Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble skikkelig gira når jeg så bildet! Nå er jeg egentlig bare veldig skuffet :(

Fant heller ingenting om tilbudet, men så noen som hadde kontaktet EA's kundeservice og fått spillet, så gjorde det tidligere idag, etter ca. 15 minutters venting og en kjapp samtale med en kunde behandler fikk jeg en promo code som måtte aktiveres i Origin for å få Dead Space 2. Står på nedlasting nå :D Anbefaler alle som har forhåndsbestilt på Origin og som har lyst på Dead Space 2 og benytte seg av dette tilbudet, etter som jeg har sett flere som forhåndsbestilte lenge før tilbudet ble 'annonsert' få gratis Dead Space 2. Kan også være det er andre spill som kan anskaffes gjennom dette tilbudet.

 

(Edit: Avsluttet en setning litt fortere enn jeg burde ha gjort)

Endret av Skyenet
Lenke til kommentar

konsoller ødelgger alt :cry:

Er ikke konsollene som ødelegger, jeg mener at zh1nto sa ca. for en måned sida at han visste hvilken dato BETA'n var satt. Noe som betyr at datoen for Beta'n er nøye planlagt.

 

Selv om DICE selv sier de venter på Sony og Microsoft så kan nok også dette være sant:

 

Høyere trafikk til EAs facebook/twitter/hjemmesider fordi folk grinder sidene for å se etter announcements

+ større eksponering av deres kampanjer og reklame for både DICE titler samt andre titler

= profit!!!

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Origin kommer til å virke helt greit. 150 kroner fra eller til gjør lite.
Jau, er nok av folk som likegodt kunne kastet pengene i do. Jeg er dog ikk en av dem (mye pga. jeg er student).

 

Noen som vet hvordan det er med å få med Dead Space 2? Har jo lest litt her i denne tråden og folk sier de har måtte ringe for å få koden?

 

Skulle vel tro at de var interessert i å lokke kjøpere til å kjøpe spiller fra Orgin. For jeg kan nemlig vurdere å kjøpe det der når jeg får med det spillet (har det på konsoll, men kunne tenkt meg det til PC) :)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Ja, og forstår ikke helt hvorfor alle kjøper det på orgin om det er så dyrt?

Noen gjør det vel slik at de får tidlig tilgang til Betaen kanskje.

 

Selv hadde jeg lett betalt 500-600kr for det om jeg kunne hatt det på Steam, men det går visst ikke :!:

 

Har ikke forhåndsbestilt enda, men kan vel like godt gjøre det nå som det er bekrefta at ikke Steam får det med det første iallefall.

Lenke til kommentar

Noen gjør det vel slik at de får tidlig tilgang til Betaen kanskje.

 

Selv hadde jeg lett betalt 500-600kr for det om jeg kunne hatt det på Steam, men det går visst ikke :!:

 

Har ikke forhåndsbestilt enda, men kan vel like godt gjøre det nå som det er bekrefta at ikke Steam får det med det første iallefall.

Jepp, jeg hadde gjort det også.

Lenke til kommentar
Origin kommer til å virke helt greit. 150 kroner fra eller til gjør lite.
Jau, er nok av folk som likegodt kunne kastet pengene i do. Jeg er dog ikk en av dem (mye pga. jeg er student).

 

Noen som vet hvordan det er med å få med Dead Space 2? Har jo lest litt her i denne tråden og folk sier de har måtte ringe for å få koden?

 

Skulle vel tro at de var interessert i å lokke kjøpere til å kjøpe spiller fra Orgin. For jeg kan nemlig vurdere å kjøpe det der når jeg får med det spillet (har det på konsoll, men kunne tenkt meg det til PC) :)

Jeg kjøpte det fra Origin fordi jeg bor laaangt oppi finnmark, da jeg får spillet på raskere gjennom internette enn gjennom posten. :)

 

Angående Dead space 2, så kan du bare kontakte dem gjennom EA chat supporten og gi dem ordrernummer og de fikser resten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...