Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bah burde bestilt via Origin ._.

"If you pre-order Battlefield 3 (PC digital download version) on Origin before September 25th, or if you have bought Medal of Honor: Limited Edition/Tier 1 Edition, you will get 48 hours early access to the Beta, meaning you can start playing Tuesday, September 27th. The full details on how you will be granted early acess is available on our new Beta section." hentet fra battlefield blogginnlegg.

 

Du har fortsatt tid til p avbestille og bestille fra Origin i stedet.

Lenke til kommentar

Men dere som whiner over at det er samme mapet, så er det jo faktisk slik i beta at man skal se endringene bedre.

 

Dere trenger ikke å spille beta, retail kommer om 1 måned uansett :)

 

Jeg gleder meg til beta, til tross for at jeg har spilt Metro sønder og sammen, og er faktisk lei av det. Jeg er der for å finne feil og rapportere om det, slik jeg gjorde under alpha.

 

Du føler du er en del av det når de feilene og endringene du er med på å kommentere, blir endret.

 

Feks. command rose, der var jeg med og maste, som tusenvis av andre, så JEG er jo egentlig bare et sandkorn i en ørken av folk som vil ha samme greia, men du føler du er med på noe stort, og at de faktisk gjorde det, er jo AWESOME!

 

 

Du blir hørt :)

Endret av Tiugama Kaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var faktisk beta på 8GB :D

Dæven da, blant den største betaen da viss man tenker på GB isåfall. Jeg har ikke vært borti i en slik størrelse på en beta før!

 

Det er det jeg har vurdert lenge Capone, men tror jeg ikke orker å ha et ekstra GTX 580 dette året. Blir for mye penger jeg må ut med.

Ser hvordan det går med oppsettet mitt nå, så får man heller vurdere når de lanseres nye kort neste år.

Lenke til kommentar

Men dere som whiner over at det er samme mapet, så er det jo faktisk slik i beta at man skal se endringene bedre.

 

Dere trenger ikke å spille beta, retail kommer om 1 måned uansett :)

 

Jeg gleder meg til beta, til tross for at jeg har spilt Metro sønder og sammen, og er faktisk lei av det. Jeg er der for å finne feil og rapportere om det, slik jeg gjorde under alpha.

 

Du føler du er en del av det når de feilene og endringene du er med på å kommentere, blir endret.

 

Feks. command rose, der var jeg med og maste, som tusenvis av andre, så JEG er jo egentlig bare et sandkorn i en ørken av folk som vil ha samme greia, men du føler du er med på noe stort, og at de faktisk gjorde det, er jo AWESOME!

 

 

Du blir hørt :)

Du finner ikke alle feil med kun et kjøretøy. Og det handler ikke bare om feil, men også balanse og håntering av forskjellige kjøretøy.

Endret av Faddn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...