Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Slike spillere kicker man. Man burde ha en bruker aktivert kick system og la folk stemme. Yes! or No! Eller en annen form for administrativt system.

Battlefield er ett ganske seriøst spill for mange. Kanskje man burde hatt ett system som kan nedgradere folk som tuller med rangen?

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, da er vel kanskje eg en av de 0,1% som faktisk sier ifra om eg finner bugs da. Sa ifra om ALLE bugs eg fant under alphaen, og det kommer eg til og gjøre under betaen også, er tross alt derfor de gjør dette.

Så bra :) .

Altfror få som gjør dette.

Å klage på mekanismer er ikke samme som å finne bugs :) .

Lenke til kommentar

kickvote i BF2 ble misbrukt til helvete. Enten så ble folk ikke kicka fordi for få gadd, eller så ble folk nominert for filleting (sikkert derfor folk ikke gadd, for mange som ropte ulv!)

CoC slik som ble foreslått her tidligere hadde blitt brukt til griefing. Det er ikke noe tvil om det. Så det er en dårlig ide.

Mye mye mer poeng for å vinne og ikke mulighet til å bytte lag etter <50% ticks tror jeg heller hadde funket. Gi folk ett skikkelig reward for wins. Skjønt det er fallgruver med lamejoining og slikt der og.

Lenke til kommentar

Bare å installere badblock eller minecraft admin så unngår man griefing. Kan også sette opp protection på zones eller at bare den som satte ut blokkene kan ødelegge de. Mulighetene er mange. Fra spøk til revolver. Serverene må ha flere admins. Nummer to i rekken er et bedre server software. Noe der man har full kontroll over alt som skjer på serveren. Småting som friendly fire til destruction av bygninger man skal defende. Noe som ikke burde være vanskelig i Frostbite 2.

Lenke til kommentar

Må bare trekke inn en ting jeg har tenkt en stund på:

Si at du kobler sammen to pcer til en skjerm og ett sett med mus og tastatur. På hver av pcene spiller du samme spill, men med to ulike brukere i spillet. Hvis du spawner på samme sted kan man bruke samme mus og tastatur og se alt på en skjerm, men styre to ulike in-game personer. Slik at de beveger seg helt synkront. Ville dette i teorien vært mulig, i såfall DOUBLE OWNAGE=WIN :new_woot:

Hva i all verden er det du har røyka på...? :p I teorien er vel dette mulig, men i praksis...not so much. For det første vil de ikke kunne være på akkurat samme sted og vil konstant gå i veien for hverandre. På servere med FF vil du mest sannsynlig TK'e deg selv rimelig kjapt også.

Skulle ønske rang systemet og ledelse var bedre. Noe ala BF 2 bare 1000% bedre.

Mitt forslag:

Feks at menige og de med mindre rang må følge ordrer.Hvis ikke så får de minus poeng feks minus -500XP om man ikke adlyder. + 250 XP om man adlyder og gjennomfører ordren. Blir man drept før utført ordre får man ingen ekstra XP.

(Nå vet jeg ikke hvor mye Xp det skal være men mer realistisk. De jeg skrev er eksempler)

Da jeg spillte alpha minte det hele mer om uorgansiert gangster gatekrig.

Bedre hvis man fokuserer på å belønne lagspill imo. Å innføre sanksjonsmetoder ala det du beskriver vil bare legge for mye makt i hendene på enkeltspillere.

Lenke til kommentar

ref samtalen om å spawne i kjøretøy.

se denne videoen fra han samme duden som linka. Der spawner han i tanken.

http://youtu.be/zZFGACDHSfc

Se ca 5:40

Forøvrig er fyren underholdene å høre på de 45 første sekundene. Etter det er han bare irriterendes. Jeg ble bare sint av å se på han, men alle er vi forskjellige :D

"Where are they... oh my goood"... alle vet at man går support med c4 og legger seg under benken på stranda der. Fin plass å knerte alle som beveger seg fra venstre til høyre, man kan sikkert plukke 10 kills pr spawn om man gjør det riktig + at man har mulighet til å ta ut APC'n og rekke å løpe tilbake til dekning.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Eneste måten man kan tukte problemet med dårlig oppførsel og feil holdninger på en server er aktive admins som kan server regler inn og ut. Det er kun en server i hele min BFBC2 tid jeg har vært på hvor dette har vært konstant. Og denne serveren er uten tvil min favoritt server. Samtidig virker det som det er forholdsvis faste folk på serveren som også liker systemet - og derfor følger regler osv. Alt i alt, helt konge. (Det hjelper vel at de også har fjernet alle recon våpen, samt M14 m/ACOG :))

Skal selv gå inn for å bli admin under BF3 og håper inderlig jeg klarer det slik at severne "mine" blir gode servere.

Lenke til kommentar

Eneste måten man kan tukte problemet med dårlig oppførsel og feil holdninger på en server er aktive admins som kan server regler inn og ut. Det er kun en server i hele min BFBC2 tid jeg har vært på hvor dette har vært konstant. Og denne serveren er uten tvil min favoritt server. Samtidig virker det som det er forholdsvis faste folk på serveren som også liker systemet - og derfor følger regler osv. Alt i alt, helt konge. (Det hjelper vel at de også har fjernet alle recon våpen, samt M14 m/ACOG :))

Hvilke server er dette?

Lenke til kommentar

Slike spillere kicker man. Man burde ha en bruker aktivert kick system og la folk stemme. Yes! or No! Eller en annen form for administrativt system.

Battlefield er ett ganske seriøst spill for mange. Kanskje man burde hatt ett system som kan nedgradere folk som tuller med rangen?

Spørr du meg så burde slike "rankhax" og andre hax medføre perma.ban fra BF, har fått nok av aimbots og wallhacks! Rage.jpg

Lenke til kommentar

ref samtalen om å spawne i kjøretøy.

se denne videoen fra han samme duden som linka. Der spawner han i tanken.

http://youtu.be/zZFGACDHSfc

Se ca 5:40

Forøvrig er fyren underholdene å høre på de 45 første sekundene. Etter det er han bare irriterendes. Jeg ble bare sint av å se på han, men alle er vi forskjellige :D

"Where are they... oh my goood"... alle vet at man går support med c4 og legger seg under benken på stranda der. Fin plass å knerte alle som beveger seg fra venstre til høyre, man kan sikkert plukke 10 kills pr spawn om man gjør det riktig + at man har mulighet til å ta ut APC'n og rekke å løpe tilbake til dekning.

Jeg fortrekker denne måten... Når runden starter, løper du som bare faen til den nederste veien som er ved bombsite A. Det er et tre langs veien, fra dette treet plasserer du C4 tvers over veien, så løper du til hvor fjellet dukker opp fra bakken og slenger deg bak. Her får du et bra cover fra fiendtlig ild, og du kan lett plukke ned folk som er på vei ned til bombsite A, som er da 20m unna deg. Siden vi valgte å plassere C4 på veien rett ovenfor treet, vet du nøyaktig hvor du har plassert C4. Da er det bare å vente på at APC'n skal passere treet, de i APC'n vil ikke kunne se deg om du ligger nede, men du vil se toppen av den så du vet når du skal trykke på detonatoren :)

Noe ala dette.

C4.jpg

Endret av Heradon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette spillet begynner å bli dyrt synes jeg..

Først bestilte jeg PC til 11k pga BF3.. igår bestilte jeg Logitech G35 for max utbytte av lyd til bf3... idag bestilte jeg en 120 hz 3D skjerm til 4k for max utbytte av bilde til bf3.. faen :p

Hvilken skjerm kjøpte du? Vurdere å kjøpe ny skjerm selv med 120Hz, men da tror jeg må skaffe meg et GTX580 til, hjelper ikke stort å ha en skjerm 120Hz når man har under 100 i FPS i BF3. For å få max utnyttelse av en 120Hz skjerm burde man ha over 120 i FPS.

Lenke til kommentar

Ser det er litt snakk om servere her, vil bare informere om at en gammel Bf2/PR/arma2 klan vil ha server oppe ifra London 64 player server @release, tror Cri kan vote for iGi :)

Ved de vanlige gaming tider vil du nok se admins på server.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...