FrankBjarne Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ultra i alpha blir ikke det samme som i ultra i full release prøvde jeg å si Heradon. Når dem selv sier det trengs to GTX580 for ultra så klarer ikke ett GTX560ti det. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Oppgitt som faen! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Optimalisering fra DICE og driverene til nvidia\AMD blir nok bedre. Men jeg er absolutt fornøyd med grafikken som var på "High". Blir spent på hvordan "Ultra" vil se ut. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Noen som kommer inn ja... *tease* 1 Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Hva er greia med at PS3 får DLC en uke før? Endret 22. september 2011 av Zacher Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Fordi dbox fik 1 mnd cod dlc sikkert hehe Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) All prat og disksujon rundt hardware tas i denne tråden. 22 innlegg har nå blitt flyttet dit. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Endret 22. september 2011 av Runar waits for alice Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hva er greia med at PS3 får DLC en uke før? Bryr meg midt i ræva om PS3 får den en uke tidligere, kan se på det som en kompansjon for dårlig grafikk og spillbarhet. 2 Lenke til kommentar
gholie Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ser Caspian Border var på server lista, kanskje det betyr vi får teste den og? =) Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ser Caspian Border var på server lista, kanskje det betyr vi får teste den og? =) "I SEE THERE ARE SERVERS UP FOR A SECOND MAP ON PC. CAN I ACCESS AND PLAY THIS MAP? NO. THIS MAP IS ONLY FOR INTERNAL BACK-END TESTS." Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Ser Caspian Border var på server lista, kanskje det betyr vi får teste den og? =) I SEE THERE ARE SERVERS UP FOR A SECOND MAP ON PC. CAN I ACCESS AND PLAY THIS MAP?No. THIS MAP IS ONLY FOR INTERNAL BACK-END TESTS. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Ser Caspian Border var på server lista, kanskje det betyr vi får teste den og? =) De nevnte at det var bare for å teste server-stabilitet eller noe. Den blir ihvertfall ikke tilgjengelig for å spille på. EDIT: Ninja'd. Endret 22. september 2011 av Coffey Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hørt rykter om det kommer ett map til senere i Betaen for testing Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 kommer til å ta 51 min her, viss EA serveren holder maks heile veien. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hvor stor filstørrelse tar du utgangspunkt i? Rett over 4 min her uten overhead og med 3 GB filstørrelse. Skal vel overleve såpass. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Blir selvfølgelig opptatt både Tirsdag og Onsdag Jaja, blir en bra helg i alle fall. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Blir selvfølgelig opptatt både Tirsdag og Onsdag Jaja, blir en bra helg i alle fall. Trist, jeg har fri onsdag i hvertfall Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 At Eurogamer Expo, Karl said. "We’re very proud of what we’ve been doing, but we’re also a bit nervous," "It’s a sequel to Battlefield 2, which came out in 2005. It’s been a long time coming. But we felt that now is the right time,” he said. But when you’re creating a sequel to a game like that, especially with all the hype surrounding it – and, presumably, that surrounding a certain other military shooter – you need to make sure it’s “the biggest and best Battlefield of all time." Kanskje det begynner å gå opp for dem at...? Neida, blir nok bra. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 skjekk denne dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå