Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da pratet jeg med en hyggelig kar ved navn Ashish på EA live support.

 

jeg kjøpte spillet 10. september, og var derfor ikke "kvalifisert" for tilbudet, men han sa så klart at jeg var en "valuable customer" og ville derfor gi den til meg... hehe.

 

regner med alle får DS2 om de har kjøpt BF3 for 1 mnd siden også :p

 

Akkurat samme som jeg snakket med om et annet problem, men damen jeg snakket med sa det var null problem selv om jeg hadde bestilt i slutten av august

Lenke til kommentar

Ingen bryr seg om du griner over Origin. Har du problemer med det så ikke heng i denne tråden. Personlig har jeg ikke noe problem med Origin. Det er ett ekstra program på kanskje et par MB. Du trenger bare å starte det hver gang du skal spille Battlefield 3. Om det er noe å grine over og lage tredje verdenskrig for så greit. Men hold sytingen borte herifra.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Ingen bryr seg om du griner over Origin. Har du problemer med det så ikke heng i denne tråden. Personlig har jeg ikke noe problem med Origin. Det er ett ekstra program på kanskje et par MB. Du trenger bare å starte det hver gang du skal spille Battlefield 3. Om det er noe å grine over og lage tredje verdenskrig for så greit. Men hold sytingen borte herifra.

 

Ja litt overeaksjon her,

 

Men jeg bynner og bli litt lei av at alle pc spillene mine har hvert sitt ekstra program -_-

Lenke til kommentar

hvordan kommer dere inn i live-supporten?

 

hopper bare tilbake til log-in screen når jeg prøver å logge inn :thumbdown:

Akkurat den logg inn screenen, så skal det være mail adresse ikke username.

 

Username, mail adresse, mitt navn, moren min sitt navn eller oppfinneren av lyspæra. ingenting funker for meg :S Firefox, IE eller Safari funker ikke. Goddamn. For å teste ut spurte jeg om "hva er mitt innloggingsnavn" eller hva det het, fikk ikkeno mail. Spurte om "whats my password" og fikk en mail som var delvis norsk og delvis nederlandsk. What the hell?

 

GO GO EA!

 

Edit: For andre som muligens fortsatt har problemer, man må ha minst en stor bokstav i passordet, selv om dette ikke hjelper for meg :p

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

hvordan kommer dere inn i live-supporten?

 

hopper bare tilbake til log-in screen når jeg prøver å logge inn :thumbdown:

Akkurat den logg inn screenen, så skal det være mail adresse ikke username.

 

Username, mail adresse, mitt navn, moren min sitt navn eller oppfinneren av lyspæra. ingenting funker for meg :S Firefox, IE eller Safari funker ikke. Goddamn. For å teste ut spurte jeg om "hva er mitt innloggingsnavn" eller hva det het, fikk ikkeno mail. Spurte om "whats my password" og fikk en mail som var delvis norsk og delvis nederlandsk. What the hell?

 

GO GO EA!

 

Edit: For andre som muligens fortsatt har problemer, man må ha minst en stor bokstav i passordet, selv om dette ikke hjelper for meg :p

Kommer ikke inn selv, den bare refresher sida...

Lenke til kommentar

Ingen bryr seg om du griner over Origin. Har du problemer med det så ikke heng i denne tråden. Personlig har jeg ikke noe problem med Origin. Det er ett ekstra program på kanskje et par MB. Du trenger bare å starte det hver gang du skal spille Battlefield 3. Om det er noe å grine over og lage tredje verdenskrig for så greit. Men hold sytingen borte herifra.

 

Ja litt overeaksjon her,

 

Men jeg bynner og bli litt lei av at alle pc spillene mine har hvert sitt ekstra program -_-

FBI21 er diskusjon.nos dårligste troll.

 

Hvor mange spill er det du har som bruker sitt eget program? Det er på høy tid Steam får konkurranse: oppdateringen som kommer ut nå rundt nedlasting er på overtid, og det at Steam kjøre i bakgrunnen når du spiller er egentlig ikke særlig bra det heller.

Origin er et langt mindre program og det er ikke en båndbreddespiser på samme måte.

