Skrujernet Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Battlefield 3 gameplay trailer: INSANE!!! edit: Tror det blir jævla artig med litt trange maps. Endret 23. februar 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg skal le og gråte om hverandre om BF3 komer ut og viser seg å være COD me nytt tema. Radiostyrte biler, små baner og 12 spillere Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Den gleden kommer aldri. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Den gleden kommer aldri. Glede? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Og på internett ender som regel sarkasme/ironi usagn i "Epic Fail" som de sier så godt i BC2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg skal le og gråte om hverandre om BF3 komer ut og viser seg å være COD me nytt tema. Radiostyrte biler, små baner og 12 spillere As long as we don't end up with all the CoD kids in BF3 I will survive it. 3 Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Battlefield 3 gameplay trailer: INSANE!!! edit: Tror det blir jævla artig med litt trange maps. Heldidvis blir det begge deler (klassiske BF maps som er åpne er jo et must også) Ser SYKT bra ut! Kjenner jeg er maks gira allerede, maaange måneder for tildig kanskje.. :\ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Håper det blir slik at når man kikker rett ned, så kan man se sine egne bein etc. slik Crysis (1) iallefall hadde. Blir litt bedre feeling imo. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Håper det blir slik at når man kikker rett ned, så kan man se sine egne bein Du har ikke sedd trailern antar jeg?... Prøv å se den igjen hehe. (http://www.pcgamer.com/2011/02/23/battlefield-3-trailer-shows-first-in-game-footage-also-legs/) @ 20ish. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Du har ikke sedd trailern antar jeg?... Prøv å se den igjen hehe. (http://www.pcgamer.com/2011/02/23/battlefield-3-trailer-shows-first-in-game-footage-also-legs/) @ 20ish. Joda jeg så den. Men er for lite klipp til at man kan si noe sikkert. Tipper det bare er en slags film-scene fra singelplayer som skal gjøre det litt mer fancy. Men man kan jo håpe Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Du har ikke sedd trailern antar jeg?... Prøv å se den igjen hehe. (http://www.pcgamer.com/2011/02/23/battlefield-3-trailer-shows-first-in-game-footage-also-legs/) @ 20ish. Joda jeg så den. Men er for lite klipp til at man kan si noe sikkert. Tipper det bare er en slags film-scene fra singelplayer som skal gjøre det litt mer fancy. Men man kan jo håpe hehe, synes det så "ekte" ut (altså at det ikke var cut-scene, men faktisk gameplay) Men får se. Ikke at dette er det aller viktigste akkurat da.. Endret 23. februar 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Traileren så bra ut den, veldig trange steder.. men hvis de skal ha 64 spillere så er det nok åpne områder også i bybanene, heldigvis Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Woha, dette ser bra ut DICE! Jeg må si jeg egentlig hadde gitt opp håpet på å få se noe skikkelig god dynamikk og grafikk med all denne konsoliseringen, og selv om BF3 ikke skal være konsolisert så fryktet jeg egentlig det værste. Men dette var jo steike bra! Kjempeimponert, og gleder meg virkelig! Vi får se om GTX 480'en fortsatt holder koken, eller om man bør spise havregrøt og spare til å kjøpe en ny brukt. :=) Å kjøre slik herlighet uten AA eller lav framerate blir ikke aktuelt. Minst 4xAA, helst MSAA. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Fy faen, tror dere ikke drittbatteriet på Heroen konka rett etter videoen kom ut? Følte meg heeelt hjelpesløs... Nå skal jeg se den til i morgen kveld. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Nå er det bare å legge seg i sparing Det skal kjøpes BEEFY grafikk kort til BF3 kommer på høsten. Denne hærligheten skal nytes på full grafikk ^^ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeez for en video! Vanvittig! Dere som skriker pga bildene av trange gatene kan puste ut: Players are dropped into the heart of the combat whether it occurs on dense city streets where they must fight in close quarters or in wide open rural locations that require long range tactics. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Fikk en Cod vibbe av klippet Helt klart at Dice prøver å appellere til et bredere publikum enn tidligere. La oss håpe det bare er et forsøk på å lokke til flere kunder. Endret 23. februar 2011 av dicktator Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Hæ? Det oste jo BF av dette! Bare at vi får litt mer urban warfare også (som var veldig ønsket av community) Endret 23. februar 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå