aleksanderro Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Skulle ikke det komme en ny video idag? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Skulle ikke det komme en ny video idag? Jepp, stod det i guillotine teasern. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Får håpe den kommer snart da Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hadde det vært PC exclusive hadde vi sikkert spilt betaen nå... Hadde spillet vært PC exclusive hadde det vært lansert allerede, dog ikke like bra som det vil bli. PC-fanboys kan si hva de vil om at konsoller holder tilbake framskritt og slikt, men da glemmer man at konsollspill selger langt bedre enn på PC. Spillbudsjettet til PC-exsclusives er ikke i nærheten av budsjettet et multiplatform-spill får. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Ingame bilder! Endret 16. september 2011 av Heradon 1 Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hadde det vært PC exclusive hadde vi sikkert spilt betaen nå... Hadde spillet vært PC exclusive hadde det vært lansert allerede, dog ikke like bra som det vil bli. PC-fanboys kan si hva de vil om at konsoller holder tilbake framskritt og slikt, men da glemmer man at konsollspill selger langt bedre enn på PC. Spillbudsjettet til PC-exsclusives er ikke i nærheten av budsjettet et multiplatform-spill får. Det er sant, men BF2 var jo PC-exclusive og det var jo superb. Så DICE ville nok fått til noe bra noe, selv med mindre kapital. Men dersom de noen gang trenger mer penger til et nytt BF, så stiller jeg gjerne lommeboken min til disposisjon Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Skulle ikke det komme en ny video idag? Soon™ Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ser ut som klesteksturene er vanvittig gode, mens bakketeksturene ikke er så voldsomt gode. Veggene var ihvertfall ikke pene. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Skulle ikke det komme en ny video idag? Soon™ Tror du tenker på Valve nå Daxen! Håper ny video kommer idag ja. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ser ut som klesteksturene er vanvittig gode, mens bakketeksturene ikke er så voldsomt gode. Veggene var ihvertfall ikke pene. Blir nok bedre når vi får se tesseleringen... Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Skulle ikke det komme en ny video idag? Soon™ Tror du tenker på Valve nå Daxen! Håper ny video kommer idag ja. Var nok heller Blizzard http://www.wowwiki.com/Soon Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ser ut som klesteksturene er vanvittig gode, mens bakketeksturene ikke er så voldsomt gode. Veggene var ihvertfall ikke pene. Blir nok bedre når vi får se tesseleringen... En flat vegg skal bli bedre med tesselation? Det tror jeg ikke et øyeblikk på. Problemet med veggene er at oppløsningen på teksturene er lav, ikke at det mangler noen form for dybde. Bakketeksturene er ganske greie, men ikke imponerende bra. Tesselation ser ut til å være innbakt i bildene, hjelmene, pistolløpene og hjulene ser veldig runde ut. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Den nye videoen kommer sikkert ikkje ut før seint i kveld eller tidlig morgen, siden det er i LA tid som blir brukt. Og siden klokken knapt er blitt 12 der borte, så kan vi måtte vente lenge. Tipper den kommer ca. rundt kl. 20-21 LA tid. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 En flat vegg skal bli bedre med tesselation? Det tror jeg ikke et øyeblikk på. Problemet med veggene er at oppløsningen på teksturene er lav, ikke at det mangler noen form for dybde. Bakketeksturene er ganske greie, men ikke imponerende bra. Du sa bare veggene, regner med at ikke alle vegger blir 100% flate. I Crysis 2 bruker de tess på vegger med murstein, så bør vel gå an på andre typer vegger med ujevnheter... Uansett er sikkert oppløsningen på teksturene lavere på bildene. Tok en tur på EAUK og fant dette: 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) En flat vegg skal bli bedre med tesselation? Det tror jeg ikke et øyeblikk på. Problemet med veggene er at oppløsningen på teksturene er lav, ikke at det mangler noen form for dybde. Bakketeksturene er ganske greie, men ikke imponerende bra. Du sa bare veggene, regner med at ikke alle vegger blir 100% flate. I Crysis 2 bruker de tess på vegger med murstein, så bør vel gå an på andre typer vegger med ujevnheter... Uansett er sikkert oppløsningen på teksturene lavere på bildene. Crysis 2 er et de verste optimaliserte spillene noensinne med dx11-pakken installert. Tesselering er lagt inn med vilje for å forhindre ytelsen til AMD-kort, og det ødelegger for Nvidia også. Ærlig talt, tesselation i Crysis 2 er verre optimalisert enn Depth of Field i Metro 2033, det er en prestasjon i seg selv. EDIT: Klarere sagt: Å si at Crysis 2s Tesselation er godt innlagt er som å si at en stridsvogn har lavt drivstofforbruk. Endret 16. september 2011 av arni90 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Nå kan det jo godt tenkes at bildene fra screenshotet er tatt i "High", ikke "Ultra". Vi får bare vente Ser uansett ikke dårlig ut Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Crysis 2 er et de verste optimaliserte spillene noensinne med dx11-pakken installert. Tesselering er lagt inn med vilje for å forhindre ytelsen til AMD-kort, og det ødelegger for Nvidia også. Ærlig talt, tesselation i Crysis 2 er verre optimalisert enn Depth of Field i Metro 2033, det er en prestasjon i seg selv. EDIT: Klarere sagt: Å si at Crysis 2s Tesselation er godt innlagt er som å si at en stridsvogn har lavt drivstofforbruk. Hvor i all verden er det du leser at jeg har sagt at Crysis 2 har god tesseleringsintegresjon og godt optimalisert?? Jeg sier at de har det i Crysis 2 og da får det vel gå an i BF3 også når det er mye bedre utviklet... Endret 16. september 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Crysis 2 er et de verste optimaliserte spillene noensinne med dx11-pakken installert. Tesselering er lagt inn med vilje for å forhindre ytelsen til AMD-kort, og det ødelegger for Nvidia også. Ærlig talt, tesselation i Crysis 2 er verre optimalisert enn Depth of Field i Metro 2033, det er en prestasjon i seg selv. EDIT: Klarere sagt: Å si at Crysis 2s Tesselation er godt innlagt er som å si at en stridsvogn har lavt drivstofforbruk. Hvor i all verden er det du leser at jeg har sagt at Crysis 2 har god tesseleringsintegresjon og godt optimalisert?? Jeg sier at de har det i Crysis 2 og da får det vel gå an i BF3 også når det er mye bedre utviklet... Poenget er at tesselering er noe som burde brukes sparsomt, og tung tesselering på murstein virker for meg som dårlig brukt tesselering. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Mye uoffisielt som svirrer rundt nå om at Sony har godkjent også. MEN, jeg tviler på at det blir noen overraskelse denne helgen heller. 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 BF3 parodies http://www.youtube.com/watch?v=r4oNROcwGeI&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=WikPU9p2gl4&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=zQexxaTn0EM&feature=player_embedded 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå