Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Why have you included prone in Battlefield 3, and why was it not included in earlier Battlefield games?

Tror jeg spyr...

Fy faen, hva feiler det disse tullingene som stiller spørsmål som er besvart en million ganger før? Sitter de og leser QnAs og tar spørsmålene derfra?

Jeez... /Rant-mode=off

Endret av Kakeshoma
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er ikke så lett å få svar på noen spørsmål fra DICE. Vi forsøkte (fra battle.no) å sende dem et intervju etter at EA press sa det var greit, men spørsmålene var tydligvis vanskelig å svare på fordi det ble ikke annet enn at vi sendte spørsmålene og ikke fikk noe i retur fra dem. De kjører en ganske "beskyttet" markedskampanje og promoterer gjennom egne kanaler. På en måte forstålig, men på den andre side litt trist for communities. Alt kommer først gjennom EA og presentasjoner også repeteres det på forskjellige andre nettsider osv.

Lenke til kommentar

Det er ikke så lett å få svar på noen spørsmål fra DICE. Vi forsøkte (fra battle.no) å sende dem et intervju etter at EA press sa det var greit, men spørsmålene var tydligvis vanskelig å svare på fordi det ble ikke annet enn at vi sendte spørsmålene og ikke fikk noe i retur fra dem. De kjører en ganske "beskyttet" markedskampanje og promoterer gjennom egne kanaler. På en måte forstålig, men på den andre side litt trist for communities. Alt kommer først gjennom EA og presentasjoner også repeteres det på forskjellige andre nettsider osv.

Spørsmålene deres har vel druknet i alle spørsmålene om når betaen kommer ut. Er som å ha småbarn i baksetet på bilferie :)

Lenke til kommentar

Om noen vet om BF3 kommer til å være realistisk med tanke på ammo/mags? Jeg er så drit lei av spill som forholder seg til antall kuler istedenfor antall faktiske magasiner.

Jeg synes det å forholde seg til magasiner er litt irriterende. Man har jo - irl - mulighet til å flytte kuler over til annet magasin. Som recon har man god tid til dette. ;)

Lenke til kommentar

Om noen vet om BF3 kommer til å være realistisk med tanke på ammo/mags? Jeg er så drit lei av spill som forholder seg til antall kuler istedenfor antall faktiske magasiner.

Drit lei? Really?

Blir det boikott? :tease:

Faen feiler deg?

Trodde ikkje 35 år gamle folk ble grettene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...