BulletFeed Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 den kan ikke komme denne uken, da er jo jeg opptatt med diablo... Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 kjøp det via origin da. koster ingenting mtp hva du får igjen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 den kan ikke komme denne uken, da er jo jeg opptatt med diablo... Da håper jeg virklig den kommer denne uken;). Det fortjener du:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Nei altså den kan gjerne komme om en 10-14 dagers tid for min del Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Har ny maskin og er klar! Sjekker mailen hver morgen i håp om en beta fra EA. Trenger en ny dose BF3 snart før jeg går i spasmer Etter beta blir det lenge å vente tror jeg, men desto fler å diskutere spillet med heldigvis Endret 13. september 2011 av Cri Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 DICEs Karl Magnus svarer på spørsmål http://www.xboxhut.co.uk/2011/09/dices-karl-magnuss-answers-your-questions-about-battlefield-3/ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) DICEs Karl Magnus svarer på spørsmål http://www.xboxhut.co.uk/2011/09/dices-karl-magnuss-answers-your-questions-about-battlefield-3/ Why have you included prone in Battlefield 3, and why was it not included in earlier Battlefield games? Tror jeg spyr... Fy faen, hva feiler det disse tullingene som stiller spørsmål som er besvart en million ganger før? Sitter de og leser QnAs og tar spørsmålene derfra? Jeez... /Rant-mode=off Endret 13. september 2011 av Kakeshoma 4 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Var innom gamestop og bestilte BF3 LE for 299kr.. Ikke så farlig om jeg ikke får spilt beta.. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Det er ikke så lett å få svar på noen spørsmål fra DICE. Vi forsøkte (fra battle.no) å sende dem et intervju etter at EA press sa det var greit, men spørsmålene var tydligvis vanskelig å svare på fordi det ble ikke annet enn at vi sendte spørsmålene og ikke fikk noe i retur fra dem. De kjører en ganske "beskyttet" markedskampanje og promoterer gjennom egne kanaler. På en måte forstålig, men på den andre side litt trist for communities. Alt kommer først gjennom EA og presentasjoner også repeteres det på forskjellige andre nettsider osv. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Det er ikke så lett å få svar på noen spørsmål fra DICE. Vi forsøkte (fra battle.no) å sende dem et intervju etter at EA press sa det var greit, men spørsmålene var tydligvis vanskelig å svare på fordi det ble ikke annet enn at vi sendte spørsmålene og ikke fikk noe i retur fra dem. De kjører en ganske "beskyttet" markedskampanje og promoterer gjennom egne kanaler. På en måte forstålig, men på den andre side litt trist for communities. Alt kommer først gjennom EA og presentasjoner også repeteres det på forskjellige andre nettsider osv. Spørsmålene deres har vel druknet i alle spørsmålene om når betaen kommer ut. Er som å ha småbarn i baksetet på bilferie Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Nja.. med 60 battlefield servere, og en haug med spillere på server, er vi vel ikke akuratt "småbarn". Men jeg skjønner hva du mener Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Om noen vet om BF3 kommer til å være realistisk med tanke på ammo/mags? Jeg er så drit lei av spill som forholder seg til antall kuler istedenfor antall faktiske magasiner. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Blir nok ikke det. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Om noen vet om BF3 kommer til å være realistisk med tanke på ammo/mags? Jeg er så drit lei av spill som forholder seg til antall kuler istedenfor antall faktiske magasiner. Drit lei? Really? Blir det boikott? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Blir det ikke sånn count som [antall kuler i magasin]/[antall magasin] Som feks 19/3 Nå husker jeg ikke helt fra alpha...noen andre som husker hvordan det var der ? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Om noen vet om BF3 kommer til å være realistisk med tanke på ammo/mags? Jeg er så drit lei av spill som forholder seg til antall kuler istedenfor antall faktiske magasiner. Drit lei? Really? Blir det boikott? Faen feiler deg? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) *** Endret 14. september 2011 av hightow Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Så på en video nå av alpha der han løper med an AK ser det ut til, der står det 31/124 (tror jeg - ræva skjerm på jobb) Endret 13. september 2011 av Cri Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Om noen vet om BF3 kommer til å være realistisk med tanke på ammo/mags? Jeg er så drit lei av spill som forholder seg til antall kuler istedenfor antall faktiske magasiner. Jeg synes det å forholde seg til magasiner er litt irriterende. Man har jo - irl - mulighet til å flytte kuler over til annet magasin. Som recon har man god tid til dette. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Om noen vet om BF3 kommer til å være realistisk med tanke på ammo/mags? Jeg er så drit lei av spill som forholder seg til antall kuler istedenfor antall faktiske magasiner. Drit lei? Really? Blir det boikott? Faen feiler deg? Trodde ikkje 35 år gamle folk ble grettene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå