. Jo det skjønte jeg 2. Da blir det ikke mange poster på deg! Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Står dette på battlelog nå: Early Access September 27 Open Beta September 29 Battlelog will open soon, please try again in a while ......5 dager....lange dag. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Gjør meg fint lite at det er såpass lenge til Beta, for da rekker jeg å få gjort unna en del innleveringer før betaen setter inn. Viktig med litt planlegging. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Selvfølgelig er alt av Radeaon 6970 utsolg overalt............. bf3 uten oppgradering blir trist.. merk: Trist i bf3 sammenheng er fremdeles bedre enn sex. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå