Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller bare kjøpe via Origin og være først ute til og laste ned så tidlig så mulig dere kjipe jevler! :p heheh

Bruker ikke origin grunnet at jeg ikke liker eula'en deres. Og da tenker jeg ikke på overvåkingsskandalen, men heller det faktum at de bare forplikter seg til å tilby nedlasting i 1 år. - og er jævlig dyre i forhold til butikk, til tross for at det er digital distribusjon. Litt samme grunn til at jeg bare handler til latterlig billige steam salg.

Lenke til kommentar

Eller bare kjøpe via Origin og være først ute til og laste ned så tidlig så mulig dere kjipe jevler! :p heheh

Bruker ikke origin grunnet at jeg ikke liker eula'en deres. Og da tenker jeg ikke på overvåkingsskandalen, men heller det faktum at de bare forplikter seg til å tilby nedlasting i 1 år. - og er jævlig dyre i forhold til butikk, til tross for at det er digital distribusjon. Litt samme grunn til at jeg bare handler til latterlig billige steam salg.

Vel for å sammenligne med steam, ville jeg heller hatt sikker tilgang til spillet mitt i ett år en å få "This game is currently unavailable, please try again at another time"

Another time? Jeg vil spille nå, derfor jeg åpna det NÅ, ikke "another time" FU steam!

Lenke til kommentar

jeg forstod det slik at du må innstallere Origin når du innstallerer spillet uansett?

Uk EA forumet sies det at microsoft har godkjent beta'n.

Får håpe Sony også drar ut fingeren og gjør det samme!

Vil ha beta NUH!

Lenke til kommentar

Så lenge man skal spille på PC så må man jo legge inn Origin samme om man kjøper spillet der eller ikke. Så da kjøpte jeg like greit gjennom der selv om det gjorde vondt i sjelen :cry:

Lenke til kommentar

Denne betaen så kommer, må man ha eiet Moh for å teste ut beta av BF3? Viss det er slikt så er det tragisk. Og jeg har aldri hatt MoH på PC, kun PS3 og x360 :wallbash:

Nei. Betaen er åpen for alle. De som har forhåndsbestilt BF3 eller MoH:LE får en 48 timers tjuvstart før alle andre. Står sånn ca. over halve internett snart.

Lenke til kommentar

Denne betaen så kommer, må man ha eiet Moh for å teste ut beta av BF3? Viss det er slikt så er det tragisk. Og jeg har aldri hatt MoH på PC, kun PS3 og x360 :wallbash:

Nei. Men de som har MoH LE og de som har forhåndsbestilt via Origin får spille 48 timer før alle andre, men etter det så er den åpen. Men om det kommet til og være et maks antall som får teste den er vel enda ukjent.

Lenke til kommentar

Så lenge man skal spille på PC så må man jo legge inn Origin samme om man kjøper spillet der eller ikke. Så da kjøpte jeg like greit gjennom der selv om det gjorde vondt i sjelen :cry:

Ja, men hva skjer om du ikke har installasjonsfilene og EA/Origin finner ut at de skal begynne å håndheve akkurat den delene av EULA? Ikke f. om jeg kjøper spill 2 ganger.

Nå tror jeg aldri de kommer til å prøve seg på noe slikt, de er ikke så dumme. Men det faktum at de våger i det heletatt å fornærme oss forbrukere såpass at de har det med som ett punkt i EULA er for mye for meg.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestillte Battlefield 3 Limited Edition på Multigamer.no. Grunnen til dette er at om man legger i 30kr ekstra og har minst en annen som gjør det samme får man en server med på kjøpet av dem. Nå er vi fem stykker, så vi får vår egen 16-slots server i 3 måneder :)

Dette blir en bra vinter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...