Argoniel Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Er det noen som vet hvor EA-Chat support er? Kan noen linke? Finner ikke en dritt og er lei av at mailene jeg får fra supporten dems er på delvis norsk og delvis nederlandsk. Jeg vil bytte EA Master ID fra Argoniel_1 til Argoniel. -_- Gud jeg hater EA noen ganger... http://support.ea.com/app/ask Ikke så vanskelig å finne fram... Jo, når websida kaster deg tilbake til innlogginga etter å ha logget inn så 2 Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Er det noen som vet hvor EA-Chat support er? Kan noen linke? Finner ikke en dritt og er lei av at mailene jeg får fra supporten dems er på delvis norsk og delvis nederlandsk. Jeg vil bytte EA Master ID fra Argoniel_1 til Argoniel. -_- Gud jeg hater EA noen ganger... Jeg føler med deg, det er vi 2 om, ea er helt retarded spør du meg. Ang kjøp av selve spillet. Noen som har funnet ut den beste plassen å preordre fra. Billigste plass f.eks ? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Er det noen som vet hvor EA-Chat support er? Kan noen linke? Finner ikke en dritt og er lei av at mailene jeg får fra supporten dems er på delvis norsk og delvis nederlandsk. Jeg vil bytte EA Master ID fra Argoniel_1 til Argoniel. -_- Gud jeg hater EA noen ganger... Jeg føler med deg, det er vi 2 om, ea er helt retarded spør du meg. Ang kjøp av selve spillet. Noen som har funnet ut den beste plassen å preordre fra. Billigste plass f.eks ? Gamestop. 300kr for hardcopy med Physical Warfare pack og garanti for å få det på dagen. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 heihei kjapt spm, vil denne her pcn kjøre bf3 glatt på høy grafikk? evt noe jeg bør oppgradere på den? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 heihei kjapt spm, vil denne her pcn kjøre bf3 glatt på høy grafikk? evt noe jeg bør oppgradere på den? Still dette spm i hardware/bf3 tråden da! Går an å lese litt før man poster Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 heihei kjapt spm, vil denne her pcn kjøre bf3 glatt på høy grafikk? evt noe jeg bør oppgradere på den? Kjøp bedre skjermkort. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 heihei kjapt spm, vil denne her pcn kjøre bf3 glatt på høy grafikk? evt noe jeg bør oppgradere på den? Still dette spm i hardware/bf3 tråden da! Går an å lese litt før man poster Nå er det ikke opplyst i første posten, ei heller gidder noen å lese 380 sider for å finne det ut. Vær litt hyggeligere neste gang? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Sant, kanskje lurt å nevne hardwaretråden i førstepost Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Nå kan det jo godt være folk har bookmerka denne tråden. BF3 Hardware tråden er vel nogenlunde ny, så sikkert ikke alle som vet om den. Uansett, skal legge den med i førstepost Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Har vært borte i en uke nå, er det noe som har skjedd? Føler ikke for å lese tilbake i flere sider, da jeg har sittet i en trang buss i over 16 timer Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Er det noen som vet hvor EA-Chat support er? Kan noen linke? Finner ikke en dritt og er lei av at mailene jeg får fra supporten dems er på delvis norsk og delvis nederlandsk. Jeg vil bytte EA Master ID fra Argoniel_1 til Argoniel. -_- Gud jeg hater EA noen ganger... Jeg føler med deg, det er vi 2 om, ea er helt retarded spør du meg. Ang kjøp av selve spillet. Noen som har funnet ut den beste plassen å preordre fra. Billigste plass f.eks ? Gamestop. 300kr for hardcopy med Physical Warfare pack og garanti for å få det på dagen. Ah takk for tipset, kom over dette forresten i artikkel tråden ang beste online shop på spill.no forsiden: BF3 på bit.no Med en Pris på bare 222kr. Hehe kanskje jeg var i stand til å gi ett godt tips tilbake nå, men tror toll kommer i tillegg eller noe, leste noe om det i kommentar feltet under på den siden. Er jo Limited Edition så da for man alt som du nevner over eller hva ? vet lite om dette her jeg, er PW Pack den extension pack man får når man preorder ? EDIT: NM var på gamestop.no og så at PW pack er ekstra gamestop ekslusivt... Edit2: ett problem er at på gamestop så står det PlayStation 3 ved bf3 bildet ennå jeg er i pc-spill kategorien...har de ikke til pc også ? Endret 17. september 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Er det noen som vet hvor EA-Chat support er? Kan noen linke? Finner ikke en dritt og er lei av at mailene jeg får fra supporten dems er på delvis norsk og delvis nederlandsk. Jeg vil bytte EA Master ID fra Argoniel_1 til Argoniel. -_- Gud jeg hater EA noen ganger... Jeg føler med deg, det er vi 2 om, ea er helt retarded spør du meg. Ang kjøp av selve spillet. Noen som har funnet ut den beste plassen å preordre fra. Billigste plass f.eks ? Gamestop. 300kr for hardcopy med Physical Warfare pack og garanti for å få det på dagen. Ah takk for tipset, kom over dette forresten i artikkel tråden ang beste online shop på spill.no forsiden: BF3 på bit.no Med en Pris på bare 222kr. Hehe kanskje jeg var i stand til å gi ett godt tips tilbake nå, men tror toll kommer i tillegg eller noe, leste noe om det i kommentar feltet under på den siden. Er jo Limited Edition så da for man alt som du nevner over eller hva ? vet lite om dette her jeg, er PW Pack den extension pack man får når man preorder ? EDIT: NM var på gamestop.no og så at PW pack er ekstra gamestop ekslusivt... Edit2: ett problem er at på gamestop så står det PlayStation 3 ved bf3 bildet ennå jeg er i pc-spill kategorien...har de ikke til pc også ? Kjøper du på Biit.no får du det garantert ikke på release datoen. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Tror ikke post count har noe å si i en diskusjon mener da jeg BF3 beta kommer til å bli så bra, endelig et spill som vil utfordre pcen min Sett på Ultra på Metro2033 og pcen din blir slakta 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Tilbake til topic, noe nytt om beta etter utsagnet fra i går? Endret 17. september 2011 av KVTL Fjernet off- topic Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Kjøper du på Biit.no får du det garantert ikke på release datoen. Ah takk for tipset, må si jeg skulle aller helst bare lastet det ned uansett jeg, liker det og sleppe å ha hardcopies liggende. Tilbake til topic, noe nytt om beta etter utsagnet fra i går? P.s. btw jeg visste heller ikke om den andre bf3 tråden som har blitt nevnt her nylig. Endret 17. september 2011 av KVTL Fjernet off- topic Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Beklager On topic igjen da: Gleder meg til Support med bipod Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Skjer med flamewar her inne? Trodde folk på diskusjon ikke var sånn? Kan vi diskutere BF3 og ikke tullprat og flaming før en mod låser tråden? Takker. Bipod på MG må bli awesome for dekkild duuh. Holder meg til litt mindre skyts som akene og m4 ^^. Endret 17. september 2011 av Nightmare1518 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ble forhåndsbestilling fra gamestop her også. Hadde det vært enklere å kjøpe via origin? ja. Men jeg er av oppfatning at digital distribusjon skal være billigere enn butikk, det er lissom det som er halve vitsen... Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Var det ikke noe som skulle skje i går, 16.09.2011? Jeg har ikke fått med meg noe om det av de siste 100 innleggene her! (mulig jeg skumleste litt for fort) Eller nevermind.. found it!: Endret 17. september 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Tror ikke post count har noe å si i en diskusjon mener da jeg BF3 beta kommer til å bli så bra, endelig et spill som vil utfordre pcen min Sett på Ultra på Metro2033 og pcen din blir slakta Metro er så dårlig spill og uoptimalisert til de grader. Utfordret pcen litt idag. Hadde 16Qaa på Crysis, average fps 45 i 1080p. Håper BF3 hos meg holder seg over 40 fps i 1080p ellers så er en skuffelse på vei for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå