saladin waits for alice Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 For mye penger, til en liten forbedring Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 3d ja, men 120fps vs 60fps uten tearing p.g.a. vsync kan være på? Definitivt bedre... Tviler på at du merker noe særlig forskjell på 60hz og 120hz for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Meh, 3d er oppskrytt. Men for å snakke om noe annet, kommer BF3 til å tillate Eyefinity? Mente å huske at dette regnets som juks, men var tillatt med tanke på at det var så få som hadde muligheten til det. Med tanke på at man kunne ha en veldig lang FOV. Blir jo som å si det ikke er lov til ping under 60, for da ser du alt før andre... Ja, du ser mer, men det er da faenke så jævli vanskelig å bevege litt på musa nå og da, så man ser til sidene? Spiller med en skjerm jeg, har ingen problemer. Har seff lyst på 3+, men pga liten pult kan jeg maks ha 2. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Meh, 3d er oppskrytt. Men for å snakke om noe annet, kommer BF3 til å tillate Eyefinity? Mente å huske at dette regnets som juks, men var tillatt med tanke på at det var så få som hadde muligheten til det. Med tanke på at man kunne ha en veldig lang FOV. Blir jo som å si det ikke er lov til ping under 60, for da ser du alt før andre... Ja, du ser mer, men det er da faenke så jævli vanskelig å bevege litt på musa nå og da, så man ser til sidene? Spiller med en skjerm jeg, har ingen problemer. Har seff lyst på 3+, men pga liten pult kan jeg maks ha 2. Tullete sammenligning etter min mening. Det har ikke vært lov med dette tidligere, BC2 er en av de første titlene som tillater det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ja se der ja! Overtok leiligheten i dag, og med det følger det store utgifter til innredning og annet. Så økonomien ligger allerede med brukket rygg. Og tinger er, jeg har INGEN dedikert PC-skjerm til maskinen min enda Den har stått oppkoblet til HDTV`en siden jeg kjøpte den i sommer. Spørst om jeg ikke kjører den løsningen der litt til og går for den skjermen over senere, eller at jeg bare kjøpe en skjerm til 1000-1500 med en gang og bruker den til økonomien har kommet seg Greit med 2 skjermer uansett ved en senere anledning. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 For mye penger, til en liten forbedring Det kommer helt an på øyet som ser. 3d ja, men 120fps vs 60fps uten tearing p.g.a. vsync kan være på? Definitivt bedre... Tviler på at du merker noe særlig forskjell på 60hz og 120hz for å være helt ærlig. De fleste 120Hz-skjermer har en egen pass-through mode som gir bare 2-3ms inputlag. Det er veldig få 60Hz-skjermer under 15ms inputlag Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Ja se der ja! Overtok leiligheten i dag, og med det følger det store utgifter til innredning og annet. Så økonomien ligger allerede med brukket rygg. Og tinger er, jeg har INGEN dedikert PC-skjerm til maskinen min enda Den har stått oppkoblet til HDTV`en siden jeg kjøpte den i sommer. Spørst om jeg ikke kjører den løsningen der litt til og går for den skjermen over senere, eller at jeg bare kjøpe en skjerm til 1000-1500 med en gang og bruker den til økonomien har kommet seg Greit med 2 skjermer uansett ved en senere anledning. Jeg har en skjerm som jeg aldri bruker siden jeg har 3D-skjerm som brukes aktivt, send meg en PM viss du er intressert. Bare til info så er det en 24" BenQ G2420HD som jeg linker til her http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477710 Den skjermen trenger jeg ikke mer. Jeg har kun brukt den til oppkobling av PCen og det tok meg 30 minutter. Etter det så tar den så mye plass Har en dedikert skjerm til BF3, eller 2 vil jeg si Endret 14. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Meh, 3d er oppskrytt. Men for å snakke om noe annet, kommer BF3 til å tillate Eyefinity? Mente å huske at dette regnets som juks, men var tillatt med tanke på at det var så få som hadde muligheten til det. Med tanke på at man kunne ha en veldig lang FOV. Blir jo som å si det ikke er lov til ping under 60, for da ser du alt før andre... Ja, du ser mer, men det er da faenke så jævli vanskelig å bevege litt på musa nå og da, så man ser til sidene? Spiller med en skjerm jeg, har ingen problemer. Har seff lyst på 3+, men pga liten pult kan jeg maks ha 2. Tullete sammenligning etter min mening. Det har ikke vært lov med dette tidligere, BC2 er en av de første titlene som tillater det. Jeg bryr meg svært lite om din mening. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jævlig kvalme vi skulle bli her plutselig... 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Da ble BF3 forhåndsbestillt på gamestop. 299kr. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hvis battlefield har 0 anti-aliasing og ser like stygt ut som dette på konsoll, blir jeg sur Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det stiller du jo inn selv alt etter hvor godt skjermkort du har... det er derfor det er bra med PC... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Jeg tenker å kjøpe en 120hz skjerm sjøl, Asus har en fin skjerm. Men det er fordi jeg har pratet med flere som sier at å spille på en 120hz i hele tatt er en mye herligere opplevelse i seg sjøl. Man går ikke tilbake til 60hz. Er det flere her inne som kan bekrefte dette? BenQ XL2410T DO IT! Why the BenQ XL2410T is the world's best gaming monitor Mange kan bekrefte at 120 hz er bedre, her står det litt om det også. Denne skjermen fulgte med i Nvidia 3D Vision pakken jeg kjøpte. Er helt annerledes å spille med 120Hz. For min del har jeg bedre aim en noen gang før. Og spillene i seg selv flyter bedre pga de ekstra HZ man får når man har 120HZ Til multiplayer bruker jeg 120Hz skjerm, 46" fullhd LCd skjerm til singelplayer samt 3D om jeg vil Endret 14. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hvis battlefield har 0 anti-aliasing og ser like stygt ut som dette på konsoll, blir jeg sur Det ser ut som det er rett fra konsollutgaven det der, og grafikken er ikke ille for å være konsoll på noen måte, bildet er bare dobbelt så stort som det konsollen tegner. Konsollutgaven skal kjøre på 1280x704 forresten, med to små svarte streker øverst og nederst i bildet for å spare på ressursene. Konsoller er ikke så særlig kraftige mot dagens PCer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Arni90: det ser veldig konsoll ut ja. enste som mangla var "press (X) to reload" Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hentet herfra for de som lurte: http://bf3blog.com/2011/09/battlefield-3-leaked-xbox-360-screenshots/ Lenke til kommentar
pxK Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 http://img833.imageshack.us/img833/2999/bf3xbox360.jpg Hvis battlefield har 0 anti-aliasing og ser like stygt ut som dette på konsoll, blir jeg sur 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg gleder meg som en liten unge til dette spillet! Sånn har det alltid vært med Bf-releases Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Arni90: det ser veldig konsoll ut ja. enste som mangla var "press (X) to reload" MrLee du har misforstått. Han snakker om konsoll, og han blir sur viss grafikken til BF3 blir så dårlig på konsoll som det på bildet. Da bildet han har i innlegget sitt er fra en demonstrasjon av BF3 på Xbox. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) *bilde* Hvis battlefield har 0 anti-aliasing og ser like stygt ut som dette på konsoll, blir jeg sur *bilde2* Det er forskjell mellom en gammel Xbox og PC DEt første bilde er fra Xbox det siste er fra PC. Han sier at han blir sur viss grafikken ser slik ut på sin Xbox som det gjør på første bilde. Endret 14. september 2011 av Heradon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå