Heradon Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Så fint at ingen tvinger deg til å spille beta da Nei, men det er skuff. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Noen som vet noe angående språk? Klarer ikke å finne noe som helst angående det, og Tyskerne er besatt til å oversette ting. Nekter å forhåndsbestille fra gamestop.de for å finne ut at de sier "RAUS RAUS RAUS" in-game. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Du bor i tyskland? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) play.com kan vel være en mulighet spillet kommer kasnkje litt senere enn release though. Endret 20. september 2011 av Zimmerh Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Noen som vet noe angående språk? Klarer ikke å finne noe som helst angående det, og Tyskerne er besatt til å oversette ting. Nekter å forhåndsbestille fra gamestop.de for å finne ut at de sier "RAUS RAUS RAUS" in-game. Haha Er ille med dubbing i Tyskland ja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Da jeg var i Østerrike en gang hadde de dubbet tysken oppå engelsken... Klar for BF3!! Kjenner jeg trenger nytt skjermkort nå. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Du bor i tyskland? Jupps. Ja, når Cataclysm kom ut kjørte jeg til nederland for å få collectors edition, da alt innholdet i eska var dubba i Tyskland. Uaktuelt! Verste jeg har sett er South Park dubba. Føsj! Kunne gjort det til BF3 og, men da ryker jo forhåndsbestillingen. Dere som har twitter, gidder dere å spørre zh1nt0? Får vel neppe svar, men kanskje? Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 sitter med nokså mange vinduer åpne og auto-refresh ja I tilfelle du ikke har fått det med deg, så starter Betaen 29. September. 27. Om du har MoH:LE HVA!? har du kilde på det? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 battlefield bloggen. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Commo rose kommer ikke i betaen :/ Hører på teamspeak q&a på tysk. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 battlefield bloggen. da er det noe galt her. For det står BC2 patch hos meg som siste nyhet :S Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 HVA!, først fikk jeg vite at det blir operation metro i Beta, en bane jeg gikk møkk lei i Alpha-trail! Og så kommer ikke commo-rose, og vi får attpåtil rush. Nei nå går jeg og legger meg. Håper jeg ikke virket litt vel negativ ... Får ihvertfall håpe at commorosen på retail edition blir litt mer enn å kunne si Need ammo og Need backup, jeg krever faktisk at jeg skal kunne si takk når jeg får noe 4 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg gleder meg! Though I haven't played the Alpha! Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) At ikke commo-rosa ble tatt med i betaen ble sagt for leeenge siden. Gleder meg forøvrig til Metro (fikk aldri Alpha), selv om det er Rush og bare en APC ;( Endret 20. september 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Destro Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) kommer neste uke, slik at jeg rekker å installere win 7 TAR IKKE 1 UKE Å INSTALLERE WIN7!! Trenger tiden! pga all overtiden og det at jeg har 3 unger under 4 år Endret 20. september 2011 av Destro Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Jeg ser at brukernavnet ditt blir tatt vare på fra betaen til fullverisjonen. Blir det noen mulighet for navnreservasjon før betaen? Endret 20. september 2011 av Valkyria Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg ser at brukernavnet ditt blir tatt vare på fra betaen til fullverisjonen. Blir det noen mulighet for navnreservasjon før betaen? Nope, bare en uke til så. Fest denne fanen http://bf3timer.com/ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 battlefield bloggen. da er det noe galt her. For det står BC2 patch hos meg som siste nyhet :S Sjekk denne siden -> http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg ser at brukernavnet ditt blir tatt vare på fra betaen til fullverisjonen. Blir det noen mulighet for navnreservasjon før betaen? EA-IDen din som brukes ingame. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Maskinen min kommer til å gruuuuse BETAEN, Det er enda håp for høye settings i fullversjonen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå