FrankBjarne Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hadde en "wild" guess på 8Gb for beta et par ganger før i tråden. Virker logisk i forhold til størrelsen ellers på spillet. Det er egentlig veldig stort sett i forhold til andre spill. hele Dead Island var vel på 7.5Gb. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Gå for iToManHawK , den var nice Jeg kommer til å elske å lese alle intrykkene i denne tråden her, når jeg sitter der uten fast internett i nesten 1 mnd. til (bruker pr.i dag mobilnettverket) Endret 21. september 2011 av Mala 1 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Står det noe sted hvor stor Betanedlastingen blir? http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta til høyre Lenke til kommentar
Turnfalken Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Betaen er 2-3 GB ca. http://battlefieldo.com/tons-information-qa-zh1nt0/ Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Noen som får epost om betaen viss dere har bestilt ifra Origin? Konge med høstferie og Beta så synd høstferien var planlagt til å komme noen hakk over pensum til eksamen Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Misunner ikke de som går på skole.. har 8-16 jobb, ingen helgearbeid = gaming fra 1700 - 00:30 hver dag, om jeg gidder så klart. Jeg vet ikke en gang når det er vinter- og høstferie lengre, så det har ingen betydning. Men jeg har oppspart 2 uker avspasering på jobben, som jeg kan ta ut når jeg vil, men må gi beskjed 1 mnd i forveien, så jeg har fri ett par dager ved release av retail Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Går fullt forkurs nå så har egentlig ikke så veldig god tid til gaming, etc. Men igjen, man har alltids tid til Battlefield. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Går fullt forkurs nå så har egentlig ikke så veldig god tid til gaming, etc. Men igjen, man har alltids tid til Battlefield. Gjør som jeg gjorde, sitt til 16 hver dag, få gjort alt på skolen. Så når du er hjemme så driter du i alt som heter skole, frisone, det funker. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Her er ps3 venneliste: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1374391 Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 7 dager til beta. Origin med vouchercode er ikke så ille. fikk det for 299 Gimmeh koden. Ja, hvor får jeg en slik kode da ?......vil gjerne vite det altså Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Håper jeg får noe tid til gaming når jeg får betaen i hendene. Ikke så lett med en jente på 19mnd og en gutt på 6 uker. 2 Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Battlelog Ser klart ut, bare å vente til tirsdag og ha origin oppdatert! Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Leaked "early" achievements(spoilers ofc) Roadkill Kick the car to kill the soldiers in Uprising Secret This is a secret achievement. Unlock it to find out more about it. M.I.A Obtain your first enemy Dog Tag Most Valuable Player Finish as MVP in a ranked match 1st Loser Finish as 2nd MVP in a ranked match It's better then nothing! Finish as 3rd MVP in a ranked match Scrap Metal Destroy 6 enemy tanks before reaching the fort in Thunder Run This is the end This is a secret achievement. Unlock it to find out more about it. Not on my watch Protect Chaffin from the soldiers in the street in Operation Swordbreaker Involuntary Euthanasia Kill the 2 soldiers before the building falls on them in Uprising Army of Darkness Shoot out the 4 lights with 4 bullets in Night Shift Practice makes perfect Headshot each of the targets in the gun range in Kaffarov What the hell *are* you? Take a russian Dog Tag in the forest ambush in Rock And A Hard Place You can be my wingman anytime Complete Going Hunting in a perfect run Float like a butterfly... Take down the jet in one attempt in Rock And A Hard Place Twofor Take down 2 enemies with 1 bullet in Night Shift Ooh-rah! Complete the campaign story Between a rock and a hard place Beat Soloman, flawlessly, in The Great Destroyer Semper Fidelis Complete the campaign story on Hard Push On Reach the garage without going into man-down state in Hit and Run Two-rah! Complete all co-op missions Lock 'n' Load Unlock all unique co-op weapons Car Lover Complete the mission without losing a humvee in Operation Exodus In the nick of time Disarm the bomb in under 20 seconds in The Eleventh Hour Bullseye Reach and save the hostages without alerting any enemies in Drop 'em Like Liquid Untouchable Complete the mission without using the fire extinguisher in Fire From The Sky Army of Two Complete all co-op missions on Hard Ninjas Reach the VIP without setting off the alarm in Exfiltration Vehicle Warfare Obtain all 3 vehicle warfare ribbons Infantry Efficiency Obtain all 4 weapon efficiency ribbons Decorated Obtain one of each ribbon in the game Support Efficiency Obtain all 4 support efficiency ribbons Colonel Achieve rank 45 Kilde Endret 22. september 2011 av Deosl Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Ånei, online achievements Hadde en del timer med rage når jeg skulle ta 20 destruction kills Endret 22. september 2011 av Argoniel Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ingen som slår mitt nick da. L0VBiFF Vet ikke om det er noe å skryte av men mitt origin nick er ThunderCrap. Tror jeg skal forsøke å bytte det ja. Noen som har en link til EA support? Hvordan fungerer det? må man ringe? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Når jeg logget på en eller annen side sa den at "åh, vi fant hva du kaller deg i drittspillet vårt, Battlefield Heroes, Euler. Du vil nå bli hetende dette". Fuck you. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Sier bare Live Chat Support Eneste de ikke kan hjelpe med er verdenshunger (sånn ca.) Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Betaen er 2-3 GB ca. http://battlefieldo....tion-qa-zh1nt0/ Alfa var 3,25 GB, til info Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Kan hende det er 2-3 GB ekstra fra Alpha filene? *Håper inderlig det* Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Battlefield 3 Beta system krav er 20 GB plass på harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå