Raul07 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Selvsagt blir ikke grafikken på Xbox like dårlig som det bilde som blir vist her, grafikken blir kjørt i 720p, mens grafikken på PC blir kjørt i 1080p. Grafikken på Konsoll blir ikke veldig stor, det er jo allerede blitt bekreftet. Eg har bestilt det på Xbox og Pc, Pc fordi at spillet er bedre enn på konsoll. Xbox fordi eg skal spille med folk eg kjenner. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Selvsagt blir ikke grafikken på Xbox like dårlig som det bilde som blir vist her, grafikken blir kjørt i 720p, mens grafikken på PC blir kjørt i 1080p. Grafikken på Konsoll blir ikke veldig stor, det er jo allerede blitt bekreftet. Eg har bestilt det på Xbox og Pc, Pc fordi at spillet er bedre enn på konsoll. Xbox fordi eg skal spille med folk eg kjenner. 702P Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Selvsagt blir ikke grafikken på Xbox like dårlig som det bilde som blir vist her, grafikken blir kjørt i 720p, mens grafikken på PC blir kjørt i 1080p. Grafikken på Konsoll blir ikke veldig stor, det er jo allerede blitt bekreftet. Eg har bestilt det på Xbox og Pc, Pc fordi at spillet er bedre enn på konsoll. Xbox fordi eg skal spille med folk eg kjenner. 702P 704p for å være helt presis Kilde Ikke at de to pikslene vil være game-changing på noe vis Lenke til kommentar
dredg Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Selvsagt blir ikke grafikken på Xbox like dårlig som det bilde som blir vist her, grafikken blir kjørt i 720p, mens grafikken på PC blir kjørt i 1080p. Grafikken på Konsoll blir ikke veldig stor, det er jo allerede blitt bekreftet. Eg har bestilt det på Xbox og Pc, Pc fordi at spillet er bedre enn på konsoll. Xbox fordi eg skal spille med folk eg kjenner. Oppløsning og grafikk er to forskjellige ting, samt at på PC så velger man selv hvilken oppløsning man vil ha. 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Da var nytt nett i boks til BF, Cisco modem og greier. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) 1080p = bedre AA enn 720p. Man får mye rettere linjer og kan som oftest droppe AA på 1080p. noe man ikke kan på 720p uten å få hakkete linjer. Sitter på 10/10 linje her. Skulle gjerne hatt mye bedre ned hastighet for download av BF3. Endret 14. september 2011 av Refsa Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Selvsagt blir ikke grafikken på Xbox like dårlig som det bilde som blir vist her, grafikken blir kjørt i 720p, mens grafikken på PC blir kjørt i 1080p. Grafikken på Konsoll blir ikke veldig stor, det er jo allerede blitt bekreftet. Eg har bestilt det på Xbox og Pc, Pc fordi at spillet er bedre enn på konsoll. Xbox fordi eg skal spille med folk eg kjenner. 702P 704p for å være helt presis Kilde Ikke at de to pikslene vil være game-changing på noe vis Fanken, bommet! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Jeg bryr meg svært lite om din mening. Så klart bryr du deg ikke om hans mening, så lenge du får frontet din egen. Douchebag. In other news: Jeg håper de gjør det at når du går opp en rank til en litt større sak i Battlefield 3, enn det jeg har sett til nå i Alpha. Jeg krever ihvertfall en liten trommevirvel. Endret 14. september 2011 av Coffey 4 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Jeg bryr meg svært lite om din mening. Så klart bryr du deg ikke om hans mening, så lenge du får frontet din egen. Douchebag. In other news: Jeg håper de gjør det at når du går opp en rank til en litt større sak i Battlefield 3, enn det jeg har sett til nå i Alpha. Jeg krever ihvertfall en liten trommevirvel. Dette innlegget er skjult fordi du har valgt å ignorere innlegg fra FBI21 . Vis uansett? Funksjonen finnes i kontrollpanelet under forum EDIT: Hvis man har en 60 og en 120 skjerm på samme 580 kort... funker det ? Det går nok bra skal du se Endret 14. september 2011 av arni90 1 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Er det noe forskjell på pre-order utgavene som selges av de forskjellige kjedene? Ser at gamestop har en eksklusiv pakke, hva er forskjellen ifra de andre sjappene? Endret 14. september 2011 av PantZman Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 SQUAD LEADERS ROLE IN BATTLEFIELD 3 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Har de andre spillkjedene en annen pre-order bonus enn Gamestop?? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Den pakka der blir tilgjengelig for alle gratis ettervært;) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Selvsagt blir ikke grafikken på Xbox like dårlig som det bilde som blir vist her, grafikken blir kjørt i 720p, mens grafikken på PC blir kjørt i 1080p. Grafikken på Konsoll blir ikke veldig stor, det er jo allerede blitt bekreftet. Eg har bestilt det på Xbox og Pc, Pc fordi at spillet er bedre enn på konsoll. Xbox fordi eg skal spille med folk eg kjenner. Oppløsning og grafikk er to forskjellige ting, samt at på PC så velger man selv hvilken oppløsning man vil ha. Dessverre stemmer det nok at ganske mange vil kjøre det i 1920x1080 oppløsning på 24''erne sine. Takke meg til WUXGA! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Har de andre spillkjedene en annen pre-order bonus enn Gamestop?? Tror Game og Gamezone tilbyr det samme. Selvsagt blir ikke grafikken på Xbox like dårlig som det bilde som blir vist her, grafikken blir kjørt i 720p, mens grafikken på PC blir kjørt i 1080p. Grafikken på Konsoll blir ikke veldig stor, det er jo allerede blitt bekreftet. Eg har bestilt det på Xbox og Pc, Pc fordi at spillet er bedre enn på konsoll. Xbox fordi eg skal spille med folk eg kjenner. Oppløsning og grafikk er to forskjellige ting, samt at på PC så velger man selv hvilken oppløsning man vil ha. Dessverre stemmer det nok at ganske mange vil kjøre det i 1920x1080 oppløsning på 24''erne sine. Takke meg til WUXGA! muahaha, 1920x1200 her 1 Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Nå ble det mye hardware snakk her. Vi har vel en egen tråd for bf3 hardware relaterte ting. Og der er det ikke nødvendigvis cpu/gpu osv snakk. Bare en tanke jeg fikk 4 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Battlefield 3 PC Beta Ready, Waiting on Microsoft & Sony Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Battlefield 3 PC Beta Ready, Waiting on Microsoft & Sony Møkings irriterende å måtte vente på konsoller da.. 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Battlefield 3 PC Beta Ready, Waiting on Microsoft & Sony Møkings irriterende å måtte vente på konsoller da.. Det er snikers og twist! Hvem gidder å spille spill på konsoller da? 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Battlefield 3 PC Beta Ready, Waiting on Microsoft & Sony Møkings irriterende å måtte vente på konsoller da.. Det er snikers og twist! Hvem gidder å spille spill på konsoller da? Jeg gjør:). Passer mine behov mye bedre å spille på konsoll:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå