Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet begynner å bli dyrt synes jeg..

Først bestilte jeg PC til 11k pga BF3.. igår bestilte jeg Logitech G35 for max utbytte av lyd til bf3... idag bestilte jeg en 120 hz 3D skjerm til 4k for max utbytte av bilde til bf3.. faen :p

Hvilken skjerm kjøpte du? Vurdere å kjøpe ny skjerm selv med 120Hz, men da tror jeg må skaffe meg et GTX580 til, hjelper ikke stort å ha en skjerm 120Hz når man har under 100 i FPS i BF3. For å få max utnyttelse av en 120Hz skjerm burde man ha over 120 i FPS.

Jeg kjøpte den pakken her, selve skjermen koster vell rundt 800 kr mindre så lønner seg egentlig å ta pakka hvis 3D også er intresangt. Skjermen skal visstnok være veldig bra ihvertfall.

Sant det at man må ha 120 fps(faen, glemte det :p), da må vel jeg også oppgradere hvis det skal bli mulig. Dog får jeg ihvertfall spilt med 3D i singleplayer.

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Først bestilte jeg PC til 11k pga BF3.. igår bestilte jeg Logitech G35 for max utbytte av lyd til bf3... idag bestilte jeg en 120 hz 3D skjerm til 4k for max utbytte av bilde til bf3.. faen :p

Hvilken skjerm kjøpte du? Vurdere å kjøpe ny skjerm selv med 120Hz, men da tror jeg må skaffe meg et GTX580 til, hjelper ikke stort å ha en skjerm 120Hz når man har under 100 i FPS i BF3. For å få max utnyttelse av en 120Hz skjerm burde man ha over 120 i FPS.

Jeg kjøpte den pakken her, selve skjermen koster vell rundt 800 kr mindre så lønner seg egentlig å ta pakka hvis 3D også er intresangt. Skjermen skal visstnok være veldig bra ihvertfall.

Sant det at man må ha 120 fps(faen, glemte det :p), da må vel jeg også oppgradere hvis det skal bli mulig. Dog får jeg ihvertfall spilt med 3D i singleplayer.

Har den funker som bare fy på BF:BC2.

Funker i multiplayer ihvertfall =)

Lenke til kommentar

Har den funker som bare fy på BF:BC2.

Funker i multiplayer ihvertfall =)

Nice, har hørt mye bra om den ja! Gleder meg som bare det :D

Lenke til kommentar

Er vel ingen fordel å bruke online? Ser for meg at 3D blir som enspiller kos? Men det går vel på preferanser og reaksjoner på 3D tenker eg.

3D brukes kun i singleplayer ja, jeg elsker 3D så jeg tror det blir veldig bra.

I forhold til online, får man spillet opp i 120 FPS vil skjermen ha en fordel til at den er 120 hz, da vil bilde flyte mye bedre. Hvor mye "fordel" det gir kan man vel diskutere, men det er vel for de kresne av de kresne :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Jeg tenker å kjøpe en 120hz skjerm sjøl, Asus har en fin skjerm. Men det er fordi jeg har pratet med flere som sier at å spille på en 120hz i hele tatt er en mye herligere opplevelse i seg sjøl. Man går ikke tilbake til 60hz. Er det flere her inne som kan bekrefte dette? :p

Lenke til kommentar

Jeg tenker å kjøpe en 120hz skjerm sjøl, Asus har en fin skjerm. Men det er fordi jeg har pratet med flere som sier at å spille på en 120hz i hele tatt er en mye herligere opplevelse i seg sjøl. Man går ikke tilbake til 60hz. Er det flere her inne som kan bekrefte dette? :p

BenQ XL2410T

DO IT!

Why the BenQ XL2410T is the world's best gaming monitor

Mange kan bekrefte at 120 hz er bedre, her står det litt om det også.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...