Lenke til kommentar

Ingen bryr seg om du griner over Origin. Har du problemer med det så ikke heng i denne tråden. Personlig har jeg ikke noe problem med Origin. Det er ett ekstra program på kanskje et par MB. Du trenger bare å starte det hver gang du skal spille Battlefield 3. Om det er noe å grine over og lage tredje verdenskrig for så greit. Men hold sytingen borte herifra.

 

Ja litt overeaksjon her,

 

Men jeg bynner og bli litt lei av at alle pc spillene mine har hvert sitt ekstra program -_-

FBI21 er diskusjon.nos dårligste troll.

 

Hvor mange spill er det du har som bruker sitt eget program? Det er på høy tid Steam får konkurranse: oppdateringen som kommer ut nå rundt nedlasting er på overtid, og det at Steam kjøre i bakgrunnen når du spiller er egentlig ikke særlig bra det heller.

Origin er et langt mindre program og det er ikke en båndbreddespiser på samme måte.

Jepp, og man MÅ IKKE kjøre Steam og Origin samtidig. Synes det er bra at BF3 bruker Origin fordi da slepper jeg å ha alle spill på en harddisk, da Steam tvinger meg til å ha alle spilla på en SSD harddisk som begynner å bli full.
Lenke til kommentar
Jepp, og man MÅ IKKE kjøre Steam og Origin samtidig. Synes det er bra at BF3 bruker Origin fordi da slepper jeg å ha alle spill på en harddisk, da Steam tvinger meg til å ha alle spilla på en SSD harddisk som begynner å bli full.

Steam Mover, også noe som burde vært integrert i Steam.

 

En Solid State Drive er ikke en hard disk drive, det er nettopp derfor den er så mange hundre ganger raskere.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Er glad for at STEAM får konkurranse. Er latterlig med $=€ opplegget deres. Kjøper kun spill på STEAM når det er salg.

 

Eneste jeg blir litt usikker er dette browser opplegget til DICE. Det gikk jo greit i ALPHA for meg, at det gikk fort. Men å ha en browser i bakgrunnen er ikke optimalt, hvis man har en god del ad-ons.

 

Men det jeg gjorde i ALPHA var å bruke inett explorer som jeg aldri bruker til å launche spillet fra. Blir vel kanskje å finne hvilken browser som tar minst ressurser og bruke det til battlelog.

Lenke til kommentar

Jepp, og man MÅ IKKE kjøre Steam og Origin samtidig. Synes det er bra at BF3 bruker Origin fordi da slepper jeg å ha alle spill på en harddisk, da Steam tvinger meg til å ha alle spilla på en SSD harddisk som begynner å bli full.

Du kan vel ha Steam-spillene på forskjellige harddisker?

 

Bare sette opp en link fra en mappe som peker til en annen mappe hvor spillet er. Er programmer for sånt :thumbup:

 

Husker dog ikke navnet i farta, ellers hadde jeg postet link :ph34r:

 

Eneste jeg blir litt usikker er dette browser opplegget til DICE. Det gikk jo greit i ALPHA for meg, at det gikk fort. Men å ha en browser i bakgrunnen er ikke optimalt, hvis man har en god del ad-ons.

Egentlig enig, men du kan jo lukke nettleseren så fort "Origin" vinduet skal til å starte BF3. Litt tungvindt når man skal bytte server osv, men blir vel en vanesak. Iallefall ryddig serverbrowser på nettsiden :new_woot:

Lenke til kommentar

Er origin virkelig konkurranse? EA er så jo jævla egoistiske at det bare vil være EA spill der. Steam har jo det meste annet også, ikke bare valve spill.

 

Men bailer både steam og origin jeg, eller, kanskje jeg joiner noen salg på steam, og adder noen spill med steamworks, men skal kjøpe alt i butikk fra nå. Minus småting, indie etc. som ikke er i butikk, that is.

Lenke til kommentar

Er origin virkelig konkurranse? EA er så jo jævla egoistiske at det bare vil være EA spill der. Steam har jo det meste annet også, ikke bare valve spill.

 

Men bailer både steam og origin jeg, eller, kanskje jeg joiner noen salg på steam, og adder noen spill med steamworks, men skal kjøpe alt i butikk fra nå. Minus småting, indie etc. som ikke er i butikk, that is.

 

Flere og flere spill har du nødt til å ha tredjepartsprogrammer som Steam/GamesForWindows/Origin, uten disse kan du ikke spille dem - så du går nok glipp av en del spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...