Vertical^ Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ville gått for Gamezone.no hvis du vil ha på releasedatoen 347 koster det, på PC. Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Noen som også har problemer med Bad Company 2? Startet på Lvl 1 og når jeg prøver å lvle opp så vil den ikke det!! Har bare start våpnende!!! Noen som vet hva man kan gjøre for å ordne opp i dette? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ville gått for Gamezone.no hvis du vil ha på releasedatoen 347 koster det, på PC. Eller fra komplett! Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Noen som også har problemer med Bad Company 2? Startet på Lvl 1 og når jeg prøver å lvle opp så vil den ikke det!! Har bare start våpnende!!! Noen som vet hva man kan gjøre for å ordne opp i dette? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Spilte det tidligere i dag og hadde det problemet. Lukket spillet, gikk inn igjen, og så måtte jeg inn og ut av serveren jeg ville spille på til det fungerte. Etter det var det ikke noe feil. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ikke faen om jeg forhåndsbestiller spillet om det koster 450 kr. Slags overpris for et pc spill er det da? Du finner det spillet for 220 kr. Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvordan betyr jeg server? Spilte det tidligere i dag og hadde det problemet. Lukket spillet, gikk inn igjen, og så måtte jeg inn og ut av serveren jeg ville spille på til det fungerte. Etter det var det ikke noe feil. Hvordan betyr jeg server? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvordan betyr jeg server? Spilte det tidligere i dag og hadde det problemet. Lukket spillet, gikk inn igjen, og så måtte jeg inn og ut av serveren jeg ville spille på til det fungerte. Etter det var det ikke noe feil. Hvordan betyr jeg server? Du betyr ikke en server, du bytter server. Håper dette var til hjelp. Evt, gå via server browsern. 1 Lenke til kommentar
b00n Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Fikk også Dead Space 2, EA skal få ros for live supporten. Hvor finner man denne live supporten ? Virker som de prøver gjemme den vekk.. Edit: Google is my friend Endret 18. september 2011 av b00n Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 noen andre som sliter med å komme gjennom til live chaten? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Bare husk at det med DS2 gjelder kun for de som har kjøpt via Orgin. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 tok en 6-7 min så fikk jeg kontakt.. men er litt av og på denne "connection'en" heh men jeg snakka me en hyggelig kar med navn nitisheshs ca sikkert indisk tech support. Men fikk spillet og laster ned nå Lenke til kommentar
hightow Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Man betaler nå når man forhåndsbestiller på origin right? Bestilte 16 september, og de har ikke trukket pengene fra kontoen enda. Men det kan hende de er litt slow fordi det er en helg. De trekker ikke penger før varen leveres. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 får håpe di trekker rett beløp da fikk også DS2 etter en stund i live supporten. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 X360 DEBUT TRAILER *sukk* Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Fy fader så intenst det ser ut! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Der fikke jeg meg også Dead Space 2 etter et par minutter i Live support Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 hvordan kommer dere inn i live-supporten? hopper bare tilbake til log-in screen når jeg prøver å logge inn Lenke til kommentar
pxK Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 hvordan kommer dere inn i live-supporten? hopper bare tilbake til log-in screen når jeg prøver å logge inn Akkurat den logg inn screenen, så skal det være mail adresse ikke username. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå