Vertical^ Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Var en bruker over her som postet et bilde fra Facebook siden til Battlefield 3, at Beta'en kommer ut den 19 September. Det var en fake. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Hva er fake? Videoen? Videoen er ikke fake, beta date den 19 er feil Endret 16. september 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hva er fake? Videoen? Videoen er ikke fake, beta date den 19 er feil Javel. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Noen andre som føler seg litt fed up av BF3 bullshit? Må sove litt tror jeg. For mye å være misfornøyd med for øyeblikket. 6 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ble skikkelig gira når jeg så bildet! Nå er jeg egentlig bare veldig skuffet Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Er dritt lei av videoer og screenshots og den forbanna musikken de har i bakgrunnen av videoene sine. På tide med beta, noe annet gir jeg kontant faen i! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Noen som kan BF3 sangen på pan-fløyte? Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Er bare å spille det inn og peise på med masse kjempe kul distortion, så blir den klin lik! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 "Ventesangen"... tror forresten han som laget BF3 sangen er litt glad i NiN, mye som ligner der også. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Ikke at jeg ikke liker distortion, er bare så lei av den inmarri kule musikken. Hypen begynner å gjøre meg lei. Alt er selvsagt glemt når betaen er på plass. Endret 16. september 2011 av Supremist Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Sjekk denne recoilen da (SP tho): "The following is actual in-game footage" Bra nok for deg det eller? Nå var det snakk om tredjeperson da. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Sjekk denne recoilen da (SP tho): "The following is actual in-game footage" Bra nok for deg det eller? Nå var det snakk om tredjeperson da. Hø? Recoil er recoil Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ingen nekter for at rekyl er rekyl -_- Men animeringen i tredjeperson ser ikke korrekt/bra ut (ser ut som noen har spasmeanfall). Vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Haha trodde jeg hadde sett det meste av grin på ea uk forumet, så kommer du og topper kaka med at "animasjonen ikke er korrekt i tredjeperson". Gir meg over... Hvis de fikser rekyl i førsteperson blir nok de fleste glad. Endret 17. september 2011 av Daxen 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Jeg kommenterte bare at de ser feil ut. At du tolker det som grin er din egen feil. Merker at folk blir tispete når noen sier noe "negativt" her. Endret 17. september 2011 av Northern 3 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Takk for innspill o'hellige våpen guru. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Merker at folk blir tispete når noen sier noe "negativt" her. Tror du er ganske langt inn i det hellige her nå, Nothern. @supermist: Enig.. har fått overdose av trailers nå egentlig og nysjerrigheten blir ikke så veldig mer pirret en den er nå. Må finne noe "annet å spille på". Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Er det noen som vet hvor EA-Chat support er? Kan noen linke? Finner ikke en dritt og er lei av at mailene jeg får fra supporten dems er på delvis norsk og delvis nederlandsk. Jeg vil bytte EA Master ID fra Argoniel_1 til Argoniel. -_- Gud jeg hater EA noen ganger... Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Er det noen som vet hvor EA-Chat support er? Kan noen linke? Finner ikke en dritt og er lei av at mailene jeg får fra supporten dems er på delvis norsk og delvis nederlandsk. Jeg vil bytte EA Master ID fra Argoniel_1 til Argoniel. -_- Gud jeg hater EA noen ganger... http://support.ea.com/app/ask Ikke så vanskelig å finne fram... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå