Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Metro er så dårlig spill og uoptimalisert til de grader. Utfordret pcen litt idag. Hadde 16Qaa på Crysis, average fps 45 i 1080p. Håper BF3 hos meg holder seg over 40 fps i 1080p ellers så er en skuffelse på vei for min del. :p

Du blir skuffet hvis BF3 har grafikk som er så god at et GTX 580 ikke klarer å gi nok ytelse?

Jeg har aldri skjønt slik logikk, det er det samme som de som hatet Crysis. Om BF3 klarer å pushe PC-grafikk så langt at et GTX 580 ikke er nok har du bare noe å se fram til når du oppgraderer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Metro er så dårlig spill og uoptimalisert til de grader. Utfordret pcen litt idag. Hadde 16Qaa på Crysis, average fps 45 i 1080p. Håper BF3 hos meg holder seg over 40 fps i 1080p ellers så er en skuffelse på vei for min del. :p

Du blir skuffet hvis BF3 har grafikk som er så god at et GTX 580 ikke klarer å gi nok ytelse?

Jeg har aldri skjønt slik logikk, det er det samme som de som hatet Crysis. Om BF3 klarer å pushe PC-grafikk så langt at et GTX 580 ikke er nok har du bare noe å se fram til når du oppgraderer.

 

Når jeg har 120Hz skjerm så får man ikke delay på musa selv med lav framerate, trodde dette var allmenkjent at 120Hz gir en bedre aim osv.

Men spillene mine til nå på maks har holdt seg fra 40 til 80 fps i for eks the witcher 2, dawn of war 2 og Crysis for å ta noen gode eksempler..

 

Med oppgradering er jeg enig at man har noe å se fram til. Vurderer et ekstra GTX 580 med tiden, eller vil si om pengene mine strekker sålangt såklart :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Metro er så dårlig spill og uoptimalisert til de grader. Utfordret pcen litt idag. Hadde 16Qaa på Crysis, average fps 45 i 1080p. Håper BF3 hos meg holder seg over 40 fps i 1080p ellers så er en skuffelse på vei for min del. :p

 

Dårlig optimalisering er ikke det samme som å bruke tunge avanserte effekter som drar mye kraft fra grafikkortet.

Metro er ikke spesielt dårlig optimalisert.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Jaja. Men så kan jeg være safe med GTX 580 det første året ihvertfall.

Så får jeg bare se det ann senere om det blir et ekstra GTX 580!

 

Og viss deres PC ytet veldig bra i Alpha og når Beta kommer å dere får en god fps samt høy oppløsning så vil det gi en pekepin at PCen min vil dra det like bra eller bedre når spillet blir sluppet.

 

Skulle tro med noens kommentarer at Pcen min har ikke sjanse å dra BF3 :tease:

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Tja, har litt forskjellige meninger om akkurat det.

 

Synes grafikken på "High" var god nok for min del, men "Ultra" blir sikkert enda bedre. Gjør meg ingenting om PCen min takler Ultra uten problemer :w00t:

 

Jeg ser igrunnen mest frem til store maps med 64 spillere, fly, helikopter, tankser osv :dribble:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En vis man sa en gang at tale var sølv, men taushet var gull. Antall postcount er ikke de som er viktigs på dette forumet, det er innholdet i hva man poster. Få og gode poster er etter min personlige mening bedre enn mange og innholdsløse postinger.

 

Jeg har slettet en del off- topic som går på postcount vs. status på forumet. I fremtiden håper jeg at tråden holdes ren for en slik postcount diskusjon.

 

PS: Dette innelegget skal ikke kommenteres i denne tråden.

 

MVH

 

KVTL

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror ikke post count har noe å si i en diskusjon mener da jeg :)

BF3 beta kommer til å bli så bra, endelig et spill som vil utfordre pcen min :thumbup:

 

Sett på Ultra på Metro2033 og pcen din blir slakta

Metro er så dårlig spill og uoptimalisert til de grader. Utfordret pcen litt idag. Hadde 16Qaa på Crysis, average fps 45 i 1080p. Håper BF3 hos meg holder seg over 40 fps i 1080p ellers så er en skuffelse på vei for min del. :p

 

Hvis du vil utfordre PCen, prøv ARMA II. Det har veldig tung grafikk, der viewdistance (max 10 km) og objekter tar en stor del av kaka. Spillet er fra 2008, men man må ha dagens topp-spekka PC for å dra det smooth med max grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...