Goliath Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Leste at det tok 120 timer eller noe sånt for å låse opp hver klasse? Satser på muligheten å punge ut med 1200 points for å låse opp alle klassene som i BF:BC2 Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Leste at det tok 120 timer eller noe sånt for å låse opp hver klasse? Satser på muligheten å punge ut med 1200 points for å låse opp alle klassene som i BF:BC2 Er ikke det litt cheat da? Blir jo som "free 2 play" spill. Gratis å spille, men for bare 200kr får du dette supervåpenet så du eier alle... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Leste at det tok 120 timer eller noe sånt for å låse opp hver klasse? Satser på muligheten å punge ut med 1200 points for å låse opp alle klassene som i BF:BC2 Er ikke det litt cheat da? Blir jo som "free 2 play" spill. Gratis å spille, men for bare 200kr får du dette supervåpenet så du eier alle... Kunne man unlocke betale for unlocks på konsoll? og folk lurer på hvorfor vi sier PC er best å spille på? Hille: meh, kan ikke følge med på alt! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hardware/teknisk relaterte diskusjoner tas her 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Kanskje få detvmed i post 1? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ettersom originalposten ble skilt ut i ny tråd: Er det i det heletatt noen plasser man kan få Back to Kark. Phys warfare, dogtag pack og specact skins i samme launchpakke? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det tviler jeg sterkt på. Det er vel en grunn for at de er seperat og selges av forskjellige aktører for å friste med div. "snacks". Man kan vel kanskje oppdrive de etter launch? Kjøpe de seperat,i likhet med mafia 2... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) jo men utenom back to kark. så er det få av dem jeg ville kjøpt utenom. Greit nok om de følger med lissom, men er ikke så intressert at jeg betaler ekstra.. Noen som vet om specact greiene blir ekstra kits som i BC2 eller bare ekstra skins som man må specce? Endret 15. september 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Å betale for å låse opp klassene er i og for seg ikke juks dersom produsenten tilrettelegger det. Må jo sies at det er gøy å vise progresjon og låse opp innhold etterhvert men jeg har ikke tenkt å bruke så mye tid på spillet (120t pr. klasse) så jeg betaler heller litt penger for å prøve spillet fullt ut med alle våpene. ..og det at man kan bruke våpen som ikke er å få tak i med en gang har ikke noe å si på ferdighetene dine og hvor god du er. Om man ser på statsen til de aller beste spillerene, bruker de ikke våpen i øverst unlock-segment. De bruker våpen man får ganske tidlig i spillet. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Physical warphere kommer jo gratis til alle etterhvert så limitednholder jo sålenge man får back ti karlan med Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 var mest dogtags og specact jeg tenkte på ja. Å betale for å låse opp klassene er i og for seg ikke juks dersom produsenten tilrettelegger det. Må jo sies at det er gøy å vise progresjon og låse opp innhold etterhvert men jeg har ikke tenkt å bruke så mye tid på spillet (120t pr. klasse) så jeg betaler heller litt penger for å prøve spillet fullt ut med alle våpene. ..og det at man kan bruke våpen som ikke er å få tak i med en gang har ikke noe å si på ferdighetene dine og hvor god du er. Om man ser på statsen til de aller beste spillerene, bruker de ikke våpen i øverst unlock-segment. De bruker våpen man får ganske tidlig i spillet. Det er kanskje ikke juks teknisk sett, men det er en uting at de går mer og mer for convenience fordeler mot penger. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Kunne man unlocke betale for unlocks på konsoll? og folk lurer på hvorfor vi sier PC er best å spille på? Det er toskete, rett og slett. Konsoll har jo også en DLC med en egen gamemodus som de ikke ga ut på PC i tillegg. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Onslaught? Den er der for å øve på å flyge helikopter i sirkel, ellers ubrukelig. Ellers regner eg med at våpena i BF3 er minst like godt balansert som i BC2, og der fekk man jo dei beste våpena først. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvilke som er best eller ei kommer helt ann på hvordan man bruker dem og om man liker spillestilen de medfører. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Hvilke som er best eller ei kommer helt ann på hvordan man bruker dem og om man liker spillestilen de medfører. This. Jeg liker semi-sniping - men allikevel ha mulighet til assault. Ergo vil G3 med enten ACOG eller red-dot være perfekt for meg i BC2. Det er samtidig det aller siste våpenet man unlocker. Derimot sniperrifle-messig, liker jeg M24 best. Den første rifla man unlocker. Smak und behag. Endret 15. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 G3 med irons og lightweight er tingen for meg. Acog har jeg aldri klart å bruke, skjønt den virket mer naturlig i BF3 alpha enn i BC2. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Har det kommet noen liste over hvordan rekkefølge ting blir unlocked i? Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Kan ikke se at det har kommet en komplett liste over unlocks enda desverre. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Har det kommet noen liste over hvordan rekkefølge ting blir unlocked i? våpen så utstyr til det våpenet ettersom du bruker det, er vel det eneste som har blitt bekreftet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 ja, men ikke i hvilken rekkefølgee.. håper de har acogs til assault før reddot og reddot før acog til engineers f.eks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå