FrankBjarne Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Talk to the hand cus the face aint listening. Tror ingen her bryr seg spesielt om hvor og hva du vil kjøpe spillene fra. Spesielt når du ikke har noe konstruktivt og si for/imot de forskjellige distribusjons selskapene. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ingen bryr seg om du griner over Origin. Har du problemer med det så ikke heng i denne tråden. Personlig har jeg ikke noe problem med Origin. Det er ett ekstra program på kanskje et par MB. Du trenger bare å starte det hver gang du skal spille Battlefield 3. Om det er noe å grine over og lage tredje verdenskrig for så greit. Men hold sytingen borte herifra. Ja litt overeaksjon her, Men jeg bynner og bli litt lei av at alle pc spillene mine har hvert sitt ekstra program -_- FBI21 er diskusjon.nos dårligste troll. Hvor mange spill er det du har som bruker sitt eget program? Det er på høy tid Steam får konkurranse: oppdateringen som kommer ut nå rundt nedlasting er på overtid, og det at Steam må kjøre i bakgrunnen når du spiller er egentlig ikke særlig bra det heller. Origin er et langt mindre program og det er ikke en båndbreddespiser på samme måte. Ncsoft , Battle net , Ea piss ting til the sims, Ubisoft, steam, Og mye annet som jeg ikke spiller lengre, pluss at noen programmer starter automatisk og når man har dårlig pc så er det slitsomt og slå av hver gang man starter, Og på grunn av at min wow konto er trøbbel med, så må jeg gå inn i i battlenet og skrive masse passord og dritt på hotmail, (HVER ENESTE) gang jeg logger meg inn på Starcraft 2,, og Ncoft er et plagsomt program. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Åpne kjør og skriv inn "msconfig". Herfra kan du skru av alle de programmene og tjenestene du vil som ikke skal starte med maskinen. Din uvitenhet skal ikke tråkke ned på programmer som ikke har noe med det i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Åpne kjør og skriv inn "msconfig". Herfra kan du skru av alle de programmene og tjenestene du vil som ikke skal starte med maskinen. Din uvitenhet skal ikke tråkke ned på programmer som ikke har noe med det i det hele tatt. Jeg sier bare hva som jeg har, for han spurte din sopp, det er du som er uvitenhet og tråkker på folk som faktisk er enig med deg , Følg med! Og ikke alle er data nerder 1 Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Flere og flere spill har du nødt til å ha tredjepartsprogrammer som Steam/GamesForWindows/Origin, uten disse kan du ikke spille dem - så du går nok glipp av en del spill. Er nok sånn og jeg har ikke noe imot det så lenge det er fritt valg. Jeg kommer til å droppe de fleste EA spille som ikke kommer på steam. Men noe så stort som BF3 skal kjøpes uansett. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Åpne kjør og skriv inn "msconfig". Herfra kan du skru av alle de programmene og tjenestene du vil som ikke skal starte med maskinen. Din uvitenhet skal ikke tråkke ned på programmer som ikke har noe med det i det hele tatt. Jeg sier bare hva som jeg har, for han spurte din sopp, det er du som er uvitenhet og tråkker på folk som faktisk er enig med deg , Følg med! Og ikke alle er data nerder Mitt innlegg var ikke ment til deg personlig, men heller til den større andelen. Men dette beveger seg ut på en litt for off topic grunn, så jeg tror vi må bevege oss ut i andre sektorer skal vi utvide denne diskusjonen. 2 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Flere og flere spill har du nødt til å ha tredjepartsprogrammer som Steam/GamesForWindows/Origin, uten disse kan du ikke spille dem - så du går nok glipp av en del spill. Er nok sånn og jeg har ikke noe imot det så lenge det er fritt valg. Jeg kommer til å droppe de fleste EA spille som ikke kommer på steam. Men noe så stort som BF3 skal kjøpes uansett. Veldig enig, men jeg tipper at dem bruker BF3 for å promote Origin slik at det får noen brukere ihvertfall. Et frekt tiltak, men det må gjøres for at Origin blir en hit. Vi får bare se om Origin blir noe nevneverdig konkurrent. Beklager for skrivefeil, koker mat. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hvorfor bruke "tregoppstart" og sånne ting som poeng mot flere program til spill. Er jo bare å skru av som Refsa sier. Og du kan nok trolig gjøre det enklere også, ved bare å hooke av "start med win" eller lignende. Da bør du ikke nevne det heller. Og når du blir fortalt enkel bybass så er et rett på bakbeina. GJ! 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hvorfor bruke "tregoppstart" og sånne ting som poeng mot flere program til spill. Er jo bare å skru av som Refsa sier. Og du kan nok trolig gjøre det enklere også, ved bare å hooke av "start med win" eller lignende. Da bør du ikke nevne det heller. Og når du blir fortalt enkel bybass så er et rett på bakbeina. GJ! Jeg mente at jeg var enig med dere angående saken, jeg bare fortalte hva slags program jeg hadde og mine skuffelser , slutt og ver så prippen . jeg sier bare sannheten Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Eller bare kjøpe via Origin og være først ute til og laste ned så tidlig så mulig dere kjipe jevler! heheh Ikke alle som trives med å være EA's slaver.. Origin må du vel ha uansett? Derfor jeg dropper BF3. wow, smart... 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Når det gjelder origin, i fucking hate that shit. Men, jeg vil også ha BF3 - så jeg har jo ikke noe valg. Enkelt å greit. Teit å la origin stoppe deg fra å få det. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Åpne kjør og skriv inn "msconfig". Herfra kan du skru av alle de programmene og tjenestene du vil som ikke skal starte med maskinen. Din uvitenhet skal ikke tråkke ned på programmer som ikke har noe med det i det hele tatt. Jeg sier bare hva som jeg har, for han spurte din sopp, det er du som er uvitenhet og tråkker på folk som faktisk er enig med deg , Følg med! Og ikke alle er data nerder Sånne idioter som deg, sender tråder til peisen og ut pipa Du skal også vite det at ikke alle er like inkompetente som deg i visse områder av kunnskapspekteret. Det å fly rundt å kalle folk som har kunnskap om data for data nerder er faktisk for noen nedverdigene. Jeg personlig kan nesten agurk om data og dette. Men har brukt msconfig før og vet hva det innebærer. Jeg sier ikke om du har rett eller feil i diskusjonen med refsa. Men husk at man trenger ikke være nerd for å kunne litt mere enn en amatør. Nå, grunnen til at jeg kom til denne tråden. Kan noen fortelle meg hvor jeg finner EA live support slik at jeg kan få lurt ut et Beta-dato svar. Eller om noen kan spør for meg? 2 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 "Det virker" http://bf3beta.battlefield.com/ Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Nå, grunnen til at jeg kom til denne tråden. Kan noen fortelle meg hvor jeg finner EA live support slik at jeg kan få lurt ut et Beta-dato svar. Eller om noen kan spør for meg? Soon. Du får ikke noe dato. 1 Lenke til kommentar
DocHoliday Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) . Endret 30. mars 2016 av DocHoliday 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Folk kommer til å elske Battlefield 3. Endret 19. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Folk kommer til å elske Battlefield 3. Beste innlegget i hele tråden. Forumet vårt sin egen spåmann. Endret 19. september 2011 av Coffey 3 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Word! "Det virker" http://bf3beta.battlefield.com/ Word! Hva er greia her nå? Virker bf3 betaen nå? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Word! "Det virker" http://bf3beta.battlefield.com/ Word! Hva er greia her nå? Virker bf3 betaen nå? "It works" er en default side for apache server. Så ting tyder på at de gjør klar noen sider 1 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) https://www.facebook.com/battlefield.it?sk=wall "Domani ragazzi seguiteci...ci sono delle news su qualcosa che state aspettando da tempo..." ~ "Tomorrow guys follow us ... there are some news about something you have been waiting a long time ..." Endret 19. september 2011 av Daxen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå